Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimewo apr 11 2012, 11:12

Ik bleef op Teoh zijn bed zitten en trok mijn benen op. Heel erg de behoefte om me er verder in te mengen had ik niet. Voordat ik kon roepen dat hij het niet moest wagen die video op YouTube te zetten waren ze al weer de kamer uit, sowieso wou ik dat hij het verwijderden. Ik had het niet zo op filmpjes waar ik op stond. 'Honderden vrouwen?' vroeg ik waarbij ik hem aankeek met opgetrokken wenkbrauwen. 'Niet een te hoge dunk van jezelf hè,' voegde ik er met een plagende glimlach aantoe. Ik mocht toch hopen dat van die vrouwen ze op een na allemaal werden teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 02:58

'Natuurlijk krijg je een persoonlijke peptalk.' Giechelde ik en drukte een kus op zijn lippen. Vervolgens liet ik hem los en liep ik richting de kast om schone kleren te pakken. Ik koos voor een zwart lang shirt, met een diepere hals en een panty eronder met mijn felroze gekleurde Vans.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 03:09

Ik keek haar enkel na en bestudeerde haar kleding. Voor mij maakte het niet uit wat ze droeg. Om eerlijk te zijn zag ik haar het liefst zo: rommelig uit bed en nonchalant. Ik draaide me om zodat ze zich kon omkleden eventueel en nam mijn kleding uit mijn tas waarbij zich een blauwe baggy jeans was, een donkerblauwe tanktop met geruit blauw overhemd dat ik los zou laten hangen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 03:16

Mijn panty had ik aantrokken, waarna ik een topje aandeed zodat ik niet half naakt leek. Daarna trok ik het jurkje erover aan en mijn armen van achteren om Daniël heen sloeg. 'Ik hou van je.' Zei ik giechelend en drukte een kusje op zijn rug. 'Dus vanmiddag kom ik je leuk aanmoedigen tijdens de training, aangezien onze training een half uur eerder is afgelopen.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 09:46

Ik glimlachte bij het kusje dat ik kreeg voordat ik mijn top wou aandoen. Echter draaide ik me om en nam haar in mijn armen. Mijn neus wreef over die van haar. 'Je bent echt het beste vriendinnetje aller tijden.' Ik grijnsde breed bij deze woorden en streelde langs haar heupen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 11:18

'En jij bent het aller liefste en bevripvolste vriendje.' Zei ik met een lach en drukte mijn lippen voor een seconde tegen die van hem. Zijn ring zat nog steeds stevig om mijn vinger heen. Nooit, maardan ook nooit had ik hem afgedaan. 'En je ring is nog altijd even prachtig.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 11:41

Eigenlijk vond ik het jammer dat haar lippen zo snel weer verwijderd waren van de mijne. Zachtjes draaide ik weer een rondje met haar. 'Hopelijk blijft het dat ook.' Ik keek er met een glimlach naar. 'Om eerlijk te zijn was ik bang dat je het zou haten.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimedo apr 12 2012, 21:17

'Waarom zou ik hef haten?' Vroeg ik verbaast en keek hem nieuwsgierig aan. 'Ik haatte mezelf voor het feit dat ik niets voor jou had gekocht. Niet zoiets origineels zoals jij voor mij.' Ik had er echt van gebaalt dat ik niet aan zooets orogineels had gedacht.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimevr apr 13 2012, 05:52

'Oh, kom op! Ik ben een jongen en heb helemaal geen gevoel voor mode, kleding, laat staan juwelen.' Ik was op mijn buikgevoel af gegaan en de ring die ik had gekozen leek bij haar te passen. Vandaar mijn keuze. Ik drukte mijn lippen op haar slapen. 'Juwelen zijn niet origineel en ik moet niks.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimevr apr 13 2012, 05:54

'Nou, voor iemand zonder gevoel voor mode zie je er toch verdomd goed uit.' Grapte ik en ging op mijn tenen staan om mijn lippen op zijn wang te drukken. 'Origineler dan chocolade of bloemen.' Klaagde ik over mezelf. 'Maar geen zorgen, ik heb nog tot november om het perfecte verjaardagscadeau voor jou te vinden, dus dat komt helemaal goed.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimevr apr 13 2012, 05:56

Ik keek haar met een glimlach aan. 'Jij bent toch echt wel een lief, klein, schatje!' Ik tilde haar op en drukte mijn lippen op de hare. 'Nu ben ik al benieuwd.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimevr apr 13 2012, 06:02

'You better be.' Zei ik en drukte mijn lippen heel kort op het topje van zijn neus. Ik hoorde hoe mijn buik uit het niets heel hard begon te knorren, waardoor ik moest lachen. 'Mijn buik verpest dit mooie moment natuurlijk weer.. Zullen we maar iets gaan eten dan.' Grinnikte ik en drukte mijn lippen nog snel op die van hem.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 11:21

'Foei buik, foei! Dat is miet lief van je.' Zacht kietelde ik haar daar even waarna ik mijn lippen meer even op haar wang plantte. 'Als het dan echt moet,' antwoordde ik met duidelijke tegenzin. Ik was liever klef met Zoe, maar eten moest ook. Hoewel ik geen honger had.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 11:26

Ik giechelde toen hij me kietelde, maar dit werd gesmoord door zijn lippen. 'Eten en daarna kunnen we weer verder met film kijken,' Grapte ik. 'We hebben nog genoeg tijd voordat we moeten trainen. Oh - ik moet trouwens wel nog even m'n pakje passen want ik heb geen idee of het rokje nog wel dicht kan.' Nee, ik was niet aangekomen, maar je wist maar nooit.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 11:32

Ik haalde één van mijn wenkbrauwen op bij haar woorden. 'Of wel moet je zwanger zijn of wel zo meteen een hele olifant opeten om niet in je rokje te passen.' Samen met haar liep ik naar beneden(?). 'Ik hou van film kijken,' Dromend, maar vooral grijnzend keek k haar aan. 'Ben je nerveus voor straks?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 11:36

Kort keek ik hem met een afkeurende blik aan. 'Ik kan hem maar beter gewoon passen dat ik tot de conclusie kom dat hij past, dan dat ik hem niet pas en dadelijk voor lul sta met een rokje dat niet meer sluit.' Ik wist ook wel dat ik hem waarschijnlijk nog paste, maar ik wilde het zekere voor het onzekere nemen. Toen ik in de keuken aankwam, opende ik de broodtrommel en zag nog een paar croissantjes liggen. 'Jij ook één?' Zelf nam ik er eentje in mijn mond, terwijl ik de koelkast opende en een pak sap eruit pakte. Uit de kast toverde ik twee glazen, waarna ik hem aankijk. 'Beetje.' Gaf ik eerlijk toe. Eerder dit jaar was ik weggegaan en dat werd niet door iedereen even goed geaccepteerd. Gelukkig had ik Ellie nog die me er doorheen zou slepen. 'En ja, ik hou ook van film kijken. We kijken namelijk altijd goede films.' Giechelde ik.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 21:16

Even schrok ik van die afkeurende blik. Cheerleaden leek dus een soort heiligdom dat je niet mocht schenden. Ik drukte een kusje op haar wang waarna ik ook een croisant nam. Eten moest altijd. Het goede van een voetbalspeler te zijn was dat je veel mocht eten; je verbrandde het al na een training. 'Heel erg mooie vooral.' Zacht drukte ik nu een kusje op haar lippen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 21:38

Ik keek Dan aan en knikte bij zijn woorden. 'En wees blij, dan kan je nog veel langer naar me kijken in een veels te kort rokje.' Grapte ik e ging op het aanrecht zitten. Niet lang daarna drukte hij zijn lippen op die van mij, ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem iets dichter naar me toe.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimeza apr 14 2012, 23:15

'Hoge dunk is goed voor me, dan vergeet ik in elk geval even dat ik toch maar vuilnisman ga worden.' Ik haalde mijn schouders op en ging naast haar op bed zitten. 'En no worries, ze gaan het niet op Youtube zetten... Mag ik hopen.' Ik deed een shirt aan en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik ga naar beneden, dan heb je de hele bovenverdieping voor jezelf.' Ik deed sokken aan en liep ook naar beneden.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:51

Ik liet mijn handen zakken tot net boven haar achterwerk. Mijn vingers hadden de weg al strelend afgelegd. Zacht speelde mijn tong met die van haar. Alsof het een innige dans was.
Zoe had een punt. Haar in minirokjes zien zou mij meer als gelukkig maken.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimezo apr 15 2012, 10:56

Mijn handen gleden over zijn nek heen en bleven daar uiteindelijk liggen. Onze tongen speelde een spelletje met elkaar, maar kwamen uiteindelijk in rustiger vaarwater terecht. Ik genoot innig van dit soort momenten en ik was dolblij dat ik hem had. Hij was mijn uitlaatklep, al had hij dat niet altijd door. Alleen al door bij hem te zijn voelde ik me beter.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimema apr 16 2012, 10:24

Een van mijn handen woelde zachtjes door haar haren terwijl de andere haar zat te strelen. Zachte, ronde, lieve bewegingen. Enkel had ik geen idee waar ik nu zat te strelen. Ik wist enkel dat ik dit fijn vond en zoveel, ongelofelijk veel, van haar hield.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimema apr 16 2012, 10:38

Zijn hand was vanaf mijn onderrug naar mijn heupen gegleden en lagen nu ergens beneden net boven mijn billen. Ik genoot werkelijk van zijn aanrakingen en gleed ook met mijn handen wat verder naar beneden. Met mijn vingers gleed ik onder zijn shirt en ik streelde zachtjes langs de huid op zijn rug.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimevr apr 20 2012, 03:21

Ik glimlachte toen hij en kus op mijn voorhoofd zette. Het voelde een beetje raar om alleen boven te zijn in een huis waar ik eigenlijk voor de eerste keer was. Snel stond ik dus maar op en verruilde ik de kleding van Teoh voor mijn kleding van gister. Even twijfelde ik of ik een short van Teoh zou nemen in plaats van het shirt dat ik gisteren aanhad, gezien dat een top was zonder mouwen en strakker dan dat ik normaal droeg. Ik vond het leuk, maar het zat niet geweldig lekker, al helemaal niet comfortabel vergeleken met een lekker bandshirt. Toch trok ik hem aan. Heel hygiënisch misschien niet, maar ik ging me als ik thuis was toch wel douchen en schone kleding aandoen. Op de gang zocht ik koet naar een deur met een slot en hoopte dat dat de badkamer was. Snel fatsoeneerde ik mijn haar met mijn handen, voor zo ver dat kon, in de spiegel en haalde ik even een hand water over mijn gezicht. De laatste make-up resten gingen eraf en ik volgde daarna Teoh naar beneden.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitimevr apr 20 2012, 05:19

Ik kwam stilletjes de keuken inlopen, maar sloeg al snel mijn handen voor mijn ogen. 'Konden jullie me niet even waarschuwen?' riep ik boos en keek weer op. Ik pakte een bak cornflakes uit de koelkast en begon te eten aan de tafel. Ik glimlachte toen Alicia binnenkwam en pakte ook een kom voor haar. 'Kijk wel uit, Zoe en Danny zijn in een liefdevolle bui.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 26 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 26 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: