Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Ivers

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:54

Lachend keek ik toe hoe ze bleef steken in de modder. 'Als het je niet lukt, wil ik je ook best gewoon dragen hoor?' grapte ik grijnzend en hield haar stevig vast zodat ze niet zou vallen. Ik had nooit gedacht dat een ommetje door mijn tuin zo moeizaam zou gaan, misschien moest ik toch een stenen pad aanleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimedo feb 16 2012, 10:59

Ik keek hem even glimlachend aan. 'Nou, omdat je het zo lief vraagt,' begon ik lachend. 'Sorry, stom grapje van me.' Er zat wat modder op mijn vinger en ik kon het niet laten om een stip op het puntje van zijn neus te drukken. Ik moest lachen en stapte verontschuldigend achteruit. 'Sorry, ik kon het gewoon niet laten!'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimedo feb 16 2012, 20:23

Grinnikend raakte ik mijn neus aan en voelde dat de modder zich op mijn hand smeerde. 'Je weet dat ik je nu terug ga pakken, hea?' Lachend stond ik al in de houding met mijn modderige hand in de lucht naast me, ze zou hier niet schoon vanaf komen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 04:12

Ik giechelde en boog ook naar voren, om modder te pakken. Ik wiebelde even uitdagend met mijn wenkbrauwen en liep dichter naar hem toe. 'Kom maar op, Arthur,' zei ik lachend en voelde de modder mijn mouw inglijden, maar ik stoorde me er niet aan.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 08:42

Ik was nog altijd een nette man, die niet graag onnodig vies werd. Maar dit was niet onnodig, het was juist heel nodig. Grijnzend pakte ik ook een hand vol modder. 'Doen we dit de western-way? Of geef je je over?' Met mijn vrije hand stroopte ik mijn mouw wat op.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 08:56

Mijn handen zaten vol modder en ik grijnste breed. 'Sorry, ik doe dit niet graag..' piepte ik en gooide toen modder naar hem toe. 'Oke, ik doe dit wel graag!' Ik giechelde en pakte opnieuw modder. Inmiddels waren we totaal doorweekt, maar beiden leken we er niet veel van aan te trekken.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:12

Lachend gooide ik modder terug naar Igraine. Ik voelde mijn jas tegen mijn lichaam plakken omdat alles zo nat was. Het kon me alleen geheel niet deeren, zoals het zo te zien Igraine ook niets deed. Vrolijk bleef ik door spletteren in de modder, maar probeerde ondertussen een weg richting het huis te vinden.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:18

Ik gilde even toen ik modder tegen me aan kreeg, maar lachte daarna. Ik rende naar hem toe en duwde modder in zijn gezicht. Toen ik merkte dat ik misschien iets te enthousiast was geweest, ging ik voor hem staan met gespreiden armen en deed mijn ogen dicht. 'Pak me maar terug,' giechelde ik.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:26

Ik pakte twee handen vol met modder en kneep boven haar hoofd de modder tussen mijn vingers uit, zodat het in haar bleef hangen. 'Zooo.' zei ik ondertussen lachend. Misschien was het nu maar goed dat het nog regende, want de modder bleef niet lang plakken, uiteindelijk was je alleen maar nat en nat, niet modderig.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:33

Ik voelde de modder over mijn gezicht stromen en veegde het even af. 'Oke, nu staan we quitte,' giechelde ik zachtjes. Ik was blij dat het regende en daarom de modder niet in mijn haar bleef plakken, maar ik had toch echt een douche nodig. 'Zullen we maar naar binnen?' vroeg ik glimlachend, want hij moest het toch wel koud hebben.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:38

'Goed idee, erg briljant idee.' mompelde ik grijnzend en nam haar met me mee naar binnen. Ik trok mijn jas uit toen ik nog op de mat stond, evenals mijn schoenen. Ik warde door mijn haar om resterende modder daar uit te krijgen en keek toen glimlachend naar Igraine. 'Wilt u gebruik maken van de master badkamer of de gasten badkamer?' Tegelijk stak ik mijn arm uit opdat ik haar jas aan kon pakken.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:49

'Weet ik,' lachte ik en volgde hem het huis binnen. Mijn schoenen, die ik van de grond had opgeraapt, zette ik op de mat neer. Mijn jas gaf ik aan Arthur, maar ik twijfelde even voordat ik van de mat afstapte. 'Mijn voeten zijn ook vies en ik wil je vloer niet vies maken.' Ik grijnste even kort. 'Ik ben een gast, dus ik gebruik de gastenbadkamer wel! Dan kan jij je eigen gebruiken.'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:54

'Nou, ik geloof dat ik zelf nu alles ook al vies maak, dus het maakt niet zo veel uit hoor.' Ik keek naar de druppels modder en regen die van mij af gleden op de vloer. 'Oke, weet je nog waar het is?' Het was waarschijnlijk een stomme vraag, maar goed, het was wel zo aardig.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 09:58

Aarzelend zette ik mijn voet op zijn vloer, wat een donkere plek achterliet. Ik bedacht zijn woorden en liep toen naar de trap toe. 'Ik weet het nog,' glimlachte ik geruststellend. Snel liep ik naar boven, een van de badkamers in. Mijn kleding was al snel uit en ik stapte onder de douche, om alle modder weg te spoelen. Het was een vies beeld, want het water onder mijn voeten was totaal zwart. Ik moest er nogal om lachen.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:09

'Oke, mooi, tot zo.' Ik wachtte tot Igraine de badkamer had gevonden en ging toen naar mijn eigen badkamer. Snel kleedde ik me uit, stopte de vuile kleren in de wasmand en stapte onder de douche. Het viel me mee dat het doucheputje niet verstopt raakte door de hoeveelhied zand en takjes dat uit mijn haar en van mijn lichaam spoelde.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:12

Toen ik eindelijk uit de douche kwam, sloeg ik een handdoek om me heen en bekeek mezelf in de spiegel. Ik droeg nauwelijks make-up, dus had nu geen problemen met panda-ogen door uitgelopen eyeliner. Mijn haren en lichaam droogde ik met een handdoek, toen ik me opeens bedacht dat ik natuurlijk geen kleding had. Even beet ik op mijn lip, want ik zou het dus aan Arthur moeten vragen. Ik bond mijn handdoek strak om me heen en liep de gang op naar zijn badkamer. Ik klopte zachtjes. 'Arthur?'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:28

Ik was net onder de douche uit, ik wilde Igraine niet laten wachten, en stond me af te drogen toen ik Igraine hoorde. 'Eh, ja, is er iets?' vroeg ik hard genoeg, opdat ook zij het kon horen. Vluchtig sloeg ik een handdoek om mijn middel en zocht snel naar ondergoed en kleren. Ik was vergeten om kleren klaar te leggen dus besloot ik maar af te wachten wat Igraine's vraag was.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:30

Ik moest lachen, omdat dit waarschijnlijk beide voor ons echt ongemakkelijk was. En als ik nerveus was, moest ik ook gewoon lachen. 'Ik heb geen kleding,' giechelde ik. 'Kan ik iets van jou lenen? Een overhemd van jou kan ik al als jurk gebruiken hoor. En als je een kort sportbroekje hebt, kan ik die ook aan.' Afwachtend luisterde ik tegen de deur aan.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:39

'Je kan wat uitzoeken in mijn kast en als je dan toch bezig bent, zou je ook iets voor mij mee kunnen nemen?' Ik grinnikte lichtjes, deze situatie was nogal lachwekkend, maar vooral erg ongemakkelijk. Ik wachtte geduldig terwijl ik mijn haar ondertussen droog wreef met de handdoek.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:51

'Prima!' Ik liep naar zijn kamer toe en opende zijn kast. Ijverig zocht ik naar kleding en pakte willekeurige kleding eruit. Voor hem had ik een sweater, broek en boxer gevonden. Voor mezelf een wit overhemd en een kort sportbroekje, die hij waarschijnlijk nooit droeg. Ik liep terug naar de badkamer en klopte op de deur. 'In heb kleding!'
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:56

'Oke, nou, leg ze anders voor de deur en dan zie ik je zo beneden?' Ja, ik wist het zelf ook wel, ik was nogal preuts te noemen en nee dat lag niet aan mijn geloof, maar eigenlijk aan mijzelf. Geduldig wachtte ik nog enkele seconden totdat Igraine er mee in zou stemmen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 10:59

Ik moest echt hard om zijn opmerking lachen. 'Dan zie je eens een vrouw met alleen een handdoek om en dan pak je niet eens de kans!' zei ik verwijtend, terwijl ik nog steeds moest lachen. 'Maar ik leg ze hier neer.' De kleding legde ik voor zijn deur en ik liep naar mijn eigen badkamer, om me ook om te kleden.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 11:04

Daar had ze wel gelijk in, maar ik geloof dat ik zo niet echt in elkaar zat. Ik was in ieder geval blij toen ze mijn kleren hier achter liet. Ik opende de deur, trok de kleren vlug aan, gooide de natte handdoek in de wasmand en liep alvast naar beneden. In de bibliotheek legde ik nieuwe houtblokken in het vuur en pookte in de as zodat het vuur zou aanslaan.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimevr feb 17 2012, 11:07

Toen ik omgekleed was, liep ik de trap af, naar beneden. Ik zocht Arthur en na enige tijd vond ik hem in de bibliotheek. Ik ging vlug bij de open haard zitten en begon mijn haar in te vlechten. 'Schoon is toch fijner dan modder, als is het wel goed voor je huid!' giechelde ik.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitimeza feb 18 2012, 01:40

'Niet om je te plagen hoor, maar deze modder zal geen goede uitwerking voor je huid hebben. De modder die daarvoor wordt gebruikt is meestal veen of andere soorten modder, maar geen normale nederlandse grond. Met andere woorden; deze modder maakt je alleen maar vies en nat.' Grinnikend keek ik toe hoe ze haar, haar in vlechtte en ik trok mijn knieeën op zodat ik mijn armen er om heen kon slaan.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 5 Icon_minitime

Huis van fam. Ivers
Terug naar boven 
Pagina 5 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: