Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 02:23

Bij het openen van mijn mond zocht mijn tong de hare. Het was heerlijk om dit te doen, maar in het achterhoofd bedacht ik me wel dat dit haar allereerste echte zoen ooit was. Ik stroopte haar shirtje een stukje op, maar alleen dat haar buik zichtbaar werd. Ik was in een roes en ik wilde er echt niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 02:51

Ik voelde hoe zijn tong de mijne zocht. Ergens drong het tot me door dat dit mijn eerste zoen was, maar echt mee bezig hield ik me niet. Ik liet me door Teoh leidde en probeerde rustig door te blijven ademen. Mijn hand gleed van zijn rug af toen ik voelde hoe hij mijn shirt omhoog begon te doen, maar hij stopte al na mijn buik ontbloot te hebben. Mijn gedachten waren echter blijven hangen bij onze tongen die als ware een dans uitvoerde, welke voor mijn gevoel vanzelf ontstond.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 03:04

Al was het haar eerste kus, ze bleef me maar boeien en loslaten wilde ik dus ook echt niet. Al gunde ik haar ook wat adem, dus ik haalde zachtjes mijn lippen van de hare af. 'Wauw, Alicia,' stootte ik uit en glimlachte. Ik veegde een pluk uit haar gezicht en bleef grijnzen. 'Jij mag vaker blijven slapen,' plaagde ik haar.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 03:23

Ik kon een glimlach niet onderdrukken bij zijn woorden. Soms als ik er over nadacht hoe het was om voor het eerst te zoenen was ik bang dat ik het compleet zou verpesten of dat het afschuwelijk was of wist ik veel. Vaak ontstonden er dan rampscenario's 'je mag het best eerlijk zegen hoor, als ik verschrikkelijk zoen. Dan heb ik gewoon nog heel veel oefening nodig.' er verscheen een plagende glimlach rond mijn lippen terwijl ik hem aankeek. Eigenlijk was het best vreemd geweest, maar toch ook heel fijn en zeker voor herhaling vatbaar. Best wel vaak was me verteld dat je van je eerste zoen niet te veel moet verwachten en als vanzelf deed ik dat ook niet door rampscenario's te verzinnen. Maar eigenlijk was dit moment perfect geweest. Samen, ongestoord, op de bank, met Teoh; perfect.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 03:51

Ik lachte enkel en maakte mijn tas klaar voor te gaan trainen. Tijd vloog werkelijk voorbij. Enkel lachte ik nog een keer om haar dansen. 'Zal ik jullie zo een lift geven? En kom op, you can do it!'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 03:58

Ik keek haar onderzoekend aan. Ik wilde echt niet dat ik te ver was gegaan of zulke dingen. 'Ik wil best met je oefenen hoor,' grinnikte ik en drukte een kort kusje op haar lippen. 'Zin in een tweede kusje?' Ik legde mijn hand op haar wang en wachtte niet op antwoord. Opnieuw drukte ik mijn lippen weer op de hare.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 03:59

'Een lift klinkt niet verkeerd' Zei ik, stond op en sloeg mijn armen om zijn hals, om hem vervolgens te kussen. 'Maar eerst dit nog.' Grinnikte ik en trok hem mee naar het bed, waar ik bovenop hem kroop en mijn lippen weer op die van hem zette.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:08

Ik glimlachte even toen ik merkte hoe dubbelzinnig dat eigenlijk klonk, maar de glimlach werd opgeslokt toen Teoh zijn lippen kort op die van mij drukte. Voor ik antwoord kon geven had hij dat zelf eigenlijk al gedaan, ik opende mijn mond weer iets toen hij zijn lippen op de mijne drukte en voelde hoe een aantal spieren meer ontspanden terwijl ik me op enkele momenten minder enkel liet leiden door Teoh.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 07:10

Ik had eigenlijk nooit gedacht dat dit zo fijn zou zijn met Alicia; echt, het overtrof al mijn verwachtingen. Ik drukte enkele kusjes op haar buik en keek haar glimlachend aan, om daarna naast haar op de bank te gaan liggen. 'En, stelde je je eerste zoen zo voor? Sorry dat het niet bepaald romantisch was.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 07:21

Ik kon een giechel niet onderdrukken toen hij enkele kusjes op mijn buik plaatsten. Ik deed daarna echter wel mijn shirt weer omlaag. Ik schoof iets meer richting de achterkant van de bank zodat hij minder op het randje lag en keek hem aan. 'Nee,' antwoorden ik serieus waarna er een lichte glimlach rond mijn lippen ontstond. 'Ik stelde me voor dat het afschuwelijk zou zijn en dat het eenmalig zou zijn omdat je het verschrikkelijk zou vinden en eigenlijk alles wat er mis kon gaan, ja heel optimistisch,' ik streelde even met mijn neus langs die van hem waarna ik mijn voorhoofd tegen die van hem aanlegden. 'Het was perfect Teoh.' kort drukte ik mijn lippen tegen die van hem. Ergens had het wel iets romantisch. Niet als in kaarsen en bloemen, zonsondergang en weet ik wat nog meer, maar als in het moment.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:21

Ik sloeg mijn armen rond haar heen en drukte een kus op haar lippen waarbij ik terug zoals eerder op het aanrecht haar lichaam verkende. Opeens leek onze relatie zo anders.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:22

Mijn vingers gleden langs zijn lichaam heen en eindigde op zijn onderrug, waar ze vervolgens bleven liggen. Mijn lippen speelde een beetje met die van hem, om vervolgens toegang tot zijn mond te vragen. Het liefste lag ik hier de hele dag met hem, in plaats van training - maar goed.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:34

Haar hints waren subtiel waarna ik haar toeliet en zacht weer door haar haren streek en de andere hand een stukje van haar bovenbenen. Mijn tong leek te dansen met die van haar.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:44

Dit perfecte moment, ja het was echt perfect, moest verstoord worden door mijn mobiel die luidt begon te rinkelen. Ik haalde mijn lippen los van die van hem en keek hem zuur aan. 'Natuurlijk.' Zei ik lachend en pakte mijn mobiel op om erachter te komen dat het mijn coach was die belde. "Of ik niet was vergeten dat vandaag de eerste training weer was en dat ik er over drie kwartier moest zijn." Natuurlijk was ik het niet vergeten.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:51

Ik lachte enkel en keek haar aan al die tijd. Mijn hoofd lag comfortabel in de ussens en ik speelde met haar vingers. Eenmaal ze gedaan was met bellen duwde ik haar gsm uit en rok haar weer zacht naar me toe. 'Driekwartier is nog even. Wist je dat je met vijftien minuten zoenen meer claorien verbrand dan sprten. Naar het schijnt toch.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 09:57

Ik begon te lachen om zijn opmerking en keek hem aan. 'Laten we dat maar eens even gaan uittesten dan.' Zei ik met een glimlach en drukte mijn lippen weer op die van hem. Subtiel en zacht, maar toch ergens verlangend naar hem.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:17

Kort grinnikte ik waarna ik haar terugkuste. Eigenlijk deden we niet veel buiten klef bij elkaar zijn en lachen, maar voor mij was ze zowel mijn vriendin als een vriendin. Eentje die kon luisteren, maar me ook helemaal het zwijgen kon opleggen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:21

'Misschien moeten we dat kwartier maar uitstellen tot na de trainingen.' Zei ik en gaf hem nog een klein kusje. 'Anders komen we echt te laat, want we moeten er ook nog naartoe rijden en ik moet mijn haren nog doen.' Je moest altijd een strakke staart in als je naar de training kwam, anders mocht je per direct niet meedoen met die training. Onze trainer vond dat regels regels waren en als je je er niet aanhield moest je de consequenties ervan onder ogen zien.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:32

'Vraag jij Teoh dan? Ik kom zo eerst nog alles echt fatsoenlijk bij elkaar rapen.' Zacht en snel kuste ik haar. 'Ik hou je zo hard aan die vijftien minuten.' Hierna stond ik op om mijn sneakers aan te doen en kledig weg te steken.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimezo apr 22 2012, 10:35

'Doe dat maar.' Zei ik, terwijl ik mijn borstel pakte en mijn haren naar achteren begon te borstelen. Ik hield niet zo van staarten, omdat mijn haar best lang was was het altijd een lastige klus om het voor elkaar te krijgen. Na een tijdje was het dan toch gelukt en ik keek tevreden naar het resultaat. Vervolgens liep ik naar beneden om Teoh te halen en bleef in de keuken staan. Op een overdreven kinderachtige toon zei ik vervolgens: 'Iewl! Teoh en Alicia doen vieze dingen!' Vervolgens begon ik te lachen. 'Teoh'tje, jongen van me - ik wil het moment niet verpesten, maar je hebt zo training.'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimema apr 23 2012, 05:40

'Tja, ik vond het ook verschrikkelijk,' probeerde ik serieus te zeggen, maar al snel lachte ik weer. Mijn hand streelde haar haren en ik keek haar even aan. 'Het was inderdaad perfect,' zei ik zachtjes en kuste haar lippen weer. Als ik het eenmaal had geproefd, wou ik ook niets anders meer. Met moeite liet ik dan ook haar lippen met rust toen Zoe binnenkwam. Ik keek even zuur toen ze het over training had en stond op. 'Ik pak mijn spullen,' zei ik en ging snel naar boven.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimema apr 23 2012, 06:07

Ook ik liep de deur uit van haar kamer en zag Teoh voor me verschijnen met een zuur gezicht. 'Misschien moeten we proberen Alicia in zo'n kort pakje te krijgen zodat je haar niet moet missen.' Ik plaagde hem zachtjes en sloeg even vriendschappelijk mijn armen om haar heen. 'Whoop, whoop, we gaan afgemat worden!'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimema apr 23 2012, 06:14

Ik kon een lach niet onderdrukken toen ik het zure gezicht van Teoh zag. Ik kon er ook niets aan doen, maar ik merkte van mezelf wel dat ik het nu minder erg vond dan eerder. Hoewel ik het wel jammer vond, maar ja. 'Hoe vaak is Teoh binnen gevallen? Dan kan ik aftellen,' vroeg ik aan Zoë met een glimlach. Terwijl ik ging zitten bedacht ik dat mijn schoenen nog boven stonden en ik niet echt op chagrijnige gezichten zat te wachten omdat ik te langzaam was. 'Schoenen.' zei ik enkel als uitleg waarna ik de trap weer op liep naar boven. 'Vergeet het maar Dan,' zei ik toen ik half mee kreeg. 'Geen cheerleader pakjes voor mij.' Eigenlijk had ik de neiging om Teoh te herinneren aan het blijven liggen, maar dat liet ik maar even achterwege. Ik ging het toch niet voor elkaar krijgen dat hij niet naar de training ging.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimema apr 23 2012, 06:20

'Laten we het op "vaak genoeg" houden.' Zei ik grijnzend en liep naar de koelkast om een flesje vitamine water in mijn tas te doen. Ook belandde er een appel en wat crackers in. Je wist het maar nooit. Mijn tas slingerde ik over mijn schouder heen en ik ging op de trapleuning zitten. 'Jeetje, wat zijn jullie sloom.' Riep ik lachend van onder aan de trap en wachtte tot ze klaar waren.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitimema apr 23 2012, 06:22

Ik lachte bij Danny's woorden. 'Zeker weten!' grinnikte ik en lachte daarna ook om Alicia's woorden. Ik sloeg ook mijn armen om Danny en probeerde hem zo te pletten. 'Zometeen? Nu zul je ook al bedoelen,' grinnikte ik en wreef door zijn handen. 'Jij wordt zeker afgemat als je zo naar Zoe blijft kijken tijdens de training, McKenzie.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 28 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 28 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: