Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr maa 16 2012, 23:04
Ik keek haar even aan. Ik bleef ook maar een man, en zulke woorden deden me echt wel wat. Ik legde mijn hand op haar achterhoofd en streelde daar zachtjes haar nek. 'Ik weet het,' zei ik en stond op, om haar ook omhoog te trekken. 'Ik wil niet dat je het koud krijgt. Kom, we gaan weer naar binnen.' Ik glimlachte en pakte haar hand vast, om haar mee naar binnen te nemen. 'Kan ik nog iets voor je halen? Wat drinken of eten?'
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr maa 16 2012, 23:54
Ik legde mijn hoofd kort tegen Daniël zijn schouder. 'Niet veel,' ik ging hem niet lastig vallen met het heks zijn van Arthur, en dus ook niet dat ik daarom met hem had afgesproken 'voornamelijk klef gedaan met Teoh,' glimlachte ik. Tegelijkertijd dacht ik aan dat Eleanor en Teoh nu buiten zaten, waar ik niet meer naar had gekeken, maar toch wou ik weten waarover het ging. 'Oja en jou gemist,' voegde ik er plagend aan toe.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:11
Ik schonk Dan een glimlach toen hij me een kus gaf en liet mijn blik over de kamer heen glijden. Ik was blij dat iedereen gekomen was, al had het mij niet echt uitgemaakt als Frances had besloten om niet te komen. We lagen elkaar echt niet, waarom wist ik niet - maar het was nou eenmaal zo. Mijn blik bleef op een willekeurige plek hangen en ik betrapte mezelf erop dat ik aan het dagdromen was. Denkend over van alles. Dan, Teoh, m'n moeder, Ellie en het feit dat ze ééns per maand in een beest veranderde. Alles.
Laatst aangepast door Zoë op za maa 17 2012, 00:12; in totaal 1 keer bewerkt
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:11
Even gleed mijn hand over zijn wang, maar binnen liet ik hem weer los en schudde met mijn hoofd. 'Nee, dankje. Ik heb nog.' Weer zette ik een stap naar achteren. 'Beter rook ik buiten. Je moeder ging over haar nek de laatste keer dat ik in dit huis er eentje opstak.' Hierbij grijnsde ik en rookte verder mijn sigaret op. Waarom was dit feest opeens zo frustrerend?
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:17
Een arm sloeg ik om Alicia haar schouder en drukte een klein kusje op haar voorhoofd. 'Ik heb jou ook gemist, kleintje. En natuurlijk heb je me harstikke gemist, want ik ben zo leuk en ik maak je zo hard aan het lachen. We gaan binnenkort wel eens wat doen met z'n twee. Geen Teoh, geen Zoë. Even keek ik naar deze. 'Kom er maar bij, Straling. Jij lijkt ook een knuffeltje of twee te kunnen gebruiken.' Ik sloeg mijn andere arm open voor haar.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:18
Ik leunde tegen de koelkast en keek haar nog even aan. De hand over mijn wang voelde goed, op een of andere manier ook vertrouwd. Ik grinnikte eventjes. 'Dat weet ik nog. Toen kende ik je nog niet eens.' Ik wuifde haar woorden weg. 'Het is niet erg, ze komt morgenavond pas thuis. Dan ruik je er vast niets meer van.' Ik keek even om de hoek naar de woonkamer, en daarna weer naar Eleanor.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:20
Door de woorden van Daniël werd ik uit mijn dagdroom getrokken en keek ik hem aan. Ondanks dat ik niet gehoord had wat wij precies zei, snapte ik wel dat ik naast hem moest komen zitten - door zijn arm die hij uitnodigend openhield. Ik knikte en ging naast hem op de bank zitten en vervolgens naar hem te glimlachen en mijn hoofd op zijn schouder te leggen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:22
Ik moest enkel lachen. 'Dan the ladiesman.' Even staarde ik voor me uit. 'Klinkt goed, niet?' Zacht drukte ik ook een kusje op haar kruin. Dit voelde goed. Mijn beste vriendin en mijn vriendin die me knuffelde zonder dat ze het doorhadden. Het was lief en zacht.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 00:26
Ik glimlachte enkel naar hem en stapte weer binnen. 'Op jou risico dan.' Hierbij nam ik plaats op het aanrecht tegenover hem. Ook mijn blik ging even naar de woonkamer. Deze mensen leken zich helemaal geen druk om ons te maken of wat dan ook. Niet dat het bepaald nodig was. Mijn sigaret was bijna op en ik kon hem enkel aankijken.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 03:38
'Op mijn risicio,' glimlachte ik en leunde nog steeds tegen het aanrecht aan. Ik pakte een kommetje en gaf het aan haar. 'Voor je sigaret, gebruik ik ook altijd.' Even glimlachte ik naar haar en pakte de fles drank weer, om er een gulzige slok van te nemen. 'Je ziet er vanavond leuk uit, Ellie,' zei ik en gooide de lege fles drank in een doos.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 04:12
Ik keek schuin op naar Dan en grinnikte. 'Klinkt geweldig.' Grapte ik en gaf hem een klein porretje in z'n zij. Vervolgens legde ik mijn hoofd weer op zijn schouder en liet ik me voor een seconde totaal ontspannen.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 04:18
Mijn benen wiegelde heen-en-weer terwijl ik hem aankeek. Ik nam het kommetje aan en glimlachte waarna ik wat as erin deed. 'Dank u zeer. Charmante man aan het spelen?' Met een grijns keek ik dit keer hem aan. 'Jij ook niet, Teohtje. Als je daar achter zocht.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 04:22
Ik glimlachte betrapt en grinnikte. 'Zoe heeft me geleerd hoe je een charmante gastheer moet zijn op je eigen feestje. De volgende keer nodig ik weer een groep jongens uit die zichzelf maar bedienen, veel makkelijker.' Ik leunde nu naast haar tegen het aanrecht aan en keek naar haar voeten. 'Nog iets bijzonders eigenlijk gebeurd de laatste tijd? We hebben natuurlijk een tijdje niet met elkaar gesproken enzo.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 04:42
Ik keek hem enkel aan en daarna naar het achterhoofd van :ijn beste vriendin dat ik vanaf hier zag. 'Goed opgelet dan.' Weer rookte ik het laatste op en drukte de sigaret uit in het kommetje. 'Niet veel... School, cheerleaden en ontspannen. Jij?'
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 05:15
Ik moest lachen om Dan zijn opmerking. "Ik kan niet wachten" gaf ik toe, doelend op afspreken met z'n tweeën. Ik moest weer lachen bij zijn laatste opmerking, maar kon niet anders doen dan instemmen met Zoë 'Ik ben het met Zoë eens,' . Het was heerlijk om weer gewoon tegen hem aan te zitten. Het was echt zo dat ik hem gemist had, hij was nou eenmaal mijn beste vriend die ik voor geen goud zou willen missen.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 05:18
Ik keek haar even aan en glimlachte. 'Ik zie je natuurlijk bij mijn wedstrijden cheerleaden. Je bent echt goed.' Ik kon natuurlijk niet ontkennen dat ik weleens naar haar keek, steeds proberend een onderwerp te verzinnen om een gesprek met haar aan te knopen. 'Ehm, veel trainen voor football, vooral geen school, werken bij the Grill..'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 07:25
Enkel moest ik glimlachen. 'Moet je me verder nog iets vertellen, Teoh? Of duidelijk maken?' Een klein giechelde dat zacht was verliet mijn lippen. 'Ik ben niet de beste, maar ik doe mijn best. Football is dan ook logisch. Het seizoen is volop bezig. Succes ermee.' Even ging ik door mijn haar en keek hem daarna weer aan.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 07:59
Ik lachte en trok een onschuldige pruillip. 'Ik zou niet weten waar je het over hebt,' grinnikte ik en schudde mijn hoofd. 'Je bent heel erg goed. Ik zou al die salto's en losse heupjes dingen niet kunnen doen hoor.' Football was inderdaad druk en er stond ook grote druk op onze school. We presteerde altijd goed. 'Bedankt. Met al dat trainen zou dat goed moeten komen.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 08:39
Ik moest ook lachen en keek hem aan. 'Dat zullen we dan eens testen.' Ik kroop van het aanrecht af en nam zijn hand vast. Plagend, maar uitdagend, trok ik hem naar me toe en begon met hem te dansen. Puur om hem uit te dagen. Sorry Alicia, maar ik wou Teoh ook erg graag.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 08:54
Ik moest hardop om haar woorden lachen en liet me meetrekken om te dansen. Ze deed echt iets met me, maar ik kon nog steeds niet verklaren hoe ik me erover voelde. Ik was gewoon echt blij dat ik Eleanor weer terug had. Ik legde mijn handen op haar heupen en grijnste. 'O men, dansen met een cheerleader doet mijn ego niet erg veel goed.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 09:05
Ik grinnikte zachtjes. 'Wat hou ik toch van jullie twee.' Even keek ik weer voor me uit. 'Maar wat we gaan doen dat laat ik aan jou over, hoor.' Even drukte ik een kusje op Zoe haar lippen. 'Twee schatjes dat jullie zijn.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 09:18
'Ik ben niet zomaar een chearleader. Ik ben Eleanor Jennifer Greenheart. Zoals er maar één chearleader is. Stiekem eet ik jongens.' Met een plezierige glimlach keek ik hem aan en voelde hoe onze neuzen even tegen elkaar kwamen. Even keek ik hem diep aan en voelde de drang om weer mijn lippen op die van hem te drukken. Maar nam automatisch meer afstand. Maar toch kon ik niet anders dan kijken naar zijn lippen. Zachtjes drukte ik mijn lippen op de zijne waarbij ik zijn nek even streelde.
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 09:34
'Verrassend,' lachte ik plagend naar Daniël. 'Ik ga even iets te drinken pakken,' ik ging onder de arm van Daniël vandaan en nam mijn glas mee richting de keuken. Een blik naar de tuin kon ik niet onderdrukken, maar Teoh en Eleanor zaten er al niet meer. Kort fronsde ik, maar al snel verdween die uitdrukking van mijn gezicht bij een blik in de keuken. Mijn eerste reactie was Eleanor iets naar haar kop smijten, of spontaan iets te laten ontbranden. Maar het enige wat ik kon doen is stoppen met lopen en hun aanstaren.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 09:45
Ik lachte om haar woorden. 'Het ligt aan de naam Jennifer, right?' Ik glimlachte even toen onze neuzen elkaar raakte, maar was verbaasd toen ook onze lippen dat deden. Na even haar zachte lippen gevoeld te hebben, liet ik ze los en wist even niets te zeggen. 'Ik... Sorry, het spijt me.' Ik had toch ook echt mijn hoofd naar voren gebogen.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za maa 17 2012, 09:52
Mijn ogen keken even hem teleurgesteld aan, maar ik wist wel dat het zo ging lopen. Ik liet hem los. 'Nee, het spijt mij. Het was dom...' Even keek ik van hem weg en liet hem daarbij ook los. Mijn blik viel op Alicia. Hallo drama, leuk om je weer te ontmoeten!