Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mystic Grill

Ga naar beneden 
+6
Daniël
Zoë
Teoh
Eleanor
Alicia
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 09:06

Ik wreef bedenkelijk over mijn kin. 'Het is toch grappig om te kijken naar mensen die je hele leven voor je aan het plannen zijn.' Ik grinnikte en keek naar Eleanor. Ik knikte hevig. 'Prima, ik wil ook wel met je uit,' glimlachte ik. Daarna keek ik van Zoe naar Daniel. Een heel klein beetje prikkelde het in mijn onderbuik. Ze zagen elkaar sowieso wel een beetje zitten, en ik wist niet wat ik ervan moest vinden. Ach, Zoe is mijn zus, wat haalde ik toch ook ooit in mijn hoofd? 'DUBBELDATE,' roep ik lachend uit. 'Oke, of is dat een heel slecht idee? Gezien de privacy.' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen en sla op Daniels rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 09:13

'Ach - twee vliegen in één klap.' Grinnikte ik toen Daniel kenbaar maakte dat hij eigenlijk iets anders bedoelde. 'Hoezo Teoh, ben je van plan haar af te lebberen op je eerste date?' Een uitdagende wenkbrauw schoot omhoog terwijl ik begon te lachen. 'Sorry, normaal ben ik niet zo hè, Teohtje.' Ja, als er andere mensen bijkwamen werd ik altijd wat - losser, of juist minder los en zette ik mijn "niet echte" ik op. Om het zo maar te kunnen zeggen. Ik werd vrolijker, spontaner - en ga zo maar door. Het was over het algemeens wel iets goed hoor, daar niet van. Maar ik was eigenlijk nooit zo. Thuis was ik veel rustiger, wat misschien ook weer kwam doordat ik niemand had om me op "uit te leven" om het zo maar even te noemen. kort glimlachte ik nog even. Op school zagen ze mij allemaal als de blondine die cheerleader was, een reputatie waar ik niet veel aan had, en die ik ook het liefste kwijt wilde. In mijn eerste jaren was ik altijd een bitch geweest, maar sinds het overlijden van mijn moeder is dat veranderd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 09:24

Kort rolde ik mijn ogen bij de woorden van Zoe. 'Je lijkt wel dronken, liefje en je cola is er nog eens niet.' Weer keek ik even naar Teoh. 'Je wilt die arme schat het aandoen om met me uit te gaan en nu ga je hem schrik aanjagen?' Zacht prose ik haar in haar zij. 'Dat is een deal dan, T.' Met een glimlach sloot ik het af. 'Ik ga uit met hem en jij met Dan. Geen dubbele ''date'' aangezien jij waarschijnlijk de privecy nodig hebt.' Nu verdiende ze wel wat terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 09:30

Weer lachte ik met hun, vooral met Zoe die de lat steeds hoger legde. 'Oké, een meisje met zo'n gied gevoel voor mijn humor kom ik veel te weinig tegen. Ik smeek je, Zoe Starlig, dat je eens met me uitgaat.' Met een jongensachtige grijns keek ik haar aan en schrok op bij de klap op mijn rug. 'Volgens mij is privacy wel een goed idee, want nog meer schaamrood op je wangetjes en de chickies kicken op je af, man.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 09:36

'Zo ben ik niet.' Lachte ik, terwijl ik Ellie terug porde. 'Jij daarentegen kan wel wat actie gebruiken hè, lieffie.' Ik kneep haar zachtjes, liefkozend in haar wang en begon vervolgens weer te lachen. 'Sorry, ik zal me gedragen. Echt - ik beloof het.' Toen schoot ik in de lach bij het horen van Daniels opmerking. 'Sorry Teoh, daar heeft hij wel een beetje gelijk in..' Ik trok een van mijn engelen gezichtjes en glimlachte vervolgens naar Eleanor. 'Ik ben veel erger als ik dronken ben..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 09:50

Alicia had het drinken gebracht en was daarna terug gelopen richting de bar. Als ze er al bij ging zitten moest ze wachten tot na het eten. Ze vond het niet erg om erbij te komen zitten, maar eigenlijk kende ze enkel Daniël echt, Zoë en Eleanor waren niet echt meiden waarmee ze veel omging. De jongen wist ze niet eens de naam van. Ze vond het altijd lastig om met mensen die ze niet kende te praten, zeker als ze helemaal niemand kende. Even had ze met haar baas overlegd of het oké was als ze erbij ging zitten. Dan was een conflict in ieder geval verholpen, of een goede smoes ontstaan. Maar omdat het zo rustig was, en zij in mijn normale bedien-gedeelte zaten, als enige was het goed. Dat was wel het voordeel van altijd op tijd zijn en vrijwillig helpen afsluiten zo nu en dan, je baas kan meer van je hebben. De twee chickenburgers stonden klaar en Alicia nam deze beide mee. "De chickenburgers, eetsmakelijk." zei ze terwijl ze ze neerzetten. Ze deed nooit anders tegen klasgenoten als tegen andere klanten, ze had dit baantje nodig en wou dit blijven doen, voorlopig. "Geldt het aanbod om erbij te komen zitten namens iedereen?" vroeg ze aan de gehele groep. Het was ook wel eens goed om sociaal bezig te zijn, niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 03:04

Stilletjes dronk ik mijn cola. Ik vond het jammer dat Zoe anders werd in bijzijn van anderen, want zoals ze gewoon is, is zo veel leuker. 'Tja, dat ben ik nou eenmaal, of mensen daar nou op vallen of niet,' zei ik, en vervolgde trots, 'en ik schaam me er in ieder geval niet voor.' Ik keek op toen ik een stem hoorde. 'Tuurlijk,' glimlachte ik en klopte op de stoel naast me. Daarna stak ik mijn hand uit. 'Ik ben Teoh, en wij zijn zo te zien collega's. Ik werk hier ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:00

Ik lachte om Zoë. 'Beweer je nu dat je me met hem in bed wilt krijgen? Eén stapje per keer is genoeg hoor.' Eenmaal toen onze drankjes werden gebracht, dronk ik meteen van mijn water en keek even naar Teoh. 'Daar heb je een punt en het is best schattig. Vrouwen ga je er niet mee weg houden.' Tsja, eenmaal ik bij haar zat en ze zo bezig was, floepte ik er vanalles uit. Enkel was ik niet bepaald een meesteres in het grapjes maken. Mijn blik verschoof naar Alicia, - Op school kende ik er veel bij naam. Thank god!-, en glimlachte even. 'Ja hoor.' Hoewel mijn stem klonk als doe-wat-je niet-laten-kunt. Zoals ik meestal wel overkwam. Weer richtte ik me op Zoë. 'Met jou heb ik trouwens genoeg actie in mijn leven, geloof me. Je zou jezelf nu eens bezig moeten zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:08

Zelf begon ik ook de lachen en pakte dankbaar mijn drankje aan. Na twee slokken genomen te hebben, zette ik deze voor mij neer. 'Nee, dat beweer ik helemaal niet,' Grinnikte ik. 'Ik wil mezelf beschermen tegen dat ongelofelijk vreemde beeld. Dat als ik wakker wordt, ik dan een slipje vind in de badkamer - dat niet van mij is.. Oké ik stop - dat is gewoon te erg. Dus nee Eleanor Jennifer Greenheart, dat was niet mijn intentie.' Dat laatste zei ik op een uiterst deftige toon. Giechelend nam ik nog een slokje van mijn drinken en glimlachte even naar de jongens, 'Let vooral niet op ons.' Daarna keek ik om naar het meisje. 'Tuurlijk, geen probleem. Kom erbij zitten.'


Laatst aangepast door Zoë op di okt 25 2011, 04:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:16

Ik grinnikte en nam een frietje om hier op te kauwen en keek Zoë aan. 'Je brengt me op ideeën, Starling. Wat denk je van een secy roze string? Of heb je die al in je collectie?' Weer porde ik haar terug waarna ik even naar de jongens keek, maar enkel lachte. Het kon me niet veel schelen wat ze dachten. Ik vond het gesprek tot nu toe uiterst amusement en woonde het graag bij, hoewel inspraak brengen me niet goed af had. Waarna ik verder ging met eten. Ik was ongezond bezig, maar dat kon me nu dus echt geen moer schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:20

Ook ik grinnikte lichtjes en keek Alicia aan. 'Pas maar op, want deze bikkel is een echte rokjesjager. Waar haal je het recht om opeens mijn beste vriendin op te eisen?' Om eerlijk te zijn vond ik het jammer dat ze niet naast me zat aangezien ik al lang niet met haar gepraat had, maar ja... Nu praatte ook niet echt gemakkelijk en vast en zeker had ze het leuker daar. Naast Teoh dan. Mijn oren waren gespitst toen ik het woord: slipje hoorde en keek met een grijns van Zoë naar haar vriendin. 'Wat is je lievelingskleur, Teoh?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:24

'Sorry, de sexy roze string heb ik al in mijn bezit. Dat weet je.' Ik nam nog een slokje en keek Daniel aan. 'Oh, een echte rokkenjager? Nou - Teoh, je hebt me nooit over je geheimen verleid kunsten vertelt. Daar moeten je voor uitkijken Ellie.' Plagend stak ik mijn tong uit naar hem en dronk mijn cola op. 'Kies er maar eentje die ik nog niet heb dan.' Ik speelde wat met mijn rietje in mijn flesje en keek naar Teoh. 'Roze' Antwoordde ik lachend voor Teoh, 'Grapje hoor, lieverd.' Liefkozend keek ik hem aan. 'Oh ja - ik zou niets meer zeggen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:41

Enkel lachte ik weer om Zoë en dronk wat van mijn cola. Enkel dronk ik gewoon van het flesje waarbij ik moest zorgen dat het er niet weer uit mijn neus zou komen.'Je maakt me nieuwsgierig, Zoë.' Ja, ik nam het op voor mijn schat van een Teoh en stak mijn tong ook naar haar uit. 'Ik en Teoh zagen het wel zitten om vandaag nog eens uit te gaan. Misschien mogen jullie wel mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 04:44

Enkel glimlachte ik flauwtjes en keek even naar Teoh waarbij ik ook even Alicia aankeek. 'Let vooral niet op wat we soms zeggen. Toch kon ik het niet laten om me er weer mee te mengen. 'Oja, en toen had ik rode gekocht zeker? Wel, groen ligt ook nog ergens in mijn lades. Ik zal je opbellen wanneer ik een setje moet uitkiezen.' Hierbij glimlachte ik even naar haar en nam een hapje uit mijn burger. Misschien werd het zomaar eens tijd om toch maar weer naar huis te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 05:42

Alicia pakte de jongen, Teoh, zijn hand even vast. "Alicia." stelde ze zichzelf kort voor. Dit was dus Teoh, de beste vriend van Daniël. "Echt? Gezellig!" Tot nu toe kon ze het met de meeste collega's wel redelijk vinden. Ze nam plaats op de stoel op welke hij geklopt had. Eigenlijk had ze liever naast Dan plaats genomen, maar hier vond ze ook niet bepaald erg. Ze keek Daniël even met een glimlach aan. Ze reageerde verder niet, ze wist niet goed hoe ze moest reageren en kwam daarbij duidelijk midden in een gesprek terecht. Ze glimlachte even naar Eleanor als teken dat het haar niet uit maakte. Dat was ook zo, ze vond het best, maar zij hield er zelf niet van om zulke gesprekken te voeren, met mensen die je amper kende. Enkel Dan was in dit geval een ander verhaal, hij kende haar tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 06:10

Licht afwezig luister ik naar het gesprek tussen Eleanor, Zoe en Daniel. Dingen over verleidingen en slipjes boeit me nou eigenlijk helemaal niets. Daar was ik een geval apart in, ik hield meer van gesprekken met in elk geval een klein beetje diepte erin. Ach, ik kan hier wel om lachen, en antwoord dus met een zweem van een glimlach: 'Groen. En wat Daniel al zei, zin om vanavond mee uit te gaan? De nog korte vrijheid vieren voordat we weer de schoolbanken inmoeten en elke dag weer verlangend terugdenken aan vakantie.' Ik kijk de meiden aan, en denk na. 'Ik heb me dus altijd al afgevraagd waarom vrouwen gekleurde lingerie dragen. Het is toch veel handiger om wit, zwart of huidkleurig te dragen? Die vallen minder op, lijkt mij. Ik draag ook geen kanariegele onderbroeken.' Om de pijnlijke stilte die hierop vast zou vallen, omdat de opmerking gewoonweg gestoord is, te vermijden, draai ik me om naar Alicia. 'Wanneer werk je eigenlijk? Want ik heb vanaf paar dagen geleden een nieuw rooster gekregen, en misschien werken we wel op paar dagen samen,' glimlach ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 06:28

Alicia moest zich wel inhouden niet te lachen bij de opmerking van Teoh. Ze moest hem gelijk geven, ze snapte dat ook niet. Net als dat ze niet snapte wat er leuk aan was je BH half te showen. Maar goed, haar mening was misschien niet heel representatief, gezien ze hield van vormloze bandshirts. Achja. De switch die hij in het gesprek maakte was nogal vreemd, maar het maakte haar niet uit. Eigenlijk was ze wel blij dat hij een ander onderwerp aansneed. "Normaal zaterdag middag en avond en woensdag avond. Verder wordt ik regelmatig op zondag of maandag avond gebeld, maar dat staat niet in mijn rooster." Bij dat laatste lachte ze even. Ze werd vaak zat gebeld om op een ander tijdstip te werken, dan was het of te druk, of woensdagavond te rustig, of zoals vandaag hadden ze 's ochtends extra hulp nodig en hoefde ik dan 's avonds niet te blijven. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 06:38

Ook dacht ik even na over de vraag die uit Teoh zijn mond luidde, maar al snel wist ik het antwoord daarop. Snel slikte ik mijn eten door en veegde even mijn mond af. 'Ik voel me best sexy als ik eens een kleurtje aan heb onder mijn kleren. Het idee van elke dag wit, zwart of huidskleur is ook maar saai. Vanwaar die interesse?' Even lachte ze zachtjes. 'Uitgaan? Wel, ik en Zoë dachten ook samen vanavond uit te gaan. Ik wil wel mee dus als kleine zus hier instemt dan hebben we een date.' Even grijnsde ze en keek naar Alicia. 'Dus je moet vanavond werken?' Het was luxe dat ze geen vakantiebaantje moest nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 06:46

Lachend knikte ik. 'Tuurlijk ga ik mee, wat dacht jij dan. Maar -' Ik wendde me tot Eleanor, 'Dan moeten we ons wel eventjes verkleden, want zo gaan wij natuurlijk niet uit hè.' Grinnikend keek ik even naar de jongens. 'Ellie hier heeft daar helemaal gelijk in, anders is het ook zo saai. Wat moeten we anders?' Grapte ik, terwijl ik op stond. 'Iemand nog iets te drinken? Dan haal ik het eventjes.' Ik vond het zielig om aan Alicia te vragen, het was haar pauze, en ik was zelf ook niet te beroerd om het eventjes te doen. 'Dan trakteer ik dit rondje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 07:09

'Nou ja, ik ben ervan overtuigd dat het het belangrijkste is dat je je lekker voelt in je kleding. Als jullie dat vinden met een kleurtje, vind ik het prima,' glimlach ik en leun naar achteren. 'Durven jullie nog met me uit te gaan als ik jullie vertel dat ik gewoon zo ga?' Ik grinnik en wend me weer tot Alicia. 'Mijn vaste werktijden zijn op woensdag-, donderdag- en zaterdagavond. En als ze echt, echt iemand nodig hebben, bellen ze ook. Maar dat betekent dus dat we vaak tegelijk werken.' Ik keek op naar Zoe. 'Ik zou graag nog een cola willen,' zeg ik en kijk haar dan goedkeurend aan. 'Dat ik mijn zusje ooit eens mocht zien werken zeg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 07:35

Ze glimlachte naar Teoh, "Ja, lijkt me leuk" persoonlijk vond ze de groep op woensdag avond altijd de gezelligste. Doordeweeks waren er meer vaste ploegen dan op zaterdag. Dus kende je elkaar vaak wat beter. "Nee, als het zo rustig blijft als nu niet." antwoorden ze op Eleanor. "Ik was vanmorgen gebeld of ik eerder kon komen, dus dan wordt het wel een hele lange dag." Even keek ze weer naar Teoh hij had net gezegd dat hij zaterdag avond werkte, maar besloot zich er niet meer te bemoeien. Het was de hele ochtend al heel rustig geweest. Het begon nu wat drukker te worden, maar nog steeds zat er niemand aan haar tafeltjes. Ze luisterde verder enkel rustig het gesprek aan. Willekeurig vroeg ze zich af of Daniël en Eleanor die samen uitgaan wel een goed idee was, ze wist dat Dan het niet echt goed kon vinden met Eleanor. Een blik op haar horloge vertelden haar dat haar pauze over vijf minuten was afgelopen. Er zat inmiddels een vrouw aan een van de tafels, wat betekende dat ze zo wel weer moest werken. Even twijfelden ze of ze even voor Zoë zou lopen, "Nee, bedankt," de opmerking van Teoh had ervoor gezorgd dat ze het eigenlijk niet erg vond om die vijf minuten nog even te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 07:49

Even keek ik Alicia aan. 'Wat denk je ervan als wij morgen nog eens wat gaan doen? Of ben je dan te moe van het werken? We hebben echt nog een boel om over bij te praten.' Met een kleine glimlach keek ik mijn beste vriendin aan. In de zomer hadden we wel afgesproken natuurlijk, maar nu hadden we er al even tijd over heen laten gaan. Op school zou ik haar wel vkaer zien, maar ik wou niet dat ze zo'n vriendin was voor me. Ook al klonk ik nu even heel egoïstisch. 'Of ga je ook mee stappen?' Met een grijns keek ik haar aan en bedacht dat ik het nog niet echt gedaan had met haar. Zou leuk moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 08:00

Enkel ik inspecteerde Teoh weer en haalde mijn schouders op. 'Het nonchalante staat je wel. En dat was nu eens een compliment.' Maar toen schoot Zoë een vraag op ons af. 'Nee, ik zit goed. Trakteer me vanavond maar op eentje.' Achter dat hoorde ik Daniël nog vragen voor een cola. Blijkbaar waren we een beetje gekalmeerd, nou zij, waren gekalmeerd. 'Nou,' Even keek ik naar mijn kleedje. 'Oké dan... Ik ga me ook wel omkleden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 10:29

Alicia wist dat Daniël gelijk had, ze hadden echt al heel lang niet meer echt met elkaar gesproken. "Morgen afspreken lijkt me sowieso een goed idee." antwoorden ze, over het stappen wist ze nog niet zo zeker. Dan zou ze 's nachts laat nog met die oude bak van haar moeder terug moeten rijden. Wat nog best een stukje was, als ze ergens niet van hield was het met dat ding 's nachts nog met dat ding te rijden. Haar moeder kennende zou dat oude barrel er niet voor zorgen dat ze gewond zou raken door dat ding, maar voelde zich er toch niet prettig bij. "Oké ik ga mee." besloot ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 20:24

'Ach weetje, speciaal voor jullie trek ik wel iets anders aan. Ik heb in dit shirt gesport, dus ik trek wel even iets schoons aan,' grinnik ik. 'Ik kan alleen niet garanderen dat het beter is dan wat ik nu aan heb.' Ik ben van plan mijn groene shirt aan te doen. Ik heb hem samen met mijn moeder gekocht, in een van haar goede buien. Ze zei dat het precies bij mijn ogen past. Het is mijn lievelingsshirt geworden. Ik draai me om naar Alicia en grijns. 'Gezellig,' en draaide me toen weer naar de groep. 'Moet ik nog iemand ophalen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Mystic Grill - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mystic Grill
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» Mystic Falls 2.0 ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: