Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het oude, verlaten huis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:06

Enkel lachte ik. 'Daarvoor moet ik wel veel gaan werken. Voor leuke dingen hebben we een beetje geld nodig hoewel dit maar al te leuk is.' Ik kroop ditmaal op haar en kuste zachtjes haar lippen. 'Never let me go,' fluisterde ik zachtjes en drukte weer een kus op haar lippen. Haar woorden maakte me helemaal warm. Alleen zij telde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:31

Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. 'Ik zal ook hard werken, zodat we daarna een paar pretjaartjes kunnen hebben.' Ik liet mijn lippen over de zijne strelen en daarna mijn handen over zijn rug. 'Ik zal je nooit verlaten,' zei ik en kneep even heel zachtjes in mijn wangen. 'Al heb ik mijn officiële belofte nog niet gemaakt,' zei ik opnieuw plagerig. Ik was nogal in een speelse bui, maar dat kwam echt omdat ik zo vrolijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:51

'Misschien kunnen we die jaren gebruiken om de wereld te zien? Landen en steden die jij allemaal absoluut eens wilt bezoeken, nog eens bezoeken. Parijs samen zou prachtig zijn.' Het enigste waar ik bij die vakantie aan kon denken was de hotelkamer. 'Of Venetie, al kussend in de bootjes.' Ik liet mijn handen over haar lichaam naar boven strelen. 'Yes!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:57

Ik klapte enthousiast in mijn handen. 'En naar Londen, samen in het reizenrad, naar Rome, naar Egypte, dan gaan we piramides beklimmen en naar warme landen, waar we met dolfijnen kunnen zwemmen en dan moeten we ook gaan duiken bij de mooiste koraalriffen!' Ik giechelde en hield zijn gezicht in mijn handen. 'En in de allermooiste hotels slapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 11 2012, 10:48

Ik lachte enkel bij haar dromen en fantasie die naar bovenkwam. 'Maar eerst trouwen en zo gaan werken.' Weer zette ik de film verder op en drukte haar daarna weer tegen me haar, hield haar in mijn armen. Ik was gelukkig, volmaakt en voldaan. Ik voelde me vredig. Als ik nu zou sterven dan was het lange leven tenminste een beetje zinnig geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 11 2012, 18:28

Ik lachte met hem mee en knikte daarna. De film was gestopt bij de scène in de regen, dus we moesten nog wel even. Giechelend lag ik in zijn armen en streelde die zachtjes. 'Als ik domme dingen doe, waarschuw je me dan? Ik kan nog weleens heel erg naïef zijn.' Ik kneep plagerig in zijn teen en lachte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 02:34

Ik voelde hoe dat ik zin had in bloed. Misschien kwam het door ons pleziertje dat we beleefd hadden. 'Doe ik.' Enkel maseerde ik haar voor me af te leiden. Eigenlijk ook om haar heerlijk te verwennen. 'Igraine, het spijt me, maar trouwen met die Sebastiaan... Volgens vele is hij echt zo een egoïstische zak die enkel aan zichzelf denkt.' Lichtjes plaagde ik haar en drukte een kusje op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 03:02

Ik giechelde en streelde zijn wang. 'Ja, die Igraine he... Die luistert nooit naar adviezen van andere mensen. Ik zou zo'n lastige vrouw niet willen hebben hoor. O ja en ze heeft een rare gewoonte om hele lieve vriendinnen te hebben, maar met vriendjes die haar wel kunnen bijten.' Ik glimlachte bij zijn massage en hield mijn blik op de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 03:12

'Maar je moet toegeven: die vrouw heeft een lichaam waar je helemaal niet naast kunt kijken. Als je weet wat ik bedoelt...' Dat laatste zei ik op een toon zoals uit de films. 'Ze kan er ook heel wat van, als je dan weet wat ik bedoel. Oké, sorry Iggie, ik ben niet lief aan het doen.' Ik keek naar de film en liet mijn handen rusten op haar bovenbenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 04:27

Ik kneep plagend in zijn hand en lachte zachtjes. 'Wat een geluk dat je een vrouw hebt die zoveel door de vingers ziet, he?' Ik boog me achterover en stak mijn tong naar hem uit. 'En nu sssstt, nu komt de mooiste scene!' Ik pakte zijn handen vast en nestelde me tegen hem aan, terwijl ik naar het beeld keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 09:15

Ook ik keek naar het scherm en hield mijn ogen erop gericht terwijl ik haar hals bezaaide met zachte, lieve kusjes. Ik moest toegeven dat deze film het zou maken bij mijn persoonlijke favorieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 09:53

Ik moest glimlachen bij de kusjes in mijn hals en moest toegeven dat dit de eerste keer was dat ik liever iets anders deed dan naar Pride te kijken. Ik hield mijn adem in bij de kus en glimlachte breed tijdens die kus. Het was gewoon zo sprookjesachtig. Ik draaide me giechelend om naar Sebastiaan voor onze eigen sprookjeskus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 12 2012, 11:12

Bij haar gegiechel keek ik haar enkel aan en toen naar het raam. 'Spijtig genieg regent het buiten niet. Maar toch...' Kort kuste ik haar onderlip en keek haar aan waarna ik mijn lippen op die van haar drukte en mijn armen beschermend over haar heen legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 10:08

Ik keek ook naar buiten en glimlachte. 'Zo'n kus krijg je dan nog tegoed van me,' zei ik zachtjes en kuste zijn lippen. Mijn armen gleden naar zijn nek om hem stevig vast te houden. Na de kus stond ik plagerig op en begon me aan te kleden. 'Tijd om de wereld mijn ring te laten zien,' zei ik lachend en opgewonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 10:18

Ik grijnsde en keek haar aan waarna ik ook opstond en mijn kleren van de grond plukte. 'Gelukkig heb ik kleding bij voor me zo om te kleden. Gymleerkrachten in jeansbroek is niet echt juist.' Zacht drukte ik een kusje op haar lippen. 'Tot vanavond of tot in de middag.' Bij die laatste woorden keek ik haar plagend en flirterig aan. Als ik het zo mocht noemen. 'Aanstaande prachtige vrouw van mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 19:51

Ik glimlachte bij zijn woorden en keek daarna naar mijn kleding. 'Oeps, beetje overdressed als leerkracht.' Ik haalde mijn schouders op en gaf hem een kusje, waarna ik ook giechelde. 'Tot vanavond en middag,' zei ik speels en liep naar beneden toe, waar ik ook mijn overige spullen pakten en razendsnel wat spullen opruimde. 'Kan ik een lift van je krijgen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 20:42

Nadat ik mijn broek aan had, nam ik mijn laptop en de kussens om die in de kofferbak van mijn auto te leggen. 'Enkel als ik daar wordt voor vergoed.' Ik trok de bloes aan waarna ik Iggie tegen me aan drukte en haar nog een keertje uitgebreid en liefdevol kuste. 'Je krijgt een lift.' Hierbij nam ik ook nog wat kaarsen, lakens en kussens en tastte deze in een doos om die weer naar mijn auto te brengen. 'Klaar?' Ik stapte mijn auto alvast in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 21:04

Ik duwde mezelf tegen hem aan en ging mee in de kus. Stiekem was ik heel erg blij dat hij ook op school werkte, nu kon ik hem heerlijk vaak zien. Daarna pakte ik nog wat kleine dingetjes en legde die in zijn auto. 'Klaar,' stemde ik in en ging naast hem zitten in de auto.

GONE
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 21:06

Binnenkort dan naar Sebastiaan zijn huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 14 2012, 21:11

YUP! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude, verlaten huis   Het oude, verlaten huis - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het oude, verlaten huis
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het verlaten bospad
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: