Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het oude, verlaten huis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 03 2012, 06:57

Ik glimlachte en streelde zijn lippen. 'Ik word betaald om het leukste te doen wat er bestaat,' zei ik. 'Het leukste na bij jou zijn.' Ik sloeg mijn armen om hem heen, toen hij boven me hing, en lachte zachtjes. 'Gelukkig ben je hier. Ik zou het niet anders willen.' Ik streelde zijn lippen met de mijne en keek even in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 03 2012, 11:08

Ik keek haar aan en liet even mijn puntje van mijn tong langs mijn onderlip glijden om haar te proeven. 'Sindskort heb ik dus twee baantjes; enerzijds turnleerkracht en anderzijds Igraine, jou, gelukkig te maken.' Ik keek haar aan met een glimlach en streelde langs haar wang af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 03 2012, 19:49

Ik glimlachte en kneep even in zijn schouder. 'Nou, in dat tweede baantje ben je wel erg goed. Je krijgt er toch wel genoeg voor terug, he?' plaagde ik opnieuw. Ik pakte de hand vast die op mijn wang lag en hield die tussen mijn twee eigen handen vast. Ik speelde even met zijn ring. 'Hij is mooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedi apr 03 2012, 20:34

Enkel glimlachte ik bij haar woorden. 'Natuurlijk. Ik geloof dat ik daarnet opslag heb gekregen.' Enkel keek ik ook naar de ring. 'Bedankt. Het wapenschild van mijn familie. Niet dat ik er veel belang aan hecht, maar ik had niks anders.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:27

'Opslag, wauw,' lachte ik en keek nog een laatste keer naar de ring. Misschien hechtte hij er geen belang aan, maar ik vond het werkelijk een prachtige ring. Lichtelijk afwezig draaide ik zijn ring om zijn vinger en keek hem daarna weer aan. 'Wat voor trouwringen zullen we nemen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 04 2012, 06:12

'Persoonlijk hou ik meer van zilver. Voor de rest heb ik niet bepaald verstand van ringen. Enkel voor jou ozcht ik die ene speciale en die hadden ze niet. Dus als je dan verteld wat je moet hebben dan helpen ze met ontwerpen en maken. Ik moet toegeven dat ik trots ben op het feit dat ik de dikte van je vingers zo goed heb ingeschat.' Ik keek haar met een grijns aan en kuste weer haar lippen terwijl mijn vingers haar hand omklemde. 'Je moet zeggen als je echt je begint te vervelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 04 2012, 06:39

'Nou, ik vind deze ook heel erg speciaal hoor,' glimlachte ik. 'En dat is super als ze dat kunnen doen. Ik wil er zo'n mooie tekst aan de binnenkant in gegrafeerd hebben en misschien een mooi steentje erin.' Ik legde mijn hand tegen de zijne aan en lachte zachtjes. 'Je dacht, de helft van mijn vinger zal wel goed zijn.' Plagerig tikte ik even in zijn buik en ontving zijn kusjes glimlachend. Ik stond op van bed en trok zijn sweater over mijn hoofd heen. Ik wees even naar de lege champagnefles. 'Ik ga even kijken of er nog meer drank is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 04 2012, 11:20

'Jij en je drank hé! Foei!' Speels gaf ik haar een tikje op haar bil en trok mijn boxershort weer aan. Op een bijzettafeltje startte ik mijn laptop op. 'Wat dacht je van Pride and Prejuduice voor de tijd te doven? Nadat je alcohol bent gaan zoeken.' Ik vervangde enkele kaarjes en stak deze weer opnieuw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 04 2012, 19:24

'Jij hebt je sigaretten, ik mijn drank,' riep ik lachend terug en ging naar beneden. Na even zoeken vond ik in verscheidene kastjes flessen drank. 'Ja leuk!' riep ik naar boven en pakte twee flessen, om ze snel naar boven mee te nemen. Ik legde ze op een kastje en klom het bed weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 04 2012, 20:55

'Hey, hey! Ik heb vandaag nog niks gehad.' De DVD ging in het gleufje waarna het zich opstartte. Ik nam de laptop mee en klom daarna op Igraine. 'Het lekker dier,' Enkel keek ik haar speels aan en grijnsde breed. 'Je missie is blijkbaar geslaagd, huh.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 05 2012, 05:04

Ik ging goed zitten om de film te kijken, maar mijn beeld werd al snel versperd door Sebastiaan. Ik drukte een kus op zijn lippen en duwde hem daarna zachtjes opzij, om tussen zijn benen te gaan zitten. 'Nu ga ik dé kus dus echt niet missen he,' zei ik plagerig en kneep in zijn hand. Ook pakte ik de twee flessen en gaf er eentje aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 05 2012, 05:51

Ik nam een fles aan, maar legde die langs me waarbij ik zacht over haar haren streek en nog een sigaret opstak. Pride and Prejuduice was een interessante film. Zeker als je bedacht dat we seks hadden. De eerste keer dat ik het zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 05 2012, 06:16

Ik nam een flinke slok van de drank en legde daarna ook de fles naast me neer. Zacht streelde ik zijn benen en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan, terwijl ik nog met een half oog naar de film keek. Ik kon het niet laten om even over mijn schouder naar hem te kijken. Glimlachend keek ik weer naar de film en pakte zijn handen vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 05 2012, 07:42

Ik nam een diepe, inhaleerende trek en streek even zachtjes door haar haren. 'Zo ga je echt niet verder kunnen kijken naar die film hoor.' Zacht drukte ik een kusje op haar achterhoofd. Ik stond dan ook maar mijn hand af en keek daarna weer naar het scherm. 'Wil je ook een trekje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 03:48

'Ik weet het,' glimlachte ik en haalde even diep adem. De mengeling van de geur van rook en de kaarsen was gewoonweg heerlijk. Ik knikte en keerde me half om. Terwijl ik nog zijn hand vast had, haalde ik de sigaret tussen zijn lippen vandaag en stopte hem daarna tussen de mijne. Ik nam een trekje en stopte hem daarna weer tussen zijn lippen. 'Thanks Seb.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 04:12

Ik nam de sigaret aan en haalde hem weer tussen mijn lippen vandaan. 'Kom nog eens hier, jij.' Hierbij kuste ik haar schouders en beet er eens zachtjes in. Slechts speels zodat ze er op in kon gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimema apr 09 2012, 04:56

Ik giechelde bij zijn woorden en draaide me nu helemaal om, zodat mijn rug naar de televisie keek. Ik hield zijn gezicht tussen mijn handen en drukte een lange kus op zijn lippen. Mijn benen kwamen om zijn middel heen gewikkeld en ik sloeg mijn armen om zijn nek. 'Hoe laat zal het zijn?' vroeg ik me opeens af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 05:47

'Ik denk ergens in de ochtend,' fluisterde ik glimlachend tegen haar lippen op terwijl ik zachtjes over haar heupen streek. Hierbij probeerde ik haar steun te geven zodat haar houding gemakkelijk was voor haar. Even zetten ik de computer op pauze. Ik wou niet dat ze het stuk miste. Liefkozend drukte ik mijn lippen weer op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 05:58

'Time flies, when you're having fun,' zei ik met een glimlach en streelde met mijn vinger zijn nek. 'Gaan we ons ziek melden of gaan we gewoon werken?' Zachtjes raakten onze lippen elkaar en ik sloot mijn ogen. Het was echt zo heerlijk. 'Na werk pak ik meteen al mijn spullen in en kom naar jouw huis,' murmelde ik tegen zijn lippen, en vervolgde giechelend: 'Of je nu wilt of niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 06:45

Blijkbaar had ze haar eigen vraag al beantwoord. 'We zullen maar gaan werken, niet?' Ik kuste haar hals. 'Oh men, dat vind ik echt zo erg.' Met een grote grijns en pretoogjes keek ik haar aan waarna ik haar knuffelde. 'Je maakt me gelukkig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 06:50

Ik knuffelde hem terug en legde mijn hoofd op zijn schouder neer. 'Ik wil niet werken,' zei ik als een klein kind en keek hem weer lachend aan. 'Zal ik maar gewoon huisvrouw worden?' vroeg ik plagerig en drukte hem in de kussens, waarna ik hem een kusje gaf. 'Hopelijk blijf ik dat ook nog een heel erg lang leven doen,' zei ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 07:05

Ik lachte enkel. 'Huisvrouw om voor mij te zorgen. Op dit moment vind ik het eerlijk gezegd best jammer dat je als vampier geen kinderen kunt krijgen. Die van ons zouden echt wel knapperds zijn en ongelofelijk schattig als klein kindje met zo'n moeder.' Zachtjes streelde ik over haar rug. 'Ik wil heel de dag hier liggen met jou, maar ik denk dat we het vanavond echt over moeten doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 07:14

'Lijkt me een fijn leven. Voor jou zorgen, huis een beetje opknappen, roddelen met de buurvrouwen.' Ik keek hem even recht aan en glimlachte. Het betekende toch veel om dat uit zijn mond te horen. 'Ze zouden heel erg lief en schattig zijn. En jij zou een geweldige vader zijn,' zei ik, terwijl ik even op zijn neus tikte. Ik ging weer overeind zitten. 'Afgesproken!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 08:42

'We hebben nog zoveel levens samen te leven dus als je er eens moe van wordt om te werken dan neem ik je aan voor die job. Deal?' Ik drukte een kust op haar lippen en keek haar aan. 'Van die geweldige vader echt niet.' Zachtjes streelde ik over haar been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 11 2012, 08:51

Ik glimlachte gelukzalig en ging weer op het bed liggen. Ik stak mijn hand uit en giechelde. 'Deal! En dan nemen we er ook eentje waar we beide niet werken en de hele dag leuke dingen doen. Deal?' Ik rolde naar hem toe en keek hem hoofdschuddend aan. 'Ik weet zeker dat je net zo lief zou zijn voor ons kind als voor mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het oude, verlaten huis
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verlaten bospad
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: