Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimedi feb 07 2012, 10:24

Ik keek omhoog naar zijn gezicht en knikte. 'Tuurlijk! Ik keek er al tegen op om weer een hele dag alleen te zijn,' zei ik eerlijk en nestelde mijn gezicht in zijn nek. 'Nog speciale dingen die we kunnen doen? Ik heb een heel simpel huis, dus een rondleiding zorgt ook niet voor veel pret. En je mag natuurlijk gaan en staan waar je wilt.' Ik trok mezelf omhoog, zodat ik goed naar zijn gezicht kon kijken, en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimedi feb 07 2012, 18:57

Ik keek haar aan. 'Ik noem dit al pret.' Mijn armen namen haar lichaam vast en drukte een kusje vlak achter haar linkeroor. 'Wat denk je van lui in bed te liggen, massaal fims kijken en ...' Ik kuste haar lang en zoet op haar lippen. 'Dit,' glimlachte ik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 04:31

Na de kus glimlachte ik naar hem en knikte. 'Als jou nou DVD's pakte die je wel wat lijken, neem ik drank mee naar boven en maak mijn kamer even klaar. Ik heb daar namelijk niet echt opgeruimd. Gang uitlopen en dan de laatste deur.' Ik drukte even een kus op zijn lippen, pakte toen de flessen en ging snel naar boven. Ik wist niet hoe snel hij achter me aan kwam, dus ik gooide al mijn kleding snel in mijn kast, de TV deed ik aan en kroop onder de zachte dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 09:11

'Komt in orde,' zei ik voor ze weg klom naar boven. Ik kroop weer in de zwarte boxer en keek naar het over aanbod aan DVD's. Ik ging voor The Duchess en andere van die tijd. Oudere films. Igraine leek vooral romantisch te appreciëren en ik deed dat ook bij haar bij zijn. Het was heerlijk om gekust te worden en aangeraakt te worden door haar. Een vampier die me helemaal weer levend liet voelen. Ik liep naar de slaapkamer zoals beschreven en deed een random DVD'tje in de speler waarna ik naast haar in bed kroop. Afwachtend keek ik haar aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 09:18

Ik sloeg de deken voor hem open, zodat hij er ook onder kon kruipen. Toen hij er eenmaal lag, kroop ik tegen hem aan en drukte een kus op zijn lippen, waarna ik daarna keek welke film hij erin had gestopt. 'Ja, The Duchess! Love that!' zei ik enthousiast en trok de dekens iets meer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 09:35

'Dacht ik al.' Zacht trok ik ons tegen elkaar. 'Ik doe echt heel afhankelijk misschien, maar dit is te fijn.' Zacht kuste ik haar schouder en keek toen weer naar de film. Ik wou wel volgen, maar als ik Igraine haar lippen in beslag zou krijgen dan kon ik ook weer erg snel kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 09:42

Ik sloot mijn ogen en ademde even diep in. 'Ik vind het ook fijn,' murmelde ik tegen zijn lippen en ging even met mijn vingers langs zijn kaak. Mijn lippen drukte ik harder op de zijne en ik hield mijn armen rond zijn nek. Daarna opende ik mijn ogen weer. 'Nooit gedacht dat iemand me zoveel meer zou boeien dan mijn lievelingsfilms!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 10:01

Ik kuste haar terug en streelde langs haar wang en zij. 'Nooit gedacht dat iemand me zolang zou kunnen boeien en interesseren.' Stilletjes vroeg ik me af of dat iets wilde betekenen. We leken sterk op elkaar. Ergens deden we dat. 'Maar dit is zoveel beter dan film. Vind je niet?' Dat laatste kwam er snel uit voordat ik haar weer zoende. 'Goddamnit, Igraine! Ik kan geen genoeg van je krijgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 10:12

'Much better,' fluisterde ik en keerde me weg van de film. Hij was geweldig, de film, maar er lag toch iets leukers in mijn bed. Ik duwde mezelf half op hem en kuste hem toen weer, nu met veel meer aandacht, omdat ik me niet meer op de film richtte. Ik giechelde om zijn woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 18:55

Weer die vlaag van warmte toen ze haar lichaam op dat van mij drukte. Zacht streelde ik door haar haren terwijl ik haar liefelijk kuste. 'Dank u, Dank u!' Ik grijnsde naar haar en keek haar diep in de ogan aan. Die ogen die twee verschillende kleuren hadeen, prachtig gezicht en mooi haar. Ik ging zwijgen over het lichaam. Deze vrouw was gemaakt om lief te hebben. 'Ooit verwacht dat onze ontmoeting tot dit zou leiden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimewo feb 08 2012, 20:15

Ik grinnikte even en keek hem aan. 'Nee, als ik heel eerlijk ben, dacht ik het echt niet. Eigenlijk had ik de gedachte dat je me helemaal niets vond.' Als ik rood kon worden, dan was dat nu gebeurd. Ik drukte mijn lippen op zijn hals en streek vanaf daar met mijn lippen naar zijn lippen. 'Maar ik ben er wel heel blij om dat het wél is gebeurd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 09 2012, 06:49

'Maar niks gevonden?' Ik keek haar vragend aan na een klein kusje. 'Was ik zo gemeen?' Zachtjes streelde ik weer over haar heupen en zoende haar wang verschillende keren. 'Maar ik snap je volkomen. Ergens dan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 09 2012, 09:00

Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, je was niet gemeen, maar zo zelfverzekerd. Ik voelde me helemaal niets vergeleken met jou.' Ik legde mijn handen op zijn borst en keek hem even vragend aan. 'Hoezo snap je me wel dat je gemeen was, want dat was je totaal niet.' Ik trok mezelf op en legde mijn hoofd op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 09 2012, 10:24

'Ik hou ervan om mensen dat te laten denken...' Hoewel ik soms ook zoveel meer was dan een anderen. Ik knuffelde haar zachtjes en kuste haar schouderblad en sleutelbeen. Ik was echt in een bui dat ik erg lui was en lekker relaxt lag. Mij uit dit bed krijgen zou een hele opgaven zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimedo feb 09 2012, 10:29

'Dan doe je dat ook goed,' glimlachte ik. Ik boog over de dekens naar de zijkant en pakte en fles drank. Als ik de neiging tot honger naar bloed kreeg, begon ik steeds meer te drinken. Mijn vingers danste over zijn borst, terwijl ik hem speels aankeek. Zijn ogen leken nog lichter te worden als hij lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 10 2012, 08:25

Ik keek hoe ze naar de drank greep en streelde nog een keer over haar haren. Mijn ogen keken even uitdagend terug terwijl mijn lippen weer die van haar vonden. 'En wat wil je me nu vertellen, Iggie?' Speels beet ik op haar onderlip. Godverdomme. Ik werd verliefd of hoe kon je dit stomme gevoel anders noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimevr feb 10 2012, 22:28

Ik nam nog een laatste slok en zette toen de drank weer op het tafeltje neer. Ik likte de drank van mijn lippen af en kuste daarna zijn lippen weer. Ik ging naast hem op mijn zij liggen en speelde met zijn hand. 'Wat een geluk we toch hebben dat we nooit moe worden, moeten slapen, wc-pauzes of dat ik ongesteld ben.' Ik hield even mijn gezicht schuin en glimlachte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 00:48

Hierbij moest ik weer lachen. 'Moe worden we inderdaad niet, hoewel...' Ik keek haar weer diep aan waarna ik mijn ogen sloot en mijn neus tegen de hare drukte. Wou ze weer wat ik dacht dat ze wou? Zacht streelde ik even over de stof van haar slipje en achterwerk. 'En die dingen zorgen ervoor dat het misschien gaat lijken dat je een eeuwigheid met me zit opgescheept.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 05:56

Ik sloot ook mijn ogen en ademde even diep in. Mijn handen ging naar mijn rug en maakte geluidloos de sluiting van mijn BH los. Ik opende mijn ogen glimlachend. 'Dat is dan weer het nadeel. Alles voelt als een eeuwigheid. Daarom moeten we ons ook laten afleiden, door bijvoorbeeld werk. En mij hoor je niet klagen hoor.' Ik grinnikte en nestelde me tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 06:01

Ik voelde hoe de stof dreigend zijn weg naar beneden wou vinden. Automatisch maakte ik een beetje ruimte tussen ons en verwijderde het stuk. 'Of bijvoorbeeld door tussen de lakens te kruipen in plaats van film te kijken.' Weer drukte ik haar tegen me aan en kuste haar kort op haar lippen. 'Afleiding wel zeker mevrouw.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 06:05

'Tussen de lakens kruipen zeg ik nooit nee tegen,' grinnikte ik en trok mezelf naar boven, om zijn lippen te bereiken. Een groot verlangen maakte opeens de man van me en ik kuste hem dus ook lang en begerig. Ik keek er echt tegenop dat we beide uit het bed zouden stappen en weer naar werk of hij naar zijn eigen huis zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 09:02

De kus verraste me, maar dat zorgde er niet voor dat ik haar gewillig en verlangend terugkuste. Opeens wou ik haar weer meer dan ooit. Een verlangen en ik wou het dan ook nu meteen vervuld hebben. Mijn ene hand zocht naar de afstandbediening en zette de film op pauze. 'Dat hoopte ik al,' fluisterde ik tegen haar lippen en trok haar op me waarbij ik haar lippen terug in beslag nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 10:03

Ik keek hoe hij de film stopzette en daarna glimlachend naar hem. Toen ik eenmaal op hem lag, kuste ik hem weer vol aandacht terug en liet mijn handen over zijn rug glijden. Eenmaal laag liet ik mijn vingers langs de rand van zijn boxer kriebelen en keek hem even veelbetekenend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 10:16

Mijn lippen kregen geen genoeg van haar. Speels beet ik dan ook op haar onderlip. Ook mijn handen vonden zich een weg naar haar slipje. Om mijn lippen speelde een glimlach door haar gelaat. Zo schattig en zo onweerstaanbaar. Om haar uit te dagen hing ik er een vinger aan. Klaar om het naar beneden te trekken. 'Do you dare?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 11 2012, 10:21

Ik beet even op mijn lip en keek hem speels aan. Mijn vinger zat net zoals hij bij mij had en ik boog naar voren. 'Always,' fluisterde ik en ontdeed hem van zijn boxer. Ik leunde met mijn armen op zijn borst en legde mijn hoofd er ook op, om hem even plagerig en uitdagend aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: