Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mystic Grill

Ga naar beneden 
+6
Daniël
Zoë
Teoh
Eleanor
Alicia
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimema jun 11 2012, 09:39

'Ik weet het, ik probeer m'n hoofd koel te houden zo tegenover je - maar van binnen smeek ik om een handtekening en een foto.' Lachte ik en nam nog een hap. 'Het zou een eer zijn om je te helpen.' Zei ik, waarna ik nog een hap in mijn mond stopte en glimlachte. 'Wat dacht je ervan als we eens naar het bos gingen, of het meer ofzo? Lekker rustig - en heel inspiratievol voor liedjes. Dadelijk wordt ik ook nog Meg de Bosnimf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimema jun 11 2012, 10:24

Ik veegde mijn mond en handen af nadat ik mijn ord leeg gegeten had en nipte nu aan mijn drinken. 'Ja, graag, ik kan wel wat rust gebruiken. Nou, ik geloof dat ik aan één bosnimf genoeg heb, maar er is nog wel plek voor Meg de Dwerg?' Ik grijnsde naar haar en wachtte geduldig tot zij haar eten op zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimema jun 11 2012, 10:44

Ik begon te lachen en knikte. 'Een dwerg is ook prima hoor.' Zei ik met een glimlach en propte snel het laatste stukje van de tosti in mijn mond. Ik volgende zijn voorbeeld door mijn handen en mond af te vegen aan een servetje en nam een klein slokje van mijn cappuccino. 'Maar dat is dan afgesproken.' Zei ik met een klein glimlachje rond mijn mond en sloot mijn handen om het kopje heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:17

Ik spiegelde haar handeling en sloot eveneens mijn handen om de mok die ik had. 'Dat is echt wel een voordeel van dit dorp, de natuur, het is zo prachtig hier. Baltimore stelde echt niets voor op dat gebied, alles was steen en asfalt.' Ik draaide mijn mok afwezig wat rond. Ook voor die ene dag in de maand was het voordelig natuur om je heen te hebben, daar kon ik veel minder schade aan toe brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:21

Ik knikte. 'New York is alleen maar wolkenkrabbers en graffiti.' Zei ik grijnzend en keek hoe de lege borden werden opgehaald. Het laatste beetje cappuccino dronk ik snel op en ik keek hem aan. 'We kunnen ook nu gaan als je zin hebt? Ik heb vandaag toch niet veel meer te doen, en ik ben wel weer eens toe aan wat natuur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:42

Ik seinde naar een serveerster om,, om de rekening te vragen en knikte opgewekt naar Meg. 'Prima, ik had toch niets gepland voor vandaag. Waar wil je precies heen?' Er waren zoveel mooie plekken hier, dat het altijd moeilijk was te kiezen tussen de ene of andere plaats. Ik betaalde toen de rekening werd gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:47

Ik haalde mijn schouders op. 'Een van de bossen? Of het meer, we kunnen ook naar die hele oude brug een eindje verderop?' Alles hier was adembenemend en dus moeilijk om te kiezen waar je nou naartoe wilde. 'Kies maar iets, het maakt mij niet zoveel uit om eerlijk te zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:59

'Zullen we naar de brug gaan? Dan kunnen we eventueel verder lopen als we dat willen?' Ik stond op, klaar om weg te gaan en schoot mijn jas aan. Mijn stoel schoof ik netjes aan en ik wachtte totdat meg ook klaar was om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meg

Meg


Aantal berichten : 370
Geboortedatum : 19-12-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 01:02

Ik knikte. 'Goed idee.' Zei ik met een klein glimlachje. Ik stond op, trok mijn jas aan en schoof eveneens mijn stoel aan. 'De brug dus.' Zei ik glimlachend en liep richting de uitgang van de Mystic Grill. Vroeger had ik nooit echt een band met de natuur, maar sinds ik hier woon wordt ik er steeds meer door aangetrokken. Met fotografie, maar ook met andere dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli

Eli


Aantal berichten : 329
Geboortedatum : 20-08-93
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi jun 12 2012, 01:07

En toen waren ze hier weg en bij de brug (: ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimeza sep 22 2012, 22:50

NEW
Alicia had net een grote groep voorzien van hun bestelde eten en drinken. Eigenlijk was werken best fijn om afleiding te vinden en tot nu toe had haar leidinggevende gedaan wat ze had gevraagd en Teoh en haar niet samen in geroosterd. Ze had echt geen zin om hem tegen te moeten komen, hoewel dat waarschijnlijk toch wel ging gebeuren gezien ze dit jaar in dezelfde klas zaten. Als hij überhaupt al door ging met school, met hem wist je het tenslotte maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimeza sep 22 2012, 23:05

Teoh had het niet door gehad dat zijn rooster totaal veranderd was, dus kwam hij fluitend de Mystic Grill binnen en meldde zich present. Hij deed een schort om en ging achter de bar staan, waar Alicia toevallig ook was. 'Hey,' zei hij en pakte een doek op. 'Hoe gaat het? Leuke vakantie gehad?' Hij begroette ook wat vrienden van hem die in de grill zaten en keek haar toen weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimeza sep 22 2012, 23:12

Alicia kon er echt niet bij dat ze nu toch samen in geroosterd waren. Alicia keek hem even ongelovig aan toen hij over haar vakantie begon en vroeg hoe het ging. 'Geweldig.' antwoorden ze enkel terwijl het sarcasme ervan af droop. Vragen hoe het met hem ging en hoe zijn vakantie was geweest had ze echt geen behoefte aan en plots was ze heel erg geboeid door het glas dat ze aan het afwassen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 23 2012, 00:23

Hij merkte de ondertoon van haar antwoord niet en zette een bestelling voor een klant klaar. 'Gelukkig. Hoe gaat het met je moeder?' Hij bracht snel de bestelling weg en eenmaal weer teruggekomen wachtte hij geduldig op haar antwoord. 'En ik wist niet dat we samen werkten vandaag! Gezellig!' Hij maakte alweer de nieuwe bestelling klaar en waste ondertussen ook af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 23 2012, 00:33

Alicia schudde even afkeurend haar hoofd toen hij het niet eens door had en door vroeg over haar moeder. 'Prima,' zuchtte ze. Bij zijn woorden dat het gezellig was dat ze samen werkten moest ze zich in houden niet het glas dat ze vast had in splinters uit elkaar te laten vliegen. 'Vast niet zo gezellig als jij het in je vakantie hebt gehad.' zei ze bitter waarna ze het glas weg zette en weg liep om een bestelling op te nemen en die in de keuken af te leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 23 2012, 07:36

'Dat gaat inderdaad moeilijk worden, want mijn vakantie was zó heerlijk,' zei hij enthousiast. 'Ik denk dat ik later in Europa ga wonen. Misschien in Rome of Venetië.' Hij waste wat glazen af en zette ze in de bar. 'Jij nog ergens heen geweest?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimezo sep 23 2012, 07:46

Alicia keek even richting de leidinggevende die al zijn hoofd schudde voor ze überhaupt naar hem toe had kunnen lopen om te vragen of ze naar huis mocht. Bij het enthousiasme van Teoh kon ze hem wel voor zijn kop slaan. Het glas dat ze in haar handen had barstte bij gebrek aan controle over haar krachten. Ze liet hem uit haar handen vallen zodat het leek alsof hij daar uit elkaar spatten. 'Ah fuck,' schold ze toen een van de scherven langs haar vinger sneed. 'Houd je kop Teoh ik hoef niet te weten hoe geweldig je vakantie was. En nee.' Met moeite hield ze zich in niet te gaan schreeuwen. Geïrriteerd nam ze stoffer en blik vanuit de kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimema sep 24 2012, 04:45

Hij keek haar geschrokken en verward aan. 'Wat is er toch met jou?' mompelde hij, toen hij het opeens rook. Bloed. Met een verlangende blik staarde hij naar haar vinger en in een snelle beweging had hij dan ook haar pols vast. Maar al snel merkte hij de starende mensen op en bedekte snel zijn mond en neus, om zo naar de WC te rennen en zo hopelijk de geur niet meer te ruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimema sep 24 2012, 05:33

'Goh, wat zou er zijn.' ze rolde net haar ogen en begon het glas op te vegen toen hij haar pols vast nam. Voor ze er echt over na had gedacht trok ze haar hand weg. Met aardig wat kracht lukte haar het niet los te komen. Langzaam drong het tot haar door dat hij een vampier was en tegen die tijd was hij al gevlucht. Vluchtig ruimde ze het glas op en spoelde ze het sneetje op haar vinger af. De leiding gevende stond al om te vragen wat er was gebeurd. Ze kwam met een smoesje over dat hij niet goed tegen bloed kon en dat zij zo wel ging kijken of het goed ging.terwijl hij weg liep mompelde ze een helende spreuk. Bij de wc klopte ze zachtjes en met tegen zin tegen de deur aan. 'Is de kust veilig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedo sep 27 2012, 05:50

Toen hij geklop hoorde, gromde hij en riep: 'Ga weg!' Hij zat op de grond tegen de deur aan met zijn handen in zijn haar en hij ademde hard door zijn neus. 'Ga gewoon weg!' Bijna, bijna had hij zich weer laten gaan, en had bijna alles verpest. Hij kon dit echt niet langer aan, hij bracht iedereen in gevaar. 'Dit is een jongens WC!' riep hij er nog achterna voor de verduidelijking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedo sep 27 2012, 06:03

'Ja tuurlijk, want als ik jou niet hoef te zien kom je vrolijk binnenlopen.' mompelde ze vrijwel onverstaanbaar en geïrriteerd. Ze duwde de deur open. 'Ja goede reden, vooral uit jouw mond.' zei ze. Hij was ook de meiden WC's ingegaan en ze ging er maar even van uit dat er niemand was verder. 'Het bloed is weg, mijn vinger is weer heel.' ze wiebelde even met haar vingers. Haar stem was nog steeds geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi okt 16 2012, 03:44

'Als je geen zin hebt om met me te praten, waarom doe je het dan?' vroeg hij onbegrijpelijk en keek hoe ze binnen kwam lopen de WC's binnen. 'En je praat alsof ik iets verkeerd heb gedaan. Wat dan?' Hij zuchtte en strekte zijn lange benen uit. Zijn hoofd bonkte van de honger en nu ze zo dichtbij was, werd het enkel erger. 'Het zit nog steeds met liters in je lichaam,' voegde hij er nog droog aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimedi okt 16 2012, 04:46

'Omdat anders iemand anders moest kijken of het goed met je ging. Sorry dat ik probeer te voorkomen dat jij een andere reden geeft dan dat ik net deed.' Ze sloeg geërgerd haar armen over elkaar en leunde tegen de deur aan. 'Ik kan wel een lijstje verzinnen, wil je het horen?' Haar wenkbrauwen rezen omhoog terwijl ze hem vragend aan keek. Ze negeerde zijn opmerking dat ze nog liters bloed in haar lichaam had zitten, dat was nu eenmaal zo en hij leek nog steeds niet te begrijpen dat ze zich prima kon verdedigen als dat mogelijk was. 'Wees blij dat ik niet ongesteld ben.' Mompelde ze, dat zou ze binnenkort ook wel weer moeten worden, dat zou ook wel heel veel goeds meebrengen voor haar humeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimewo okt 17 2012, 05:27

Hij keek haar enkel even aan en toen naar zijn schoenen. 'Nou, noem er eens paar van je lijstje,' stelde hij voor en keek haar benieuwd, maar ook spottend aan. Wat had hij in godsnaam fout gedaan? 'Want ik ben enorm nieuwsgierig naar al mijn foute daden. Heerlijk.' Hij duwde zichzelf omhoog en ging op een WC pot zitten. 'Je mag ook op een WC gaan zitten. Dan doen we net alsof we in een biechthok zitten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitimewo okt 17 2012, 05:35

Ze bleef voor de deur staan en keek hem aan. 'Weet je wat ik niet snap? Dat je er nooit gewoon definitief een punt achter hebt gezet toen je wist dat je toch niets met mij wou. Dat je zegt van me te houden en vervolgens richting Genevieve gaat. Dat je wel op me in gaat, maar vervolgens op vakantie gaat met haar.' Ze probeerde hem boos aan te kijken, maar ze keek eerder hulpeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Mystic Grill - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mystic Grill
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» Mystic Falls 2.0 ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: