Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:05

'Kijk niet zo verbaasd,' lachte ik. 'Ik ben braaf, saai en niet knap, daarbij wordt ik in tegen stelling tot sommige andere hier, wel rood.' Ik glimlachte toen hij zei dat ik zijn angst ervoor kende. 'Al die arme meiden,' ik stak kort mijn tong naar hem uit. Ergens achter in mijn hoofd spookte nog steeds eerder vanavond, maar ik kon er niets aan doen dat ik het heerlijk vond zo tegen Teoh te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:18

Hoofdschuddend plofte ik op de bank neer en bedacht me toen dat de dvd's boven lagen. Vermoeid zuchtte ik en keek hem aan. 'Films liggen boven.' Murmeld ik en stond op. 'Boven "film kijken" ook goed?' Vroeg ik hem en drukte snel een kus op zijn wang. 'Come on,' en zo trok ik hem mee naar boven.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:21

Ik keek haar streng aan. 'Je bent stoer, lief en vreselijk knap. Je wilt niet weten hoe opgewonden ik in je buurt word,' grinnikte ik. 'En ik kan wel rood worden, zoals bij deze vraag: Hoe ehm... ver ben je met die jongens geweest?' Ik moest het gewoon weten, want ik wou haar echt niet onder druk zetten om dingen te doen. Ik grinnikte om haar woorden. 'Nou, ik geloof dat die meiden het nog niet zo erg hadden,' zei ik plagerig.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:32

Ik liet me gewillig mee de trap opslueren. 'Opeens wordt Zoe Popaai! Spinazie gegeten?' Boven tilde ik haar open rende met haar naar haar kamer. Op bed liet ik ons neerploffen waarbij ze op me lag en ik haar kuste. Zo een zachte, volle, mooie lippen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:36

'Ontzettend veel spinazie en van die vieze eiwitshakes van Teoh.' Ik had wel eens een slok genomen vandat spul. Hetwas zo ongelofelijk ranzig. Eenmaal op bed genoot ik van zijn kus en liet ik me helemaal meeslepen in het moment. 'Iets zegtmedat wdie ilm wel achtewege kunnen laten.' Giechelde ik en kuste hem.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:41

Ik glimlachte even. 'Je mag niet liegen,' zei ik waarna ik kort mijn lippen op die van hem drukte. Ik keek hem aan en merkte dat mijn wangen iets warmer werden. 'Niet,' antwoorden ik. 'Het was niet echt zo dat die jongens het langer dan drie weken met mij volhielden en de laatste keer dat ik voor jou een vriendje had was meer dan anderhalf jaar geleden.' antwoorden ik, er vanuit gaande dat hij het verder zelf wel kon invullen. 'Jij bent wel verder gegaan dan dit, of niet?' vroeg ik, waarbij mijn wangen wat roder kleurden.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:45

Ik keek haar grijnzend aan en schudde mijn hoofd. 'Tenzij jij er echt op staat.' Ik streelde langs haar heup af waarna ik haar weer even kusste en langs haar op bed liet zakken alhoewel ik haar meetrok.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:49

Ik deed alsof ik nadacht en schudde vervolgens mijn hoofd. 'Dit is prima,' Zei ik tegen zijn lippen aan. 'Perfect zelfs.' Ik kuste hem teder en keek hem in zijn blauwe kijkers aan. Voor een paar seconde werd ik afgeleid door het gesprek van Alicia en Teoh in de andere kamer. Hierop begon ik te lachen. Ik had de neiging om een opmerking in hun gesprek te slingeren, maar weerhield mezelf ervan.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 09:58

'Sttt!' Ik lachte ook even en drukte ons weer tegen elkaar. 'Als zij actie ondernemen wij ook! Ik heb mijn videocamera zoals beloofd.' fluisterde terwijl ik haar grijnzend, maar vooral ondeugend aankeek.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 10:01

Ik hield mijn gegiechel binnen, maar kon het niet laten om te grinniken toen hij over de videocamera begon. Zielige Alicia, al moet ik wel zeggen dat ik ontzettend benieuwd was naar Teoh's hoofd. Bik d gedachte zelf al begon ik te glimlachen. Het was te mooi voor woorden.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 18:33

Ik keek even op toen ik twee mensen de trap op hoorde lopen en wist wel dat dat Zoe en Daniel moesten zijn. Ik keek Alicia weer aan en streek een pluk weg, waarna ik lachte. Ik haalde mijn schouders op. 'Ja, ik ben wel verder gegaan. Het was zo grappig, paar maanden geleden beschuldigde iemand me ervan dat ik haar zwanger had gemaakt. Nu kijkt ze me elke keer in de gang zo boos aan. Maar het enge is dat ze ook echt dikker wordt. En eerst dacht ik dat ze gewoon teveel at, maar serieus he, ze eet niets en toch wordt ze dik? Ik...' Ik wou het nog vervolgen, maar realiseerde me dat dit niet zo'n goed onderwerp was om tegen Alicia te vertellen. 'Maar het is niet waar hoor, ik ben niet de vader.' Ik glimlachte flauwtjes.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimewo maa 28 2012, 19:20

Ik snapte niet zo wat er grappig aan was als iemand aan kwam zette met de boodschap dat ze zwanger was van hem. 'Dat hoop ik dan maar voor je,' zei ik enkel. Ik had mensen boven horen komen en gong ervanuit dat dat Zoë en Dan waren. Ik streelde met mijn hand over zijn zij en keek hem daarna weer aan. Het was oneerlijk dat het zo veilig voelden om tegen hem aan te liggen. Zacht drukte ik mijn lippen enkele malen in zijn nek. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg ik toen ik bedacht dat mijn moeder had gezegd dat ik haar zou bellen als ik naar huis ging. Mijn moeder kon echt overbezorgd zijn. 'Want ik denk dat mijn moeder het dijn vind als ik even laat weten dat ik bij mijn lieve vriendje blijf slapen.' ik keek hem met een glimlach aan.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 06:27

Ik haalde mijn schouders op. 'Ik hoop het ook, anders stuurt mijn moeder me echt naar een internaat of zoiets.' Ik glimlachte bij haar kusjes en drukte daarna weer mijn lippen op de hare. Ik keek even op naar mijn klok, die hoog op de muur hing. 'Half twee 's nachts.' Ik keek haar enthousiast aan. 'Dus je blijft slapen? Nice! Als jij dan even belt,' zei ik, terwijl ik mijn mobiel in haar handen drukte, 'maak ik het hier even veilig.' Ik stond op van bed en begon mijn kamer op te ruimen.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 07:05

Oeps. Oké daar zou mijn moeder wel niet blij mee zijn. 'Met de nadruk op slapen ja,' zei ik plagend. Ik nam zijn mobiel die hij in mijn handen had gedrukt en drukte het huisnummer in. Na amper een keer overgaan nam ze al op. 'Hey mam,' 'Alicia, je zou toch...' begon ze gelijk over dat ik nog niets had laten horen en het al half twee was, snel onderbrak ik haar met de boodschap dat ik met Teoh zijn mobiel belde en of ze het dus kort kon houden, waarna ze vroeg of het leuk was en of ze me moest komen ophalen. 'Uiteindelijk wel,' antwoorden ik eerlijk. 'Uhh mam, vind je het erg als ik blijf slapen?' Na een stilte klonk haar stem weer aan de andere kant. 'Ja, maar vooruit.' ik kon een glimlach niet onderdrukken en keek naar Teoh. 'Dankje mam, welterusten.' Nadat mijn moeder had opgehangen legde ik zijn mobiel neer en deed mijn schoenen uit.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 07:11

Er was in elk geval een pad door mijn kamer gemaakt en ook mijn bed was leeg. Ik rekte mezelf even uit en gaapte. 'Ik ben ook moe ja,' mompelde ik en deed mijn shirt uit. 'Weet wel dat ik niet zoveel schaamte ken hoor.' Ik lachte even en deed daarna ook mijn broek uit. Ik stapte in bed en deed de dekens over me heen. 'Are you coming or what?' grapte ik en klopte op de plek naast me. 'En als je een pyama of shirt wilt, je mag alles uit mijn kast pakken.' Ik legde mijn hoofd op het kussen neer en keek haar aan.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 08:03

'Dat heb ik al wel gemerkt,' glimlachte ik bij zijn opmerking, ik boog naar hem toe 'Maar ik wel dus oogjes dicht,' fluisterde ik waarna ik hem een kus gaf en op stond om uit zijn kast een shirt te plukken en een voetbalbroek, zodat ik er niet volledig in zou verzuipen. Met mijn rug naar hem toe verruilde ik mijn kleding voor die van hem, ik was nog net niet zo erg dat ik naar de badkamer vluchtte. Ik ging nogmaals met mijn handen over mijn ogen in de hoop dat alle make-up resten zouden verdwijnen en kroop daarna tegen Teoh aan onder de dekens.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 08:17

Ik keek hoe ze zich uitkleedde en grinnikte even. 'We hebben beide net zoveel aan als in een zwembad. Niet zo preuts bij je vriendje he,' plaagde ik en sloeg mijn arm om haar heen, terwijl ik mijn gezicht in haar nek legde. 'Ik zal even met Zoe praten.' Ik sloeg tegen de muur aan. 'Zoe, Danny! Wij gaan slapen, dat jullie het even weten.' Ik drukte een kus op haar wang. 'Al een beetje moe?'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:31

'Ik weet niet of het je is opgevallen, maar ik zwem met twee dingen aan en heb nu drie dingen aan.' ik keek hem aan. 'Wel flauw hoor, dat je je ogen niet even dicht doet.' ik schudde even met een glimlach mijn hoofd toen hij tegen de muur sloeg. 'Een beetje,' antwoorden ik. Ik gaf hem een kus en legde mijn arm om zijn middel heen. Langzaam begon het echt tot me door te dringen dat hij had gezegd dat hij van me hield, wat een glimlach rond mijn lippen veroorzaakten.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 09:44

Ik grinnikte zachtjes en drukte een kus in haar nek. 'Ik ben ook flauw. En je ziet er mooi uit. Met en zonder kleding.' Ik glimlachte opnieuw en streelde zachtjes en langzaam de blote huid van haar heup. Ik legde mijn voorhoofd tegen de hare. 'Ik ook een beetje. Ik blijf eigenlijk liever wakker bij jou.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimedo maa 29 2012, 11:18

Ik voelde dat mijn wangen iets roder werden bij zijn opmerking. 'Het is niet eerlijk hoe snel ik rood word.' zuchtte ik. Ik genoot ban het fijne gevoel van zijn aanraking en streling. Zacht strelend volgden mijn vingers zijn ruggenwervel terwijl ik hem aankeek. 'Dat komt mooi uit, ik kijk veel liever in jouw mooie blauwe ogen san tegen gesloten oogleden.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimevr maa 30 2012, 03:58

Ik begon te lachen toen Teoh op de muur begon te timmeren. 'Slapen zei je hè? Nou dat zullen we nog wel even zien,' Grapte ik en lachte. Ondertussen keek ik naar Daniël wiens wang ik streelde. 'En wij, wij gaan film kijken.' Lachte ik tegen zijn lippen aan, waarna ik hem teder zoende.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimevr maa 30 2012, 04:35

Ik streelde haar rode wangen. 'Ik vind het wel schattig. Het betekent alleen maar dat je bloed dichter langs je wangen stroomt.' Ik grinnikte en kuste weer zachtjes haar lippen. 'Al zijn mijn ogen gesloten ook wel mooi hoor,' grapte ik en streelde haar middel. Ze was zo lief en mooi. Ik bonkte terug tegen de muur. 'Look at yourself, Starling!'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimevr maa 30 2012, 04:40

'Ja, maar Gard - ik heb ook nooit gezegd dat wij gingen slapen!' Ik bonkte zelf ook een keer op de muur en lachte. Onze "muur-gesprekken" zoals wij ze graag noemde, sloegen nergens op. We daagde elkaar alleen maar uit en dat soort dingen, vaak tot onze ouders er gek van werden.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimevr maa 30 2012, 05:47

'Het is irritant,' lachtte ik. Zacht drukten ik mijn lippen tegen de zijne waarna ik hem met een glimlach aankeek. 'Gaat dat hier altijd zo?' vroeg ik toen Zoë aan de andere kant op de muur bonkte. Ergens leek het me best leuk om een zus te hebben, of broer. Hoewel ik vaak zat hoorden dat het helemaal niet zo geweldig was.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitimevr maa 30 2012, 06:00

'It's cute,' fluisterde ik en lachte even hardop. Ik knikte grinnikend. 'Dit zijn Zoe en mijn muur-gesprekken. Dit doen we zo'n beetje elke avond en dan dagen we elkaar uit en dan hebben we ruzie en dan komen onze ouders naar boven rennen et cetera.' Ik draaide me zo om, dat ik boven haar hing en met mijn vinger over haar lippen streek. 'Wat zal ik eens met jouw gaan doen?' vroeg ik mezelf lachend af.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 21 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 21 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: