Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mystic Grill

Ga naar beneden 
+6
Daniël
Zoë
Teoh
Eleanor
Alicia
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 10 2011, 02:56

'Ik bluf niet,' Lachte ik, daarna keek ik hem verslagen aan om vervolgens in lachen uit te barsten. 'Oké, misschien bluf ik een heel klein beetje. En dat bank hangen is heel goed hoor.' Toen hij opstond, pakte ik zijn hand steviger vast en keek hem even aan. 'Je doet je push-up's maar lekker zelf.' Ik stak mijn tong uit en porde hem eventjes in zijn zij. 'Laat het sexy jurkje maar achterwege in dat geval.' Grinnikte ik, waarna we richting de uitgang liepen.

Verdergaan bij jou huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 26 2011, 08:29

Nieuw
Ik stond achter de bar en wreef de glazen schoon met een handdoek. Toen ik daarmee klaar was, legde ik hem op mijn schouder en nam wat bestellingen aan de bar op. De avond was nog jong, dus de grill was nog leeg. Daar kwam wel snel verandering aan, naarmate de avond vorderde. Ach, ik vond het nooit erg om te werken, ook niet als het druk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimema nov 28 2011, 11:31

Ik liep rustig The Grill in, later dan normaal, maar nog steeds op tijd. Ik had er inmiddels bijna een gewoonte van gemaakt om een kwartier te vroeg te komen in plaats van de gewenste vijf minuten. Mijn blik richtte ik op de bar om te kijken wie er al waren, waarbij ik Teoh zag staan. Oja, woensdag. Ging er door mijn hoofd, terugdenkend aan zaterdag. "Hoi," begroette ze hem, om door te lopen naar de lockers waar haar schort hing. Iets sneller dan normaal knoopte ik hem vast en pakte ik een bloknote en pen. De beschreven papiertjes verdwenen in de prullenbak en ik melde me aan. Gelukkig hoefde ik vandaag enkel te bedienen en te helpen bij de bar. Ik liep dan ook weer terug naar de bar om bij Teoh te gaan staan. Oké niets over mensen heen gooien, niets omgooien, nergens tegen aanlopen, gewoon normaal doen. Ging er door mijn hoofd. "Welkom op de woensdag," glimlachte ik, de woensdagavond ploeg was redelijk vast en heel gezellig. "Ken je veel mensen?" begon ik terwijl ik ondertussen snel op nam hoeveel mensen er zaten om hem daarna weer aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimema nov 28 2011, 19:55

Ik keek op toen ik iemand binnen hoorde komen. Ik glimlachte toen ik zag dat het Alicia was. 'Hallootjes,' begroette ik haar en schonk de laatste glazen in. Ik legde ze op een dienblad op de bar en ging verder met afwassen. Toen ze weer kwam, leunde ik tegen de bar en wees met mijn afwasborstel naar haar. 'Inderdaad, welkom op woensdag,' lachte ik. 'Een dag die veel blijdschap, zonnestralen en goede klanten kan brengen. Maar ook de ongelukken, boosheid en kraaien, die de resten van overreden dieren opeten...' Ik grinnik en sla de handdoek weer over mijn schouder. 'Oke, ik stop. Sorry, ik vind woensdagen altijd leuk.' Ik kijk haar aan en dan door de ruimte. 'Tja, ik woon hier al mijn hele leven, en ik werk hier al vanaf mijn zestiende, dus ik ken wel ongeveer iemand ja.' Ik glimlachte en gaf haar het dienblad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 08:41

"Ik had het ook kunnen weten," lachte ik. "Ik doelde er eigenlijk op of ik de enige was waar je nog nooit eerder mee gewerkt heb," Ik glimlachte even eigenwijs en nam het dienblad aan. "Waar moet hij heen?" Vroeg ik. Het dienblad overnemende naar mijn andere hand. Er was een glas precies op het tafelnummer gezet, wat eigenlijk altijd wel gebeurde, maar nu had ik het niet opgenomen en wist ik het dus ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 08:46

Ik leunde met mijn ellebogen op de bar en keek haar aan. 'Op die manier,' zei ik bedachtzaam. 'Ja, ik geloof dat je de enige bent waar ik nooit mee heb gewerkt, unfortunately. Mijn werkdagen en tijden wisselen om de maand ongeveer.' Ik keek de ruimte door en wees naar aan tafeltje rechtsvoor ons. 'Die cheerleaders,' zei ik, niet merkend dat wijzen misschien wel vreselijk onbeleefd kan zijn. 'En de twee koffie's voor de twee dames linksvoor ons.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 09:04

"Aha van daar al die lights," merkte ik op. Niet beseffend dat dat misschien een beetje gemeen was. "Okay komt voor elkaar," zei ik om weer bij de bar vandaan te lopen, eerst naar de twee dames, koffie kon nou eenmaal koud worden. "Alstublieft, uw koffie." zei ik als teken tegen de twee dames die niet door hadden gehad dat ik naast hun was komen staan. Voorzichtig zette ik de schotels neer, om te vragen of ze nog iets wouden en door te gaan naar de cheerleaders. "Hier zijn jullie drankjes," een voor een zette ik ze neer. "Willen jullie nog een kaart, of komen jullie alleen iets drinken?" Op elke tafel stond standaard een kaart, soms handig, maar met grote groepen waren er altijd mensen die van andere tafels afhaalden, wat de rest van de avond zorgde voor gedoe. Zeker als het druk was. "Doe nog maar een kaart," zei een meisje met een blonde paardenstaart op een manier die nogal kort af was. "Komt eraan. " Ik haalde snel een kaart bij de bar en legde deze bij de cheerleaders op tafel. Balen dat ik hun moest bedienen, ik vond het leuker om mensen te bedienen die niet bij ons op school zaten. "Nog maar zo'n honderd keer lopen te gaan vanavond," glimlachte ik weer bij de bar aangekomen. Nee, ik vond het niet erg, helemaal niet. Toch zolang het niet rennen werd, of een twee uur 's nachts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 09:10

Ik moest hard lachen om haar opmerking. 'Ja inderdaad,' grinnikte ik, en toen begon ze de drankjes rond te brengen. Ik volgde haar met mijn ogen en waste ondertussen nog wat glazen af. Ik glimlachte toen ze weer bij me stond. 'We kunnen het ook afwisselen. Zeg maar wanneer, dan ben ik tot uw dienst. Ik vind het wel leuk om met wat mensen een praatje te maken. Een paar vrienden zeiden dat ze vanavond zouden komen,' legde ik uit, en legde mijn hand op haar schouder. 'Ik vind het wel heel erg leuk dat we samen werken,' glimlachte ik. Toen kwam er een man aan de bar staan. 'Zeg 't eens,' zei ik grijnzend naar de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 09:47

"Ik vind het best, afwisseling is ook wel eens leuk," antwoorden ik, toen hij zijn hand op mijn schouder legde glimlachte ik enkel om aan te geven dat ik het ook leuk vond. Niet pratend omdat er een man aan de bar kwam. Het viel haar op dat er niet veel mensen rondliepen van het personeel, enkel iemand bij de pooltafels en er liep nog iemand anders heen en weer bij het zitgedeelte. Nouja, het was redelijk rustig, en de mensen die niets te doen hadden gingen achter zitten. Mijn ogen liet ik even over het lijstje glijden dat achter de bar lag. Twee mensen ziek, daar kan het ook aan liggen. Ik leunde tegen de kast achter de bar met mijn ogen op Teoh gericht, toen ik besefte dat ik aan het staren was keek ik echter snel weer richting de tafels. Hopend dat hij het niet had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 09:57

'Genoteerd, en ik kom het zo bij u brengen,' mompelde ik, terwijl ik zijn bestelling noteerde. Ik keek op en glimlachte naar hem. 'U bent vrij om een tafel te kiezen. Het is nog niet zo druk.' Ik begon aan de drankjes te beginnen, terwijl hij weg liep, en ik keerde me om naar Alicia. 'Ik heb goed nieuws, je mag zometeen weer lopen,' grinnikte ik, terwijl ik - naast de bestelling - ook twee cola's inschonk. Ik gaf er eentje aan haar. 'De avond is nog te vroeg om aan iets sterkers te beginnen,' zei ik lachend en nam een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 29 2011, 11:21

"Dankje," lachte ik terwijl ik de cola aannam, een slok nam en hem neerzetten. "Wel flauw hoor, eerst beloven dat jij het komt brengen en dan mij sturen," zei ik plagend, terwijl ik ondertussen al het ingeschonken glas op het dienblad zette. Gelijk bracht ik het weer weg. Ikzelf kon me er enorm aan ergeren als ik moest wachten, zeker als medewerkers dan stonden te kletsen. Hoewel ik nu de voorkeur gaf aan kletsen, was het toch wel verstandiger. Gelijk liep ik langs de cheerleaders, welke met z'n alle een portie friet bestelden en een nieuw rondje drankjes, dit keer ook met alcohol. Nee, ik zou het niet een hele avond met zo'n groep uithouden. Zeker gezien ik met een aantal een keer een project moest doen. Ik liet het briefje achter bij de keuken om daarna verder te gaan met de Cola. "Ben ik de enige die het zo stom vind voelen om elke keer weg te lopen?" sprak ik mijn gedachte hardop uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 30 2011, 04:55

'Ik ben flauw,' grapte ik en kuchte daarna. 'Maar ik neem het zo van je over hoor. Mag jij lekker vieze glazen en borden schoonmaken.' Ik stak mijn tong uit en waste de laatste glazen af. Ik nam nog wat kleine bestellingen op en schonk de glazen in. Toen stond Alicia weer naast me. Ik haalde mijn schouders op. 'Nee hoor,' zei ik. 'Gelukkig ben ik heel goed in het herpakken van gesprekken.' Ik grinnikte en probeerde het lusje in mijn nek van mijn schort los te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 30 2011, 05:34

Ik moest lachen toen hij onhandig de lus probeerden los te maken. "Ja, beter dan het losmaken van een lus," met een eigenwijze glimlach trok ik aan een van de loshangende touwtjes waardoor de strik eruit ging. Ik nam de laatste slok uit mijn glas en waste deze even snel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 30 2011, 05:37

'Thanks,' lachte ik schaapachtig en liet mijn schort alleen om mijn middel hangen. Ik had even de neiging om hem weer vast te knopen, omdat ik een shirt aanhad met de tekst ''F@ck the police'', maar deed het toch niet. Het zou echt gaaf zijn als ze nu binnenkwamen. 'Als jij wat bestellingen opneemt, dan ga ik ze rondbrengen.' Ik pakte het dienblad met glazen erop, die ik net had ingeschonken, en bracht ze rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 08 2011, 10:55

Bij het zien van zijn shirt vroeg ik me even af of het wel zo verstandig was zijn schort los te laten hangen. Aan de andere kant, dat moest hij lekker zelf weten. Dat ik altijd probeerde er toch netjes uit te zien als ik werkte, ondanks dat het niet de meest nette plek was in Mystic Falls, vond ik dat toch wel zo gepast. Mijn ogen volgde Teoh die de glazen rond bracht. Iets waar ik me pas bewust van werd toen de vrouw aan de bar me opviel. "Wat mag het zijn?" vroeg ik aan de vrouw alsof ze er pas net zat. Ze zat er ook pas net, denk ik... Ik schonk een glas voor haar in en aan haar op de deur gerichte blik kon je wel merken dat ze op iemand wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 09 2011, 05:12

'Drinken voor de dames,' zei ik glimlachend, terwijl ik de glazen neerzette bij de meiden van school. Ik kende ze half half, ze zaten een jaar lager, en bij de cheerleaders. Ik mocht ze wel, ze deden altijd enthousiast tijdens wedstrijden en dat was voor mij al genoeg. Ik verdeelde de andere bestellingen ook en liep terug naar Alicia. Ik hield mijn mond even onder een lopende kraan en nam gulzig een slok. 'Ik krijg dorst door al dat drinken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimema dec 12 2011, 10:12

De Man waar de vrouw blijkbaar op had zitten wachten kwam binnen waarna ze begonnen te praten. Ook hij bestelden een drankje wat ik gelijk inschonk. Teoh kwam weer bij de bar waarna hij begon te drinken uit de kraan. Ik keek hem met een glimlach aan "Zuipschuit, heb jij even mazzel dat er hier qua drinken in ieder geval genoeg is" plaagde ik hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 20 2011, 07:56

Ik keek haar glimlachend aan. 'Dat is dan ook de enige reden dat ik hier werk. De zuipkraan.' Ik haalde mijn hoofd eronder vandaan en veegde mijn mond af. 'Grapje. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, die hier komen. En mijn collega's zijn natuurlijk ook niet onaardig.' Ik keek haar even aan en toen naar een man die nog een drankje bestelde. 'Komt eraan!' Ik pakte een glas en vulde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 20 2011, 08:26

Ik glimlachte bij zijn reactie. "En dat je er dan ook nog eens geld voor krijgt in plaats van dat je ervoor moet betalen is altijd mooi meegenomen!" Ikzelf was hier gaan werken omdat ik geld nodig had, en dit me leuker leek dan in een winkel werken. Later bleek ik het echt leuk te vinden en de collega's waren ook aardig, dus dat waren allemaal factoren die het enkel beter maakte. Terwijl ik met het elastiekje rond mijn pols draaiden, besefte ik dat ik geen staart in had, iets dat toch wel zo fijn was tegenover de gasten, als er geen haren in hun drankje zaten. Ik bond mijn haar dan ook vast terwijl ik achter me hoorden dat de bestelling er stond. Teoh was ondertussen een glas aan het vullen en ik liep dus gelijk naar de keuken, nam de bestelling van de cheerleaders en bracht deze naar hun tafel. Niet veel later stond ik weer terug achter de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 04:55

'Daarom!' lachte ik, terwijl ik het glas aan de man gaf. 'Alstublieft.' Ik draaide me om en keek Alicia weer aan. Ik keek hoe ze haar haar in een staart deed en keek even naar de krul van mijn eigen haar die vaak voor mijn oog hangt. 'Misschien is het wel handig als ik ook iets met mijn haar doe.' Ik liep snel naar mijn locker en pakte daar een doek uit, die ik oprolde. Ik bond hem om mijn hoofd, zodat mijn haar niet aan het hangen was. 'Sukken hygieniger!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 21 2011, 08:55

Ergens deed het me denken aan een plaatje van P!nk met een soort doek om haar hoofd. Enkel dan wel wat netter gevouwen in plaats van opgerold. "Staat je goed" lachte ik. Eigenlijk had ik mijn haar niet graag in een staart. Ik vond het altijd wel fijn als ik me iets kon verbergen tussen mijn haar, en als mijn haar in een staart zat was mijn hele gezicht, op voorhoofd na dan, te zien. Veel liever had ik enkel twee plukjes vastgebonden aan de achterkant. "Mevrouw" klonk een stem van de klanten aan de bar "Nog eens hetzelfde graag" ik dacht even na en schonk daarna hetzelfde in als eerder. "Alstublieft,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimema dec 26 2011, 23:32

'Bedankt,' grijnste ik. Ik waste de laatste borden af en schonk nog wat in, toen Alicia en ik omgewisseld werden door twee andere medewerkers. We hadden een half uur pauze. 'Zullen we hier blijven en wat eten, of zullen we even snel de stad ingaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimema dec 26 2011, 23:53

"Your choice," antwoorden ik "Zolang ik iets naar binnen kan werken vind ik het best," ik was ongelofelijk slecht in kiezen en Legde dan ook graag de keus bij iemand anders. Ik had wel trek inmiddels dus zolang ik kon eten was het goed. "Dus, wat heb je in gedachte?" vroeg ik met een eigenwijze glimlach rond mijn liPpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 31 2011, 04:39

Ik glimlachte even en keek de lunchruimte voor werknemers in. Iedereen moest nu werken. 'We gaan hier wel zitten, het is toch rustig.' Ik trok haar mee naar binnen en schoof een stoel voor haar naar achteren. 'Ik ga je mijn driedubbele frappomapposuperlekkeremegahotte koffie laten proeven. Hij is heerlijk, als je mijn moeder... en vader moet geloven, want zelf lust ik geen koffie.' Ik bukte en liep op handen en voeten weer de Mystic Grill in, achter de balie. Ik greep stiekem wat ingredienten, en kroop snel weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 01 2012, 04:21

"Nou nou Teoh, je lijkt wel een echt heer" plaagde ik terwijl ik ging zitten. "Hmm, ik ben benieuwd" een giechel ontsnapte me toen hij op handen en voeten achter de balie kroop. "Ja, tarzan." bevestigde ik toen hij weer terug kwam met wat spullen in zijn hand. Ik glimlachte terwijl ik hem met mijn ogen volgden. Het leek bij Teoh soms wel alsof hij het altijd makkelijk had, hoewel ik inmiddels wist dat dat niet zo was. Enkel aan de pauze voor vader was dat op dit moment te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Mystic Grill - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mystic Grill
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» Mystic Falls 2.0 ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: