Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedi apr 17 2012, 17:47

Ook ik liet merken hoe hard ik verlangde naar haar. In zeven maanden was daar voor mijn nog geen keerpunt in gekomen. Zacht gleed mijn hand even over haar hoofd waarna die tug de huid onder de trui ging verkennen. Mijn verliefdheid was omgezet naar liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedi apr 17 2012, 18:05

Door al zijn aanrakingen kreeg ik het behoorlijk warm. Ik kon niet ontkennen dat ik hier ontzettend van genoot, met volle teugen zelfs. Door de warmte besloot ik mijn trui uit te trekken. Daaronder had ik nog gewoon een top aan, maar toch. Doordat ik m'n trui uit deed, werd ons spel verbroken en ik keek hem enkel diep aan, haast zeker wetend dat ik hetzelfde dacht als hem.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedi apr 17 2012, 23:19

Enkel kon ik haar glimlachend aankijken. Ze was echt te lief. Weer nam ik haar gezicht in mijn handen en drukte mijn lippen kort en liefdevol op die van haar om haar diezelfde blik te geven. We wisten beiden maar al te goed wat we wouden.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 02:02

Ik sloeg mijn armen stevig om hem heen om hem tegen me aan te drukken en een paar kusjes in zijn nek te plaatsen. Mijn lippen krulde zich halverwege op in een glimlach, toen ik vanuit zijn nek naar zijn borstkas ging. Ik kon zijn hart duidelijk voelen kloppen via mijn lippen en dat liet me zachtjes lachen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 06:05

Ik sloot mijn ogen bij haar kusjes en streelde door haar warrige krullen en langs haar armen. Zo had ik mijn avond niet gepland, maar dit was meer als gewild. Gewenst. Enkel opende ze weer toen ze lachte. 'Is het grappig?' Mijn stem klonk rauw op een of andere manier waarbij ik plagend haar een keer op de lippen kuste.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 06:47

'Nee, maar je hart begon ineens ontzettend hard te bonken.. Nerveus?' Ik keek hem lachend aan en drukte mijn lippen zachtjes op de zijne. 'Nee hoor lieverd.' Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en glimlachte. 'Sorry trouwens, ik heb waarschijnlijk je avond verpest door te bellen en te gaan janken.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 09:19

Ik stak mijn tong uit. 'Wat zou jij zijn als ik je bloot bovenlichaam zou kussen?' Mijn handen vonden hun rust voor even. 'Zoe, schat van me, je verpeste mijn avond totaal niet. Ik wil ervoor je zijn. Daar heb ik voor getekend toen ik je vriendje wou zijn.' Het was een beetje om te lachen, maar ik meende het op de andere manier. Zacht drukte ik een kusje op haar lippen. 'Alles voor jou.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 09:41

'Je bent een schat.' Zei ik tegen zijn lippen aan en drukte die van mij er zachtjes op. 'Het klinkt misschien best raar.. Maar er is een hele tijd geweest dat ik dat gedoe met m'n moeder aan de kant heb kunnen zetten. Nooit ben ik het ook maar één seconde vergeten, maar ik had er tijdelijke rust mee. Maar nu met Teoh z'n vader komt alles weer boven en ik vind het gewoon onuitstaanbaar van mezelf... Ik kan het nog niet eens opbrengen om echt blij voor hem te zijn.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 09:49

Ik luisterde naar haar en keek haar aan. Nog steeds voelde ik de vele tintelingen van daarjuist in mijn lichaam rondgieren. 'Het is nig niet zolang geleden gebeurt. Neem jezelf niet kwalijk. Je reageerd zo omdat je emoties hebt zoals ieder mens. Verwerken is moeilijk en dat weet Eoh ook. Enkel snapt hij niet waarom je niet bkij voor hem kunt zijn. Jullie zijn direct kwaad op elkaar beginnen te reageren, of niet? Dat zorgt al voor die verwarring.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimewo apr 18 2012, 09:56

Ik knikte bij zijn woorden. 'En zo is het precies gegaan, ik werd boos - hij werd boos en toen werden we boos op elkaar en werden er dingen geroepen die niet gezegd hadden mogen worden.' Ik zuchtte diep uit en nestelde me tegen hem aan. 'Het is een jaar geleden.. In februari was het een jaar geleden.' Ik keek hem aan en gaf hem een klein kusje op zijn kaaklijn. 'Zal het verdriet ooit minder worden denk je?' Ik vroeg het me oprecht af, want ik wist het niet.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 04:11

'Ik hoop het.' Hierbij trok ik haar weer naar me toe. 'Misschien zal je het ooit een echte plaats kunnen geven, maar voor nu meteen zal dat niet zijn.' Weer drukte ik mijn lippen kort op die van haar en streelde haar zacht even over haar wang.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 04:48

'Waarschijnlijk heb je weer gewoon gelijk... Zoals altijd.' Het laatste zei ik met een lach en ik drukte mijn lippen op die van hem. 'Was de afspraak nou dat we eerst Inception gingen afkijken?' Vroeg ik toen ik zag dat de film op pauze stond. Waarschijnlijk was het al een hele tijd zo, maar ik had het gewoon niet door gehad.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 09:16

Even lachte ik om haar woorden. 'Wel, als hij opstaat dan telt het niet helemaal als kijken, mevrouwtje.' Zacht wond ik weer een lok om mijn vinger en zette de film weer op. 'Hadden we dan een afspraak?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 09:18

'Volgens mij wel.' Zei ik plagend en gaf hem een klein kusje. 'Serieus, wij kunnen echt nooit een film afkijken hè.' Ik begon zacht te lachen en keek hem aan. 'Niet dat ik de activiteit die daarvoor in de plaats komt nou zo vervelend vind, maar toch.' Ik gaf hem nog een kus en draaide me naar de tv toe zodat ik verder kon kijken. Inmiddels snapte ik er helemaal niets meer van. Ze wilde een idee stelen uit iemands droom.. Door in een droom van een droom van een droom van een droom van een droom te gaan.. Ofzoiets?
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 09:25

Ik keek haar grijnzend aan. 'We zijn echt erg intiem aan het gaan de laatste tijd. Niet dat je mij hoort klagen.' Enkel drukte ik een kusje terug. 'Laten we deze film dan eens afkijken; hij duurt niet meer zolang en daarna onze activiteiten verder zetten.' Met een glimlach keek ik verder naar de film. Werkelijk was het een heerlijk gevoel om hier te liggen met iemand die je zo dierbaar was.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 09:27

Ik begon te grijnzen en knikte. 'Totaal geen bezwaren.' Stemde ik mee in en nestelde me dichter tegen hem aan. Het was heerlijk om zijn warme adem tegen zijn haren aan te voelen. Zijn handen over zijn rug glijdend en zijn lippen op die van mij te zetten. Alles wat heerlijke, iedere aanraking. Zelfs elk moment dat ik bij hem was, was een genot.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 09:52

Enkel had ik haar geknuffeld tijdens de film en opgelet. Eenmaal ik de aftitteling dan ook zag, spurtte ik uit bed om deze af te zetten en om weer bij haar op bed neer te zakken. 'Film is gedaan. Dus...' Mijn lippen kwamen gervaarlijk dicht op die van haar waarna ik haar kuste.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimedo apr 19 2012, 10:02

Ik begon te lachen toen hij bovenop me dook, maar mijn lach werd gesmoord door zijn lippen die op die van mijn neer kwamen. Mijn armen sloeg ik om zijn lichaam heen en zo trok ik hem dichter naar me toe. Aan het begin van de avond had ik totaal niet verwacht dat alles zo zou lopen. Zelfs toen ik bij hem in de auto stapte had ik dit niet verwacht: Ik had gedacht dat ik de hele avond depressief zou wezen en zou janken, maar op een of andere manier had hij een effect op me dat zijn tranen zo weer verdwenen. En dan maar zeggen dat hij niet goed kan troosten.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimevr apr 20 2012, 20:10

Even kuste ik speels haar lippen wat inhield dat ik ze niet lang op die van haar drukte en even speels op haar onderlip beet. Zachtjes. Hierna keek ik haar enkel aan en streelde met mijn neus over de are om daarna mijn hand haar huid onder het topje zachtjes te kietelen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimevr apr 20 2012, 20:15

Ik had geglimlacht toen hij me in mijn ogen aankeek, maar begon echt te lachen toen hij bego te kietelen. 'Niet kietelen.' Waarschuwde ik hem lachend e pakte zijn pols zachtjes beet, om vervolgens een pruillipje te trekken. 'Je weet dat ik er niet tegen kan.' Zei ik tegen hem en grinnikte.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimevr apr 20 2012, 20:20

Ook ik lachte en keek haar aan. Haar lach was eenmaal aanstekend. 'Daarom doe ik het ook, Zoe. Omdat je er helemaal niet tegen kunt.' Met een grijns kuste ik haar weer. 'Weet je nog onze kus van vorig weekend?' Toen had ik haar werkelijk sexy gevonden, maar echt sexy. Hoe ze me gek kon maken met simpel te kijken of me te kussen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimevr apr 20 2012, 20:24

Ik keek hem aan. 'Welke van de vijfhonderd kussen?' Ik ik met een glimlach. 'Die na dat mislukte feestje van ons?' ik grinnikte even bij het idee en keek hem aan. Ik genoot van iedere aanraking van hem. 'Wat was er met die kus van.?' Vroeg ik met eenspeelse glimlach rond mijn mond.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimeza apr 21 2012, 10:20

'Die en die ene in de keuken. Toen we "betrapt" werden.' Ik streelde door haar haren en keek haar aan. 'Je hebt het zelf ook wel gevoeld. Niet? Een kus die opeens zo intens was. Echt hartstochtig en haast verlangend naar elkaar. Echt sterk en zo waanzinnig smachtend naar meer.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimeza apr 21 2012, 10:22

Ik glimlachte subtiel naar hem en knikte. 'Ja, dat heb ik ook gevoeld ja.' Zei ik zachtjes en liet mijn hoofd tegen zijn borstkas liggen. 'Dat heb ik zeker gevoeld.' Bevestigde ik zijn woorden nogmaals en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitimezo apr 22 2012, 00:20

Ik lachte enkel en keek haar aan waarna ik haar onhandig terugkuste. 'Ik hou echt ongelofelijk dupersuperguber veel van je.' Ik drukte weer mijn lippen op die van haar. Echt, ik hield zo veel van haar.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 9 Icon_minitime

Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 9 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: