Abrupt keek ik op toen Teoh de keuken binnen kwam stormen. 'Had jij niet even kunnen melden dat je binnenkwam?' Grinnikte ik en keek Dan aan. 'Daar ging onze romantische bui.' Verzuchtte ik en keek naar Teoh en Alicia die aan de andere kant van de keuken stonden.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Ik glimlachte even toen Teoh me waarschuwde voor Dan en Zoë. Kort keek ik naar ze, ze waren echt heel schattig samen. 'Mooi, dan storen wij hun nu,' zei ik terwijl ik Teoh met een glimlach aankeek en vervolgens naast hem ging zitten. De kom die Teoh voor me gepakt had vulde ik met cornflakes. 'Kijk dit is beter dan die reep van je,' lachtte ik. Terwijl ik een hap nam schoot me iets te binnen. 'Hebben jullie straks training?' vroeg ik aan Teoh, maar eigenlijk gold het ook voor danny.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Mijn gezicht versloeg helemaal. 'Alicia, je moest eens weten hoe die clown van jou onze romantische moment had verpest. Vier maanden samen en hij trapte de deur in.' Beschuldigend keek ik hem aan en daarna naar Zoë. 'Please, don't left my feeling behind!' Ik grinnikte en drukte nog een speels kusje terug. Ik wou op een rare manier nog. 'Ja, we hebben straks training.'
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
'Ach, we zijn het van Teoh'tje gewend dat ie onze romantische momenten binnen komt stormen.' Grijnsde ik, terwijl ik terug dacht aan die dag van de deur en natuurlijk afgelopen avond toen ie gezellig tussen ons in kwam liggen. Nog steeds hield ik Dan vast en plaatste een klein kusje op zijn neus.
Alicia
'Ja, dat had je verteld,' glimlachte ik. Kort keek ik naar Teoh. 'Maar, daar was ik niet bij en dan had je nog bijna twee maanden kunnen wachten.' Het kwam er een beetje botter uit dan dat de bedoeling was. Ik vond het jammer, maar ergens snapte ik ook wel dat ze de neiging hebben om het terug te doen. 'Dat klonk botter dan ik bedoelde sorry,' zei ik. Ik ging er ergens wel vanuit dat Dan dat misschien wel wist, maar Zoë waarschijnlijk niet, ik bedoel de enige keren dat we elkaar zagen waren eigenlijk met Teoh en Danny erbij, en echt veel praten we dan ook niet.
Daniël
Even keek ik mijn beste vriendin fronsend aan. Ik snapte haar niet geweldig goed. 'Ik zal het nooit meer doen, Alicia,' zei ik dan maar op een onschuldige toon en keek haar aan. 'Teoh betrapte ons vaker, intiemer dan ik en Zoe jullie één keertje.' Ik haalde mijn schouders op en keek naar Zoe. 'Verder zetten in de woonkamer of wil je eten?' Mijn toon gaf aan dat ik het speels bedoelde, maar ook dat ik dit maar al te graag verderzette.
Zoë
'Eerst m'n rokje passen, remember? En dan..' Ik maakte mijn zin expres niet af en begon vervolgens te lachen. 'Nou ik ga eens even kijken of ik met m'n dikke kont nog in dat rokje pas.' Met deze woorden sprong ik van het aanrecht af, pakte Dans hand en liep naar boven toe. Eenmaal boven opende ik mijn kledingkast waar mijn pakje nog steeds aan een van de hangertjes hing.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Ik keek de twee hoofdschuddend na. Ik had dan nu wel een relatie, maar zo klef zou ik ook niet worden. 'Yup, zometeen training,' zei ik en legde even mijn hand op haar onderrug. 'Ik weet niet wat Danny gaat doen, maar ik ga zometeen dus daarnaartoe.' Ik keek haar verontschuldigend aan en at mijn broodje verder op.
Alicia
Ok, Dan snapte me dus niet. Het zal wel aan mij liggen. maar het was gewoon even niet een lekkere timing. Was dan inderdaad later binnen gevallen, zonder camera. En ik snapte best dat ze Teoh terug wouden pakken, maar ja, hij was, zover ik wist, niet expres binnen komen vallen. Het was ook echt niet zo zet dat ik boos was op hun, ik vond het gewoon niet leuk. En dat Zoë en Danny vaker intiemer waren betrapt, maakte me nu even niet zo veel uit. Dat was zo ongeveer het intiemste moment dat ik met Teoh heb gehad. Wat ik überhaupt ooit heb gehad en na gisteravond kon ik dit gewoon even niet hebben. Maar goed ik hield het wel voor mezelf voordat ik boos op ze werd, want dat wou ik helemaal niet. Ergens kwam het dus wel goed uit dat ze wegliepen. 'Daar vreesde ik al voor,' zei ik met een glimlach tegen Teoh. 'Wel een beetje van school spijbelen, maar wel braaf naar de training gaan.' zei ik met een pruillipje. Waarna ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan legden.
Teoh
Ik trok haar zachtjes op mijn schoot en keek haar peilend aan. 'Aan je woorden te horen vond je het niet zo leuk net, right? Dat ze binnenstormden...' Ik drukte een kus op haar neus en streelde door haar haren. 'Football is alles voor je,' zei ik zachtjes. 'De enige kans om nog iets van mijn toekomst te maken, is om professioneel footballspeler te worden.'
Alicia
'Nee, is dat heel gek?' vroeg ik serieus terwijl ik me op zijn schoot tegen hem aan nestelden. Ik keek hem even aan en glimlachte kort. 'Je moet ook lekker gaan,' zei ik. 'Neemt niet weg dat ik liever met jou zit.' voegde ik daar aan toe met een glimlach. 'Dat zal wel nee vallen, je kan altijd nog clown worden hoor ik net,' het laatste was een beetje plagend. 'Maar dat is echt niet je enige kwaliteit. Toch ben ik ervoor dat je professioneel footballer wil worden, als dat is wat je het liefst doet.' ik keek hem even aan. 'Dan wordt ik je grootste fan.' zei ik met een glimlach en streelde even zachtjes met mijn hand langs zijn wang.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 03:29
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vind het niet zo erg. Danny heeft me weleens in een veel, en veel ergere positie betrapt,' lachte ik en pakte haar hand vast. 'Clown heb ik als tweede plan, net als soldaat. Ik maak wel iets van mijn leven en anders word ik huisman.' Ik streelde met een vinger de huid onder haar shirt. 'Kom je kijken naar mijn wedstrijd morgen?'
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 03:45
'Nouja ik heb het sowieso niet zo op die camera, maarja. Het zal wel aan mij liggen.' zuchtte ik. 'Bij Huisman hoort het huis schoonhouden hè, ga maar vast oefenen met je kamer,' plaagde ik. Kort drukte ik mijn lippen tegen die van hem en keek hem daarna aan. 'Je kan altijd nog de loterij winnen of promotie krijgen tot eigenaar van de grill,' zei ik. Het was eigenlijk alleen een beetje plagend. Zelf was ik eigenlijk nog niet zo bezig met wat ik wou gaan doen. Ik wist het nog niet echt. Zijn aanraking onder mijn shirt verspreidde langzaam een warm gevoel. 'Tuurlijk kom ik kijken, wel een beetje voorzichtig doen hè,'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 04:00
'Oké, dat word dan geen huisman,' grinnikte ik en dacht even na. 'Loterij winnen klinkt goed en baas van The Grill al helemaal. Jij met je goede ideeën.' Zachtjes deed ik haar haren naar achter en drukte kusjes in haar nek. Zoe en Danny zouden toch een tijdje niet naar beneden komen. 'Ik doe nooit voorzichtig,' murmelde ik. 'Als ik iets wil, dan ga ik er helemaal voor.'
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 04:15
Ik sloot mijn ogen terwijl ik genoot van zijn lippen in mijn nek. 'Niet geruststellend,' zei ik waarna ik hem weer wan keek en kort glimlachte. 'Straks breek je nog wat en zit je daarna zes weken met mij opgescheept, oké, bij nader inzien is dat best een goed vooruitzicht,' ik glimlachte even en keek hem plagend aan. Ik nam een gap van de cornflakes en keek hem daarna weer aan.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 04:21
'Weet je het zeker? Want dan kan ik niet meer dit doen...' zei ik en tilde haar op, om haar daarna op de bank te leggen en zelf op haar te liggen. Haar lippen kussend glimlachte ik en hief mijn hoofd op. 'Ik breek nooit iets. Ik ben echt goed in football, het enige wat ik goed kan. Maak je dus geen zorgen en geniet hier maar van.' Opnieuw drukte ik mijn lippen op de hare, nu meer verlangend.
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 04:33
Ik lachte even toen hij me optilde, of eigenlijk was het meer giechelen. 'Daar heb je een punt,' zei ik. Ik kuste hem terug en glimlachte bij zijn woorden. Zoals hij zei genoot ik van hoe hij me opnieuw kusten, waarbij ik hem liefdevol terug kusten. Zacht streelde ik met een van mijn handen langs zijn nek om mijn hand daarna in zijn haar te laten verstrengelen. 'Geloof me, ik doe niets anders,' zei ik met een glimlach. Mijn lippen drukte ik echter al snel weer tegen die van hem aan.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 04:39
'Gelukkig maar,' glimlachte ik en sloeg mijn armen stevig om haar heen. Dit was één van de speciale momenten dat ik eens zin had om klef te doen. Mijn vingers liet ik weer onder haar shirt strelen en haar lippen kuste ik nog steeds. Ze was zo lief, en eigenlijk verdiende ik haar totaal niet. Zou ze dat nou maar eens doorkrijgen...
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 04:51
Zijn hand onder mijn shirt voelde al veel gemakkelijker en fijner dan dat het vannacht gevoeld had. 'Als ze nu weer binnenkomen blijven we liggen,' fluisterde ik tegen zijn lippen toen die een moment niet tegen die van mij zaten. Dit voelde fijn, goed, heerlijk en ik wou niet dat hij van me af ging of me los liet. Zachtjes streelden ik over zijn rug naar de rand van zijn shirt om zachtjes onder het randje langs de huid van zijn rug te strelen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 09:52
Ik snapte Alicia haar reactie echt helemaal niet. Vroeger zou ze er om kunnen lachen. Was ze soms jaloers op het feit dat we niet meer zoveel tijd met elkaar doorbrachten? Teoh en zij konden echt wel overdrijven op dat vlak. Ook al spraken we nooit meer af. Niet enkel mijn schuld. Ik keek naar het rokje rond Zoë. 'Spolier alarm!' Ik ging zitten en glimlachte. 'Dit is echt wel sexy. Sorry.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za apr 21 2012, 09:54
Ik begon spontaan te lachen toen ik mijn pakje aanhad en keek hem vervolgens aan. 'Geef me een D, geef me een A, geef me een N!' Zei ik lacherig en drukte een kus op zijn lippen. 'Volgens mij is dat het enige wat jullie tijdens die pauze van je training doen. Kijken naar cheerleadende meisjes in te korte rokjes.' Grapte ik.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 22 2012, 00:36
'Nee, hoor. Ik kijk naar mijn vriendinnetje.' Ik lachte en kuste haar zachtjes terug een keertje. 'Of is dat ook al verboden?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 22 2012, 00:42
'Nee, dat mag wel.' Lachte ik en danste een beetje in het rond. Ik kreeg meteen de smaak te pakken toen ik dit pakje aan had getrokken. Ik begon te lachen en liet mezelf op het bed vallen. 'Volgens mij ga ik echt dood tijdens de training, maar goed.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 22 2012, 01:34
Ik glimlachte naar haar. 'Definitely,' grijnste ik en drukte mijn lippen weer op de hare. Zachtjes beet ik op haar lip om de toegang tot haar mond te krijgen. Een siddering van verlangen trok over mijn lichaam bij de aanraking van haar op mijn huid. Stiekem wou ik dat we gewoon nog samen in mijn kamer hadden gelegen, in plaats van op de bank.
Alicia
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 22 2012, 01:52
Ik voelde hoe de tanden van Teoh zachtjes in mijn lip beten waardoor mijn lippen automatisch meer van elkaar af gingen. Kort had ik getwijfeld over het strelen onder zijn shirt, maar ik merkte hoe hij erop reageerden, het zorgde ervoor dat de twijfeling plaats maakte voor meer zekerheid en verlangen. Althans dat dacht ik, maar echt stil stond ik er niet bij, ik wist enkel dat ik dit fijn vond en genoot er dan ook van.