Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mystic Grill

Ga naar beneden 
+6
Daniël
Zoë
Teoh
Eleanor
Alicia
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:00

Ik hield ervan om bij het raam te zitten en bij de biljarttafel. 'Is goed. Ik wil chocomelk! Warme met slagroom.' Ook al kwam de zon erdoor; een laatste chocomelk kon geen kwaad. Ik keek even naar buiten. 'Gaan we zo biljarten? Of tafelvoetballen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:07

Ik kwam gapend de keuken uitlopen. De hele dag was er nog geen kip geweest, mede door het warme weer. Ik begon wat dingen af te wassen, toen mijn oog op Zoe en Daniël viel. Ik grinnikte en pakte mijn blocnote. Rustig liep ik naar ze toe. 'Hallo leutjes, SURPRISE!' Ik lachte en pakte een pen. 'WAt willen jullie hebben? En nee, jullie krijgen niets van het huis. Oké misschien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:15

Suffig begon ik te lachen toen Teoh ons kwam helpen. 'Gun je ons nou geen moment rust?' Vroeg ik voor de grap en porde hem. 'Één Chocomelk met slagroom voor meneer hier en doe mij maar een koffie verkeerd,' Ik glimlachte er achteraan en keek even naar Dan. 'Ik laat het allemaal aan jou over vandaag, jou dag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:18

'Auwww, hoe lief.' Ik kneep zachtjes in haar wang, waarbij ik met de andere hand Teoh op zijn achterwerk sloeg. 'Chop Chop, Gard, aan het werk!' Ik keek hem met een poeslieve grijns aan waarna ik weer Zoe een kusje gaf. 'Tafelvoetbal dus.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:24

Ik deed de moeite niet om het op te schrijven en grinnikte bij de klap van Daniël. 'Waar was je eigenlijk vannacht madammetje? Spannende avonturen gehad met Dannyboy? Jullie relatie is nu al best op niveau, right?' Ik lachte opnieuw en liep snel naar de bar, voordat Dan me zou gaan slaan. Ik maakte de drankjes klaar, maar moest wachten tot de melk warm was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:36

'Hele spannende avonturen,' Riep ik hem lachend na en schudde mijn hoofd. 'Ergens vraag ik me af of jullie twee nog wel eens opgroeien, en dan vooral hij daar,' Lachte ik en wees naar Teoh. 'En tafelvoetbal had ik inderdaad kunnen raden ja.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:46

'Op bejaardenniveau,' merkte ik droog op. 'Details wil je niet weten.' Hierna keek ik lachend Zoe aan. 'Jij koos ervoor om me jou vriendje te laten zijn. Ik en Teoh hebben plezietjes. Met elkaar,' Ik grijnsde breed en stond op om haar mee naar de voetbaltafel te nemen. 'Ik laat je niet winnen hoor!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:53

'Ik weet het, ik weet het.' Lachte ik en keek hem pruilend aan. 'Je laat je vriendin gewoon verliezen, gelukkig kan ik tegen me verlies.' Grapte ik en keek even om naar Teoh. 'En daarbij vind ik jullie inside jokes tot nu toe nog best meevallen. Ik heb het erger meegemaakt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 09:57

'Wij twee alleen zijn erger.' Ik haalde mijn schouders op en kuste haar even op haar lippen. 'Ik haat verliezen. Hey Teoh! Doe je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 10:04

Eenmaal na een tijdje lag mijn hoofd op de bar en was ik zachtjes aan het snurken. Ik had het gisteren nogal laat en bont gemaakt. Bij Daniels woorden schoot ik weer omhoog en pakte hun drankjes, om die op hun tafel te zetten en daarna naar de voetbaltafel te lopen. 'KIjk maar uit, Zoe doet wel alsof ze er niets van kan, maar ondertussen...' Ik grijnste en keek even toe. Mijn baas zou boos worden als ik Mee zou doen, en ik wilde deze topbaan niet verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimema maa 26 2012, 17:54

'Wel, laten we dat dan maar eens testen.' Zachtjes was ik haar aan het knuffelen, maar liet haar stilaan los en gooide een mint in zodat het ding begin te werken. Al snel had ik een klein balletje in mijn hand. 'Klaar Starling?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 03:55

'Oh, kom maar op McKenzie.' Zei ik en ging klaarstaan. M'n vader was dol op tafelvoetbal en ik had het dus ook van hem geleerd. Ik was niet slecht - nee zeker niet, maar zo geweldig goed was ik nou ook weer niet. Ik kon het spel spelen en als ik genoeg moeite deed, misschien ook wel willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 04:45

Ik nam haar uitdagende woorden aan en gooide het balletje in het bakje. 'Dan mag jij cheerleaden, Gardje!' Hierbij grijnsde ik en liet de mannetjes draaien. Ja, ik won eenmaal graag, maar wie deed dat nu niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 04:48

Met een lach rond mijn gezicht, speelde ik het spel mee. Met gemak weerde ik zijn eerste twee aanvallen af. 'Onderschat meisjes en voetbal niet hè,' Lachte ik en schoot het balletje richting het goal van Dan. 'Ja, Teoh - zou jij niet nog ooit eens gaan cheerleaden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 07:37

'Zoë, we hebben het over tafelvoetbal wat gebaseerd is op English soccer. In Amarican football maak je echt geen schijn van kant met dat voetje van je.' Hierbij grijnsde ik en speelde door. Ze was goed en dat was niet te ontkennen, maar toegeven moest ik ook niet. Het enigste wat ik moest doen was spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 07:42

'Ja, maar we zijn aan het tafelvoetballen geen American Football aan het spelen.' Lachte ik en kaatste de bal behendig weg. 'En verbaas ik je?' Grapte ik en speelde verder. 'Wat krijg ik als ik win?' Grinnikte ik en keek hem voor korter dan een seconde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 07:53

Ik lachte om Zoe's woorden en dacht even na. 'Wat voor weddenschap was dat ook alweer? Want ik kan me nog herinneren dat, als ik zou winnen, jij football zou spelen met ons.' Ik grijnste breed en leunde tegen een tafeltje. Ik zag mijn baas nergens, dus ik kon hier nog wel even staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 09:59

Ik schudde met mijn hoofd en keek haar aan. 'Zal ik het zo stellen,' En ik probeerde te scoren. 'Wat zou je graag hebben van me?' Hierbij keek ik haar met een speelse grijns aan waarna ik naar Teoh keek. Ik eis dan wel bijpassende outfitje voor jou hoor!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 27 2012, 10:01

Ik dacht even na, terwijl ik op het nippertje de bal uit mijn goal wist te houden. 'Dat zullen we wel zien als ik win,' Zei ik maar, omdat ik zo snel niets kon bedenken. 'Oeh, Teoh in een cheerleaderspakje, zou je beeldig staan.' Grapte ik, maar speelde ondertussen ijverig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:52

'Very sexy!' Ik keek even haar aan. 'TIME OUT! Ik heb dorst.' En ook zo nam ik het balletje vast en bezeerde daarbij mijn vinger. Het was niet slim, maar ik haatte valsspelers. Hierbij liep ik naar mijn chocomelk waarna ik glimlachte naat Teoh en Zoe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:55

Op het moment dat ik mijn slag wilde slaan, stak Dan zijn hand in de bak en sloeg ik met een van mijn poppetjes ten zijn vinger. 'Oh! Sorry, sorry sorry!' Geschrokken sloeg ik mijn hand voor m'n mond en keek hem aan. 'Gaat het?' Tegelijk pakte ik ook mijn drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:57

Ik moest even lachen toen Zoe Daniels hand raakte. Het was niet gemeen, maar haar reactie was leuk. Ik kon zo al zien dat Daniel nou niet levensbedreigend gewond was. 'Guillotineer haar, Danny.' Ik liep weer even naar de bar om wat drank rond te brengen en ging daarna weer bij ze staan. 'Ik ga serieus wel cheerleaden, het staat toch nog op mijn to-do-list voor dit jaar.' Ik zuchtte overdreven. 'Wat zal het vredig zijn op school als ik weg ben. Alhoewel, waarschijnlijk slaag ik niet..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:19

'Aap, je slaagt wel en daarbij is het jaar bijna om dus ik zou voort doen.' Enkel moest ik lachen om Zoë. 'Misschien als je er een kusje op geeft dat het gaat. Want het doet echt zo veel pijn, lieverd.' Ik nam haar weer in mijn armen en streek een plukje weg waarna ik haar vluchtig kuste. 'Doen we verder?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:25

Ik gaf hem een klein kusje op zijn vinger en keek even naar beide. 'Ik ga dit zo winnen,' Lachte ik en zette mijn drankje neer op een tafel dichtbij. 'Kom maar op McKenzie. Ik lust je rauw.' Grapte ik en ging weer aan mijn kant staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitimevr maa 30 2012, 21:08

Ik keek ze beide aan en zuchtte even. Zij waren zo zeker over hun gevoelens. Ik keek even naar de grond, mompelde wat en liep weer naar de bar toe. Ik ging maar verder met afwassen en gelukkig speelde er nu een leuk liedje op de radio. Ik danste mee en moest ook weer lachen. Ik hield zo erg van mijn job.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Mystic Grill - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mystic Grill
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» Mystic Falls 2.0 ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: