Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimedo feb 02 2012, 04:20

Ik knikte naar hem en keek ze na, waarna ik zacht grinnikte. Voor het eerst sinds gisteren keek ik naar het slot van mijn deur, die aan diggelen lag. Ach - m'n pa zou hem wel maken, hij was toch al aan vervanging toe. Mijn kledingkast ging open en een simpele spijkerbroek, met een wit shirtje en een zwarte blazer. Mijn zwarte pluchen sloffen kwamen tevoorschijn onderuit de kast en zo vertrok ik naar de douche. Godzijdank kon deze deur wel op slot. Eenmaal ontdaan van mijn kleding en make-up stapte ik onder de warme stralen van de douche en ging ik nog eens goed over alles wat er gebeurd was heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimedo feb 02 2012, 05:29

Ik ging naast hem op bed liggen. 'We hebben niet gevreen als dat is wat je denkt.' Ik staarde voor me uit. 'Het was erg lief, ook al was ze een beetje bezopen.' Ik drukte mijn lippen op zijn wang. 'Die had je nog te goed!'
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimevr feb 03 2012, 10:35

'Dat dacht ik inderdaad. Of nou ja, in mijn droom heb ik jullie betrapt. Oké, dit klinkt raar, nu ik het zo zeg.' Ik wreef even over mijn hoofd. 'Dat is eigenlijk wel een probleem van Zoe en mij. Ik weet niet of dit ook voor haar geldt, maar misschien proberen we dat gat in ons leven weg te drinken. Dat gat van onze verdwenen ouder.' Ik sloeg even mijn arm om hem heen en drukte hem tegen me aan. 'Ik heb je gemist!'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimeza feb 04 2012, 08:51

Eenmaal onder de douche vandaan, droogde ik mezelf af en trok ik de kleren aan die ik had klaargelegd. Terwijl ik mijn haren aan het drogen was, at ik nog een croissantje op en hierna werkte ik mijn dagelijkse make-up routine af. Hiermee klaar, poetste ik mijn tanden en liep ik naar beneden toe waar mijn vader en Mama Gard op de bank zaten. Ikzelf bleef even in de keuken staan, maar al snel riep mijn vader me - waarna ik naar hem toe liep en op de stoel schuin tegenover hem ging zitten. 'Je weet dat we niet willen dat je tegen ons liegt hè?' Ik knikte en wendde mijn blik af naar de tv. 'Ik wil er zeker van zijn dat dit soort dingen dus niet meer gebeuren zonder dat wij er vanaf weten, dus de volgende keer als zoiets gebeurd zullen er consequenties aanhangen jonge dame..' 'Ja pap,' Antwoordde ik nors en zuchtte even. 'Het zal niet meer gebeuren zonder toestemming.' Herhaalde ik zijn voorwaarde en zo verdween ik weer naar boven.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 05 2012, 06:15

'Teoh, man, dat is helemaal geen excuus. Kom nu niet met het gezeur aan dat ik niet weet hoe het is. Als ik jou soms depressief moet zien of Zoë dan weet ik genoeg. Ik wil jou niet kwijt en haar ook niet. Voor je het weet was jij het meisje dat doodt lag. Of haal je het in je hoofd om wat doms te doen als je onder invloed bent of krijg je een verslaving. Het lijkt onschuldig, maar dat is het niet. Ik heb je ook gemist, maar zolang heb je me ook weer niet moeten missen.' Ik knuffelde hem even terug, kort en meer vriendschappelijk. Niet weer om de mannelijke manier zoals iedereen het noemde. Ik noemde het rotzooi. Liever een echte knuffel. 'Pervers kereltje! Als ik vrij met Zoë stel ik wel voor om het bij mijn thuis te doen. Daar trappen ze geen deuren in, schreeuwen ze niet of komen ze niet binnen zonder te kloppen.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 05 2012, 06:23

Toen ik eenmaal boven was, liep ik langs Teoh's kamer en ving ik het gesprek dat ze hadden half op. Ik grinnikte even. Het was waar, bij hem trapte ze geen deuren in en kwamen ze ook niet binnen zonder te kloppen. Ach - ik vond het allemaal wel grappig. Met een grijns op mijn gezicht liep ik door naar mijn kamer, waar ik een beetje begon op te ruimen. De jurk en wat overige kleding gingen weer terug in de kast, en het serviesgoed van het eten gingen weer naar beneden toe.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 06 2012, 05:00

Ik krabde even over mijn achterhoofd. 'Oké, oké, ik zal erop letten,' zei ik gemeend en zuchtte, terwijl ik achterover in de kussens viel. Ik moest breed glimlachen. 'Pas maar op, want dan spreek ik met je broer af en gaan we nog iets veel beters bedenken. Oké, flauwe grap, sorry Dan.' Ik legde mijn handen onder mijn hoofd en staarde naar het plafond. 'Over een week is het Valentijnsdag.. Ga je nog iets speciaals doen?'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 06 2012, 05:03

'Waag het en ik maak je kapot, Gard.' Hierbij haalde ik een geforceerde wenkbrauwwiebel boven. 'Ja natuurlijk! In tegenstelling tot jou heb ik een sexy vriendinnetje die erg lief is dus ik wil haar even in de watten leggen. Extra dan aangezien Valentijn gewoon een commerciële dag is. Ga jij soms wat doen? Zelf bonbons opeten?' Ik grinnikte even en keek hem aan.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 06 2012, 05:08

'Je hebt me al kapotgemaakt, Daniel!' snikte ik gespeeld en keek hem toen serieus aan. 'Ik dacht eraan om halfnaakt de klassen rond te gaan met rozen en aan elk leuk meisje vragen of ze mijn Valentijn wil zijn. Hoe slim? Dan geven ze me allemaal eten en dan eet ik het allemaal in mijn eentje op, terwijl ik me verstop, omdat ze er dan achter zijn gekomen dat ik wel tientallen Valentijns had.' Ik grinnikte en ging toen op mijn zij liggen. 'Ik ga denk ik wat doen voor Alicia. Maar wat weet ik niet. Het wordt vast een grote blunder.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 06 2012, 05:22

Ik schrok even van zijn woorden. Ik wist dat Alicia hem leuk vond, maar meer wist ik ook niet. 'Voor Alicia? Hebben jullie soms wat? Of hoe zit dat nu? Eerst betrap ik je met Eleanor handje in handje en dan ga je met mijn beste vriendin naar het bal waar jullie best close bezig waren. Als ik jullie richting inkeek.' Werkelijk hield ik mijn mond over dat ik wist dat Alicia hem zag zitten.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 12 2012, 10:50

New

'Correctie: Jij bent weer thuis.' Ik had haar tas weer vast en sloeg het portier weer dicht. 'Kom op, dan gaan we naar binnen op slakketempo.' Ja, ik was haar weer aan het plagen en ik was er weer ongelofelijk slecht in. 'Die voet van jou gaat dus echt in een mooi verbandje.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 12 2012, 10:54

'Wat zijn we toch weer grappig.' Plaagde ik hem. Binnen de korste keren had ik mijn sleutels in mijn hand en draaide ik de deur open. 'Gard's ik ben thuis met een aanhangsel en een gekneusde poot.' Grinnikte ik. Ik vond het altijd leuk om Mama Gard licht te pesten, al viel het nu wel weer mee. 'Wel een heel lief aanhangsel.' Zei ik tegen Daniël en kuste hem teder.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimezo feb 12 2012, 11:00

Ik legde een hand op haar heup en kuste haar vol overgaven weer terug. 'Dankje, schatje. Ik probeerde je enkel op te vrolijken hoor mijn mijn flauwe grapje.' Ik trok haar gemakkelijk tegen me aan en zette de tas op de grond. Waarna ik liefelijk in haar ogen keek. 'Waar moet je heen?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 05:17

'Naar boven denk ik.. Nee wacht - ik hinkel wel eerst even naar de keuken toe.' Ergens merkte ik dat ik er handig in werd, dat hinkelen - dus ik was ook binnen de kortste keren bij de keuken en trok ik de koelkast open. Met een fles cola en twee glazen hinkelde ik weer terug en keek hem aan. 'Misschien had ik beter eerst kunnen vragen of je ook wat te drinken wilde, maar oké.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 05:26

Ik wachtte geduldig en grinnikte zachtjes toen ze bij me was. 'Misschien wel.' Ik stak de fles en twee glazen in mijn rugzak. 'Die trappen loop je echt niet op.' Zacht tilde ik haar op als bedoeling dat ze haar benen rond me zou slagen. 'Hallo mevrouw Gard!' Geen reactie. Boeiend, ze wist dat ik er was. Enkel zou er geen onderbroeksituatie van pas komen. 'Ook al is het enkel een excuus om je te mogen aanraken.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 07:07

'Natuurlijk is dat een excuus.' Lachte ik. 'Je kan gewoon niet van me afblijven.' Met een kleine grijns op m'n gezicht werd ik naar boven gedragen en toen we in mijn kamer waren, hinkelde ik naar het bed toe waar ik op ging zitten. 'Wat heb ik toch weer een geluk dat ik jou als mijn lieve vriendje heb hè.' Zei ik vol trots en gebaarde dat hij naast me moest komen zitten.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 07:41

Ik zette haar neer waarna ik de glazen en frisdrank uit mijn rugzak haalde en onze tassen neer zetten. Op het nachtkastje kwam alles terecht waarna ik naast haar plaats nam. 'Je hebt me door, Zoë. Eigenlijk ben ik ook echt trots om je vriendje te mogen zijn.' Ik nam naast haar plaats en kuste haar zoete lippen. 'Het mooiste van alles is dat ik jou de mijne mag noemen.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 09:16

'Ik heb je altijd door,' Zei ik op een zo serieus mogelijke manier, maar toch mislukte het. 'Je mag mij zeker de jouwe noemen, al te graag.' Zachtjes kuste ik hem en keek even naar mijn voet die inmiddels was opgezwollen. Stom ding ook. Inmiddels lag ik op m'n zij en keek ik hem aan. 'Dit is het eerste jaar dat ik echt iets aan Valentijn doe..' Concludeerde ik meer voor mezelf dan voor hem, en keek hem daarna aan.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 09:34

'Dan doen we dit jaar wat speciaals. Nou ja die voet is al speciaal genoeg.' Zacht drukte ik een kusje op haar voorhoofd en streelde over haar haren. 'Laten we je voet maar fixen met wat gel en verband. Misschien kunnen we dan uitgaan morgen. Als je dat wilt.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:13

'Als ik kan staan ga ik mee.' Grijnsde ik en keek even naar mijn voet. Echt een lekkere actie, Starling. Vervolgens keek ik hem aan. 'We kunnen sowieso naar dat openlucht concert dinges. Ik weet niet precies was het is, maar ik neem aan dat ik niet de hele tijd op dat ding hoef te leunen.' Mijn hoofd lag inmiddels op zijn schouder, en met mijn hand maakte ik figuurtjes op het laken van mijn bed.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:23

'Inderdaad niet want ik zorg voor een dekentje, comfortabele kussens, ijs voor je voetje en ijs dat jij me mag voederen. Romantisch filmpje. Hoewel film kijken bij ons er apart aantoe gaat.' Ik stond op en liep naar de badkamer om daar te zoeken naaar verband en de gel. Wonderbaarlijk vond ik ze en liep terug. 'Je hebt geluk dat ik EHBO-les heb gevolgd.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:41

Lachend schudde ik mijn hoofd. 'Het zit echt hoog in je bol hè. Ook al vind ik dat ijs voeren en film kijken nog niet eens zo'n slecht idee. Al heb je wel gelijk dat wij wel altijd een erg bijzondere manier hebben van kijken.' Plagend stak ik mijn tong naar hem uit en keek naar het verband waar hij mee kwam aanlopen. 'Zuster Daniël komt mij gelukkig verzorgen.' Grapte ik.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:46

Zacht grinnikte ik en tilde even mijn shirt omhoog waardoor mijn borstkas weer zichtbaar werden. 'Yeah baby,' lachend stopte ik ermee en krzeg dan ook de slappe lach waarbij ik ging zitten. 'Greys Anatomys naspelen? Of hoe heet dat programma ook weer? Doktertje spelen deed ik vroeger trouwens graag.' Zachtjes masseerde ik de zalf in en begon daarna met het verband er rond te wikkelen en hier en daar een plakkertje erop zodat het bleef zitten. 'Zuster Danny hé?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:11

'Oh, meneer laat z'n sexy buik zien.' Grinnikte ik. 'Grey's Anatomy ja,' Het was altijd één van mijn favoriete series geweest. Heerlijk was het om weg te zwijmelen bij die dokters. 'Maar ik verkies jou toch wel boven McDreamy hoor.' Lachte ik, wetend dat hij het waarschijnlijk toch niet zou snappen. Eigenlijk had ik verwacht dat het ontiegelijk pijn zou doen, maar op het moment dat zijn koude vingers mijn voet aanraakte, ging er een heerlijke gevoel doorheen. 'You have magic fingers.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:27

'Ik ben jou Mr. Dreamy. Aduh!' Zacht ging ik te werk en grinnikte zacht. 'Beter dan op TV hé?' Rustig kwam ik weer naast haar zitten en drukte mijn lippen op die van haar. Zacht zoende ik haar lippen; teder en lief. Korte kusjes die steeds langer en langer aan hielden. Op een of andere manier was ik echt in de romantische bui.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 10 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 10 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: