Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimeza jul 21 2012, 11:03

Ik trok mijn shirt weer omlaag en keek hem aan. 'Ja, vieze gedachten ja.' zei ik met een lach rond mijn mond en grinnikte. 'Jij, meneer, zal altijd op de eerste plaats staan.' glimlachte ik en warde, zoals hij eerder bij mij had gedaan, door zijn haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimeza jul 21 2012, 11:24

'Niet mijn haar,' gilde ik waarna ik lachend de Justin-Bieber-Move deed door mijn hoofd een knikje te geven en door mijn haar te strijken. Lachend keek ik haar aan. 'Daniel Bieber; klinkt toch?' Ik stond op en hielp haar ook recht. 'Wat dacht je van eten en dan film kijken?' Een speelse glimlach kwam er bij het deel over onze manier van film kijken. Het was altijd grappig wanneer onze ouders erbij stonden, Teoh of Kylan aangezien die dachten dat we echt film keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimeza jul 21 2012, 11:26

Ik begon te lachen en schudde vervolgens afkeurend mijn hoofd. 'Hou het maar op McKenzie.' verzekerde ik hem. Ik snapte niet wat iedereen in die Justin Bieber zag, maar goed - wie was ik om daarover te oordelen? Toen ik eenmaal rechtop stond, stopte ik mijn haar in een staart en knikte. 'Dat klinkt als een geweldig idee,' zei ik met een glimlach en drukte mijn lippen zacht op die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimeza jul 21 2012, 12:02

Ik kuste haar liefelijk en kort terug. 'Mega-giga-geweldig!' Opgewekt liep ik met haar naar beneden. 'Hey mammie!' Even liet ik Zoe los en drukte een kus op mijn moeders wang. Zaterdag was pannekoekenochtend. Mijn vader was blijkbaar even een collega nog helpen en Kylan zat verbazend genoeg aan de ontbijttafel. 'Stop met naar haar achterwerk te kijken of ik sla je zo echt in je gezicht,' siste ik eenmaal ik zat, maar voelde al snel mijn moeder aan mijn oor trekken. Soms waren we kleine kinderen. Toch dit verklaarde ze mompelend. 'Jou kleine kinderen,' Mijn hand zocht naar die van Zoe. Kylan voreg hoe het met haar ging, mijn moeder wou weten hoe haar preofwerken waren geweest of ze lekker had geslapen en zo gingen ze door met mijn vriendinnetje proberen in te palem en pannekoeken te voeren. Ik liet het toe aangezien ik eten kreeg en de pot Nutella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimeza jul 21 2012, 12:09

Ik lachte vriendelijk naar zijn moeder en broer. Ik mocht Kylan wel, in tegendeel tot Dan die niet altijd even goed met zijn broer omging. 'Met mij gaat het prima,' zei ik met een glimlach tegen Kylan en keek op naar zijn moeder. 'Mijn proefwerken gingen prima, en ik heb heerlijk geslapen.' Ik had Dan's moeder vanaf onze eerste ontmoeting ontzettend aardig gevonden en af en toe ging ik zelfs naar haar toe met een probleem. Laatst hadden we een ontzettend gezellige middag in het centrum. 'De pannenkoeken zijn overheelijk mevrouw McKenzie.' voegde ik er nog aan toe, nadat ik de pannenkoek had geproefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 07:43

'Slijm, slijm, slijm,' plaagde ik Zoë en drukte een kusje op haar wang. Een Nutella-kus uiteraard. Mijn moeder bleef vrolijk doorkletsen tegen haar terwijl mijn broer weer me begon te irriteren. Ik kon er echt niet inkomen dat we familie waren. 'Soms denk ik echt dat ik de oudste ben van ons twee, Kylan. Doe eens rustig, jézus!' Hij wou weer een stom trucje doen waar hij in je gezicht boerde op het einde. Echt zo vuil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 07:50

Ik zat vrolijk te kletsen met mevrouw McKenzie, nadat ik de nutella van m'n gezicht had geveegd en keek op toen Dan iets naar Kylan toeriep. Teoh en ik hadden wel een onenigheden, maar zoals zij het hadden - nee. Ik zag hoe mevrouw McKenzie haar hoofd spijtig schudde en opstond van de tafel om de lege borden te verzamelen en af te ruimen. 'Oh, laat mij maar.' zei ik met een glimlach, pakte de borden van haar over en bracht deze naar de keuken. Dit was wel het minste wat ik kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:04

Kylan begon echt opeens boos te worden op me terwijl hij juist zo onvolwassen deed. Ik stond op om Zoë te helpen en eenmaal ik dat ook had gedaan liep ik achteloos naar boven. Ik haatte het hoe mijn broer deed en vooral voor mama of mijn vriendinnetje. Ik wist niet wat ik had vandaag, maar ik had er allemaal geen zin meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:07

Ik bedankte Dan zijn moeder, zei Kylan gedag en liep achter Dan aan naar boven toe. 'Hé, gaat het wel?' vroeg ik, nadat ik zijn slaapkamer deur zorgvuldig achter me dicht had gedaan. Ik ging voor zijn spiegel staan en fatsoeneerde mijn haren een beetje. Op dit uur viel er niet veel meer aan te doen, het enige wat het nog zou redden was douchen, maar daar had ik nu geen zin in. 'Als er iets is moet je het me wel zeggen hè.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:12

'Geen idee wat ik heb, Zoë en het kan me ook echt niks meer schelen.' Boos trok ik wat kleren uit de kast, maar zag het niet zitten om een hele dag met haar op te trekken. Toch liet ik de kleren enkel liggen waarna ik me op bed liet zakken. Heel mijn wereld was gisteren veranderd en dat drong tot me door. Het was puur teveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:15

Ik streek wat haren achter mijn oor en keek hem aan. Ik wist wel wat het was, het was gisteravond en alles wat er gebeurd is. 'Het is teveel, niet waar?' veronderstelde ik, om er zeker van te zijn dat het dat was. 'Als je liever alleen wilt zijn moet je het zeggen..' Ik snapte het wel, als hij even wat tijd voor zichzelf nodig had om alles op een rijtje te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:18

Even keek ik Zoë aan. Dus wauw... Zo interessant was onze relatie dat ze alles al over me wist. Dat ik zelf niks meer voor mij kon houden. Enkel ging ik door mijn haar. 'Wil jij dan alleen zijn?' In plaats van eens aan haar te denken. Oh nee, dat deed ik eigenlijk al de hele tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:22

Hij beantwoordde mijn vraag niet en bij mijn vraag schudde ik mijn hoofd. 'Nee, maar ik weet ook al wat langer van het bestaan van iets.. En in die tijd wilde ik wel alleen zijn, dus ik snap het als jij dat ook wilt.' zei ik tegen hem en glimlachte. 'Ik vind het echt niet erg als je antwoord ja is,' verzekerde ik hem nogmaals en drukte mijn lippen op zijn wang. 'Maar als je wilt praten ben ik er voor je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:29

'Ik wil er niet over praten, Zoë. En ik wil er ook niet aan denken dat mijn beste vriend een vampier is. Dat er daadwerkelijk rare dingen rondlopen daarbuiten. Ik keek haar aan en ik had zin om met haar te liggen. Niks te doen buiten bij elkaar te zijn. 'Kom hier, jij.' plaagde ik haar zacht en streelde langs haar wang om haar daarna een kusje te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 08:33

Ik glimlachte naar hem en knikte. 'Er zijn nog genoeg andere dingen om over te praten.' zei ik liefelijk en omhelsde hem. Het zag ernaar uit dat hij die nodig had. 'Zullen we anders even naar buiten gaan? Gewoon wat rondlopen ofzo? Een ijsje halen? Het is prachtig weer.' Ik schoof de gordijnen, die dus nog dicht zaten, open en kneep mijn ogen tot spleetjes voor het binnenkomende zonlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:59

'Ja, lijkt me een goed idee.' Misschien dat weer een kleuter ons zou komen lastig vallen. Ik sloeg mijn armen rond Zoe heen en drukte een kusje op haar wang. 'Je weet toch dat ik van je houdt, hé? Stoeipoesje van me.' Dat laatste was erg plagend terwijl ik haar mee naar het bed trok. We hadden nog heel de dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:10

'Ik weet dat je van me houdt.' antwoordde ik glimlachend en liet mijn armen losjes om hem heen hangen toen hij me op bed trok. 'En ik hoef je vast ook niet meer te vertellen dat ik van jou hou, of wel soms?' Het klonk een tikkeltje speels, en zo was het dan ook bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:23

'Nee, ik heb liever dat je het me laat zien, merken.' merkte ik verder speels op en trok haar mee op me waarbij ik speels een hand onder haar shirt liet glijden. Ze ko een slechte dag weer zoveel beter maken door enkel en alleen bij mij te zijn. Zacht drukte ik een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:27

'Gaan we zo beginnen?' grinnikte ik toen zijn hand onder mijn shirt verdween, maar ik liet het toe. Mijn eigen hand gleed over de huid van zijn rug heen en stopte net boven de rand van zijn broek. Mijn lippen vonden die van hem al snel en mijn kus van wat ruiger dan normaal. Gewoon, spelend - maar toch met liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimema jul 23 2012, 11:07

Ik vond dit aantrekkelijk, opwindend, maar niet hoe ik het gewoon was. Toch speelde ik het spelletje mee en trok mijn kleding die ze aan had wat meer omhoog. Zoe haar huid was zo zacht. 'Je daagde me uit,' fluisterde ik terug met shorre stem en kuste haar weer, maar dit keer verkennend haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:08

'Daagde ik je uit?' vroeg ik alsof ik van niets wist en glimlachte tegen zijn lippen aan. 'Dan daag ik je graag uit.' zei ik, toen ik voelde dat zijn lippen de huid van mijn buik aanraakte. Ik kreeg en spontaan kippenvel van, maar het was fijn - anders, maar fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:46

Ik keek Zoë enkel glimlachend aan vanaf haar buik en kroop terug naar haar lippen terwijl mijn hand langs haar zij. Zacht drukte ik wat kusjes in haar als. 'Glad you did.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimedi jul 24 2012, 09:51

Ik glimlachte naar hem en streek met mijn vingers over de huid onder zijn shirt. Ik vond het fijn om hier met hem te liggen en ik genoot volop van zijn aanrakingen. Tintelingen verspreidden zich over mijn hele lichaam toen zijn lippen zich in mijn hals plaatste en ik gaf toe aan het genot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimedi jul 24 2012, 11:01

Ik keek haar met een grijns aan na de kus. 'Zoë,' fluisterde ik zachtjes tegen haar aan, maar staarde in haar ogen. Ik wist niet hoe ik opeens aan dit gevoel kwam, maar erg vond ik het niet. Mijn hand streelde over haar bovenbeen terwijl ik haar enkel kon aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:38

Ik glimlachte naar hem, wilde een kus op zijn mond drukken, maar werd verstoord door de deur die open zwaaide. Oké, ik moest toegeven dat Kylan af en toe irritant kon zijn. 'Kylan, sluit de deur maar weer.' zei ik met een opgetrokken wenkbrauw en grinnikte. Dan was hier niet blij mee, alles behalve - dat kon ik nu al voorspellen, maar goed. Niets aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 19 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: