Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The Mystic Grill

Ga naar beneden 
+6
Daniël
Zoë
Teoh
Eleanor
Alicia
Admin
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:39

Ik keek haar enkel grijnzend aan. 'Zoë Starling, you officially released the beast!' Hierbij gooide ik het balletje weer in en deed mijn best om niet te verliezen, maar vooral om haar niet te laten winnen. 'Wat is er eingelijk met Teoh? Hij lijkt niet zo goed in zijn vel te zitten vandaag of droom ik?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:41

'Ik heb geen idee.. Misschien zit ie nog met dat gebeuren van Ellie?' Ik wist het niet en eigenlijk had ik ook niet zo'n zin om m'n dag te laten verpesten door drama. 'Ha!' Riep ik toen ik een van zijn aanvallen tegen hield. 'Zo slecht ben ik nog niet, hè McKenzie.' Riep ik lachend, terwijl ik de aanval inzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:47

Ik speelde verder en liet me niet afleiden door mezelf noch haar. 'Maar dat ben ik ook, Starling!' Hierbij keek ik grijnzend in haar ogen en schoot het balletje weer weg met mijn keeper. 'Misschien wel ja... Ik hoop enkel dat hij beseft dat ik hem nog steeds wil en kan en ga platknuffelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:25

'Misschien moet je dat zo maar eens gaan doen dan. Of Alicia moet opeens verschijnen, dan komt die glimlach ook wel terug.' Ik was blij dat Teoh gelukkig was met Alicia, maar ergens wist ik ook dat er nog gevoelens voor Eleanor waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:28

'Als Alicia komt dan ga ik die ook platknuffelen. Echt, het is serieus lang geleden dat ik nog iets met mijn twee beste vrienden heb gedaan.' Ik was druk met school en football. Deels ook was ik vaak bij Zoë te vinden anders zag ze mij helemaal niet vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:30

Ik keek kort rond in The Grill en zag Zoë en Daniël tafelvoetballen. Ik wist dat Dan totaal niet tegen zijn verlies kon, dus besloot ik hem geen omhelzing te geven, dan zou hij niet blij met me zijn. Teoh stond ondertussen vrolijk dansend bij de bar af te wassen. Het werd niet echt geapprecieerd als er klef gedaan werd op de werkvloer, zo was mij letterlijk meegedeeld. 'Hey,' begroette ik hem dan ook 'Zo, ben je vrolijk?' vroeg ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 04:45

Ik schrok op bij een stem en draaide me snel om, maar glimlachte meteen toen ik Alicia zag. Ik legde al mijn spullen neer op de bar en trok haar in mijn armen, waarna ik haar kuste. 'Fuck the rules,' mompelde ik en sloeg grijnzend een arm om haar heen. 'Ja, de radio speelt vandaag verrassend veel goede liedjes.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 05:14

Ik lachte even toen hij me kuste en vast nam. Kort kuste ik hem terug en glimlachte even. 'Sinds wanneer doet de radio dat? Beter' lachte ik. Ik had nooit zo veel met de nummers die meestal op de radio gedraaid werden. 'Wie staat er eigenlijk voor?' ik knikte met mijn hoofd even richting Zoë en Daniël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 10:13

Voor een snelle seconde keek ik op toen ik een bekende stem hoorde, maar concentreerde me daarna weer op het spel. 'Ik zou zeggen, grijp je kans. Daar is ze - en neem het balletje maar mee als je denkt dat ik vals speel.' Het laatste was natuurlijk niet gemeend, nou ja - hij mocht het balletje meenemen, maar ik speelde niet vals. Als er één ding was waar ik een hekel aan had, dan was het vals spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimema apr 02 2012, 21:23

Bij het horen van Alicia haar stem en Zoe haar bevestiging liet ik haar expres het balletje langs mijn keeper gaan. 'Is niet nodig. Je zou toch winnen en ik zou balen dat ik verloren was.' Ik draaide me om en keek even naar Teoh en Alicia die elkaar aan het zoenen waren. 'Meh, ik word jaloers.' Veel betekenend keek ik hierop naar Zoe met een veel te grote grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 02:09

Wetend waar hij op doelde liep ik naar Daniël toe en ging voor hem staan. 'Kan er ook nog een alsjeblieft achter?' Zei ik voor de grap en zette zachtjes mijn lippen op die van mijn. Mijn armen waren om zijn middel heen geslagen en toen ik zijn lippen losliet keek ik hem aan. 'Nog steeds jaloers?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 03:24

Ik liet haar weer los en ging verder met afwassen. 'Sinds vandaag. Er is een nieuwe radiogast.' Ik keek even naar Zoe en Daniel en haalde mijn schouders op. 'Geen idee eigenlijk. Ik let niet op ze.' Op dat moment realiseerde ik me dat ik Danny echt miste. We hadden in eeuwen niet meer met elkaar gesproken. 'Moet je ook werken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 04:00

'Ja, jou zien en er nog voor betaald krijgen ook, kan slechter.' ik keek hem even met een glimlach aan. Mijn blik ging kort richting Danny en Zoë, maar ze waren zo te zien klaar met het tafelvoetbal. Ik nam een schort van een haakje en hing mijn jas eraan. Kort keek ik naar het rooster en wie er nu nog meer werkte, maar al snel gingen mijn ogen weer naar Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 06:45

'Een beetje,' perverlde ik tegen haar lippen aan nadat ik ze zacht had teruggekust. Hierna vond mijn hand zich een weg naar een van haar. 'Zullen we maar eens wat nieuw bestellen om te drinken?' Ik had echt zin om Alicia te knuffelen en toen ik opkeek zag ik Teoh kijken. Enkel grijnsde ik een beetje flauw. Het was te lang geleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 06:50

'Een beetje?' Herhaalde ik verbaast en liet hem los. 'En bedankt Danny,' Zuchtte ik en sloeg quasi-beledigd mijn armen over elkaar. Vanuit mijn ooghoeken keek ik hem aan en grinnikte. Ik kon wel liegen, maar ik kon het nooit lang volhouden. Tenminste niet tegenover Dan. Toen hij vroeg of we wat te drinken gingen bestellen knikte ik, pakte zijn hand beet en liep richting de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 11:03

Zacht streelde mijn hand even langs haar heup. 'Elke keer als je me kust krijg ik warme tintelingen. Elke keer,' zei ik zachtjes bij haar oorschelp voor ik op de bel drukte. 'Hey sexy redhead! We wullen graageen cola en een knuffel van Alicia en geef mijn prachtige dame ook graag wat ze wilt.' Zacht drukte ik een klein kusje op Zoe haar slaap en wachtte tot iemand zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 18:43

Ik moest lachen bij Dan zijn "bestelling". 'Zal ik dan maar voldoen in een knuffel?' vroeg ik plagend waarna ik om de bar heen liep en Danny een stevige knuffel gaf. Ik legde mijn hoofd kort tegen zijn schouder 'Ik mis je' waarna ik hem een por gaf, maar niet los liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimedi apr 03 2012, 20:44

Zachtjes liet ik Zoe los en kneep even haar hand waarna mijn beide armen rond Alicia haar middel terecht kwamen. 'Ik mis jou ook, kleintje.' Even genoot ik ervan om haar echt goed en stevig te knuffelen, maar ik liet haar wel meer los. 'Dus de tortelduifjes moeten samen werken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 03:54

Het was heerlijk om even met Daniël te knuffelen en hem vast te houden. 'Uhu,' antwoorden ik. 'Vreselijk hè?' Ik liet Dan los en glimlachte even naar Teoh. 'Dus, een Cola voor Dan, en jij ook Zoë?' Achter de bar pakte ik alvast twee glazen en de cola waarna ik Zoë kort aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 06:58

'Cola is prima.' Stemde ik in en nam plaats op de barkruk. Ik was niet zo iemand die jaloers werd als haar vriendje iemand anders knuffelde. Alsof hij niemand anders aardig kon vinden dan mij. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik terug dacht aan Anna, iemand die vroeger bij mij in de klas zat. Zodra haar vriend iemands schouder aanraakte, maakte ze het al uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 09:08

'Afschuwelijk,' grijnsde ik waarna ik ook op een barkruke ging ziten en Zoe op haar wang kuste. Ook haalde ik mijn portomonee te voorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 09:10

Ik keek naar zijn portemonnee en fronste. 'Was het niet de afspraak dat ik zou trakteren?' Ik keek hem even aan en pakte mijn eigen portemonnee. 'Jij betaalt altijd, nu betaal ik eens een keer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 09:14

Ik leunde met mijn armen op de bar en keek nogal nors voor me uit. Ik was niet jaloers ingesteld, echt totaal niet, maar nu was ik het eens wel. Ik had Daniël in geen eeuwen gesproken, nou ja, niet gewoon privé gesproken. Altijd was hij met Zoe of moest hij dingen doen of wilde ze me weg hebben. Ik keek hoe Alicia de glazen inschonk en zelf ging ik naar een groepje achterin om bestellingen op te nemen. Had ik in elk geval wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 10:46

Ik schonk beide glazen in en plaatste de beide de glazen voor ze op de bar. Teoh had nogal nors gekeken daarnet en liep inmiddels naar een groepje achterin. Ik hoopte toch echt dat dat niets te maken had net dat ik Daniël een knuffel had gegegeven daarnet. Ik staarde langs Zoë en Dan richting Teoh zijn aura, en dacht een jaloerse gloed te zien, maar hoopte toch dat ik dat verkeerd zag. De woorden wisseling tussen Zoë en Dan ging daardoor een beetje langs me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 04 2012, 11:15

Hoewel mijn aandacht dus bij Zoe was gevestigd, had ik ook Teoh opgemerkt. Ik kon wel raden dat dit om het feit ging dat ik hem vrwaarloosde. Nou ja, ''verwaarloosde''. 'Geen zin in discussie, madam.' Hierbij stond ik op van de stoel en liep naar Teoh. Netjes wachtte ik tot hij klaar was met de bestelling op te nemen. 'Oké, vanaf nu geen excuusjes meer. Zoe organiseerd met Ellie een sleepover en wij maken er nog eens een mannennachtje van. Wat denk je? Geen vriendinnetjes, veel snoep en frisdrank en hopen actiefilms! Zoals in de goede oude tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Mystic Grill - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Mystic Grill   The Mystic Grill - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Mystic Grill
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Mystic Falls
» Mystic Falls 2.0 ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Stad.-
Ga naar: