Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 07:19

Ik liet de jurk van mijn benen afglijden, zodat hij op de grond viel. Ik schudde even met mijn haren en trok me toen weer naar hem toe. Ik kuste hem glimlachend en stond toen op, om naar achter de bank te lopen. Ik deed snel mijn BH uit en trok zijn hemd aan, met maar enkele knopen dicht. Hij daagde mij steeds uit, en ik ging er dan op in, maar nu wou ik zelf ook eens wat initiatief nemen. Ik ging voor hem staan en poseerde. 'Hoe staat hij?' vroeg ik giechelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 07:25

Het enige wat ik kon doen was van het uitzicht genieten en volgde dan ook iedere beweging die ze maakte. Toen ze recht voor me stond nam ik haar gevangen tussen mijn twee benen en kwam dichter naar haar toe, maar zorgde ervoor dat ik haar nog kon aankijken. 'Erg sexy,' Hierbij stond ik op en deed mijn top uit waarna ik haar weer in mijn armen nam en over haar hals streelde. 'Heel erg sexy,' bevestigde ik met een kus op haar lippen. 'Als je zo door blijft gaan dan weet je waar we weer gaan uitkomen... Ik waarschuw je alvast.' Met een grijns keek ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 07:37

Ik draaide nog even een rondje en sloeg mijn armen toen weer om zijn nek. Ik keek even goedkeurend naar zijn lichaam en glimlachte. 'Onweerstaanbaar, Sebas.' Ik plaagde hem een beetje, maar meende het natuurlijk wel honderd procent. 'Waarschuwing aanvaard,' murmelde ik tegen zijn lippen en kneep even zachtjes in zijn schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 08:14

Ik tilde haar weer op, maar sloeg dit keer haar benen rond mijn middel. Hierdoor kon ik haar perfect kussen en keek haar met een glimlach aan. Het mocht wel eens een keertje iets anders zijn. Weer ging ik in de bank zitten en gleed met een hand over haar been. 'Onweerstaanbaar? Dat valt goed over jou te zeggen.' Hierbij zoende ik haar teder op de lippen, maar al snel veranderde de zoen in verlangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 08:28

Ik sloeg mijn benen stevig om hem heen en kuste hem gretig. Het was zo stukken makkelijker om zijn lippen te bereiken, omdat ons lengteverschil gewoon best groot was. Het gevoel van zijn handen over mijn lichaam was gewoon heerlijk en mijn vingers liet ik zachtjes over zijn borst en armen glijden. Mijn verlangen naar hem werd nog groter toen hij zijn lippen op de mijne plaatste, en die ik met veel gretigheid beantwoordde. Ik plaatste mijn knieen naast zijn middel, zodat ik me nog dichter tegen hem aan kon drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:02

Met een glimlach stopte ik even en keek haar aan. 'Eet me niet op, alsjeblieft.' Even keek ik hoe haar lichaam zo dicht bij mij kwam. Zacht streelde ik over haar heupen terwijl mijn tanden in haar lippen zette. Ik vroeg me af waarom we dit in godsnaam deden en ik kwam er enkel op dat dit tijdverdrijf was voor ons beiden. Enkel keek ik haar aan, intens en speels. Met een ruk kreeg ik haar weer vlak tegen me en zoende ik haar weer vol op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:36

Als antwoord zette ik speels mijn tanden in zijn schouder. Vandaar drukte ik kusjes op zijn nek en daarna op zijn lippen. Ik beantwoordde zijn blik door de knoopjes van zijn hemd los te maken en mezelf daarna weer door hem tegen hem aan te drukken. Zijn lippen proefte heerlijk en lieten de mijne maar aantrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:43

Ik genoot van wat ze deed en sloot mijn ogen. Goedkeurend kreunde ik even, maar deed mijn ogen open net toen ze de knopjes opendeed. Hierbij volgde ik haar bewegingen en kuste haar daarna terug terwijl ik haar uit het hemd hielp. Mijn riem, knoop en rits van mijn broek deed ik open. Opeens wou ik haar harder dan ooit daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:56

Ik duwde mezelf even omhoog, zodat hij gemakkelijk zijn broek uit kon doen. Al snel belandde ik weer op hem en kuste hem opnieuw. Verlangen raasde door mijn lichaam en ik gooide snel zijn hemd weg. Ik drukte even mijn voorhoofd tegen de zijne om bij te komen en zocht toen weer zijn lippen op. Ik pakte een van zijn losse handen met mijn eigen hand en kneep er zachtjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:09

Ik kon enkel even lachen en begroef mijn hoofd in haar hals. Ze was prachtig. Zacht streelde ik dan ook haar lichaam weer nadat mijn broek uit was. Zacht kuste ik haar terug en kneep ook nog een keertje terug. Die hand bracht ik naar mijn gezicht en keek haar hierbij vragend aan. Terwijl mijn lippen die van haar los lieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:47

Mijn hand belandde op zijn wang en streelde hem daar even. De andere had ik nog steeds op zijn schouder liggen. Ik knikte even naar hem en drukte mijn lippen kort op de zijne. Ik ging liggen op de bank en trok hem bovenop me. Ik kon het niet laten om even in mijn lip te bijten en hem verwachtingsvol aan te kijken.


Laatst aangepast door Igraine op di jan 31 2012, 16:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:57

Enkel grijnsde ik naar haar eenmaal ik op de top lag. Ik ging zitten tussen haar twee benen en deed behendig haar restje stof uit en die van mij. Ik werkte een weg van haar buik tot aan haar lippen. 'Dit is het gedeelde waarbij je enkel je ogen moet dichtdoen en genieten.' Met dit gezegd begon onze nacht samen. Alweer samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 02:56

Ik drukte een kus op zijn lippen en nestelde me daarna tegen hem aan. 'Het was weer eens geweldig,' verzuchtte ik en glimlachte toen. Ik stond op en liep naar de keuken toe, om twee flessen drank te pakken. 'Voor als je wilt,' zei ik en nam een klein slokje van een van de flessen, om ze daarna op tafel te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 05:08

Even streelde ik door haar haren en keek vanaf de bank hoe ze opstond voor ons wat drinken te halen. Ik had dorst, maar dan enkel een verlangen naar menselijk bloed. Dit had me zo opgewonden gekregen dat ik zelfs voor dat hevig stond. Het dekentje lag enkel los rond mijn middel. 'Dat wil ik niet.' Ik trok haar meer naar me toe. 'Wel, ik vond dat je een cadeautje verdiende. Het staat nog in de hal.' Hierbij streelde ik haar middel en keek haar even aan. 'Go and get it.' Hierbij grijnsde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 07:31

Ik keek hem even ongelovig aan en ging toen snel naar de gang. En daar stond inderdaad een tasje met spullen. Met ingehouden adem maakte ik hem open: er zat een prachtige Hermes tas in en het meest mooie groene lingeriesetje. Dit moest echt heel veel gekost hebben en Het was beide zo prachtig. Ik haalde diep adem en knipperde mijn tranen weg. Zulke dingen deden me heel veel, die dingen die voor sommigen niets leken, maar ik zo geweldig vond. Ik deed het setje aan en deed de tas om mijn arm. Ik kwam de kamer weer binnen en sloeg meteen mijn armen om hem heen en kuste hem, om steeds maar bedankt te fluisteren tegen zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 07:55

Toen ze er was glimlachte ik tevreden en kuste haar terug. Grijnsde enkel bij haar bedankjes, maar voelde wat vochtig tegen mijn wangen. 'Huil je nu?' Ik hield haar hoofd op een afstandje van me. 'Igraine toch...' Ik sloeg mijn armen stevig rond haar heen en drukte haar tegen me aan. 'Schatje dat je bent dus je verdient dit allemaal. Ik had een bui om geld weg te geven dus ik stak het in een goed doel; de tas aangezien vrouwen er zoveel van houden en de lingerie voor mij, natuurlijk.' Een grapje en ik keek haar aan. 'Heb ik een beetje goed gekozen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 08:11

'O shit,' zei ik zachtjes en veegde de tranen weg. Ik keek hem even flauw glimlachend aan en toen ietwat verlegen naar mijn handen. 'Sorry,' stotterde ik en er ontsnapte een snik. 'Sorry, sorry. Ik vind het gewoon zo lief van je. En eigenlijk heeft nooit iemand me echt een cadeau gegeven. Ja, oké, mannen die me dure juwelen gaven, om me om te kopen. Maar ik weet gewoon zeker dat jij er tijd in hebt gestopt en..' Ik haalde mijn schouders op en glimlachte naar hem, om hem stevig vast te houden. 'Je hebt echt perfect gekozen. Groen is natuurlijk altijd goed en de tas is echt prachtig.' Ik liet hem los en boog een beetje naar achteren. 'Hoe staat ie?' vroeg ik giechelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 08:24

'Onweerstaanbaar,' beaamde ik zoals zij het eerder had gezegd. Enkel keek ik haar speels aan en streelde over haar buik. 'Weet je zeker dat ik je niet wil omkopen? Want ik heb misschien een beetje bot gereageerd tegen Elisa in de lingeriewinkel. Maar ze bemoeide zich en begon me te commanderen. Tijd heb ik erin gestopt. Waarom denk je dat ik anders zo laat ben?' Zacht kuste ik haar schouderbladen. 'Je bent niet enkel iemand waar ik mee van de bil kan gaan, Igraine. Je moet het enkel beseffen en dan leek dit me gepast aangezien ik slecht ben met woorden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 08:41

Ik tuitte even speels mijn lippen en glimlachte. Ik boog weer naar voren en keek even bezorgd, terwijl ik een pluk haar achter mijn oor stopte. 'Ik weet zeker dat Elisa het wel goed bedoelde. Ach, ik kan het niet goed vinden met Liam, en jij misschien niet met Elisa. Kan gebeuren.' Om er nou een groot probleem van te maken.. Dan wilde ik eerst wel even horen van Elisa wat er aan de hand was. Mijn vinger ging langs zijn kaak en ik glimlachte. 'Zonder cadeau had ik het ook al geweten, maar dit bevestigt het helemaal.' Ik legde mijn hoofd op zijn borst en lachte even. 'Ik weet nog dat je bij onze eerste ontmoeting al zei dat je niet zo van praten hield.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimewo feb 01 2012, 10:41

K legde haar onder het dken met mij en glilachte. Het was heerlijk om in de kussens op de bank weg te zakken. Zacht gleed mijn hand over haar hoofd alsof ik een katje aaide. Hierbij grijnsde ik. 'Ik probeerde je in bed te krijgen. Nou ja, eerst niet; je was me te open of leek zo. Toen weer wel en toen... Wel, toen weer niet. Ik wist dat helemaal geplande fantasie in mijn hoofd niet zou uitkomen en dus deed ik aardig. Ik hou van mensen, -vampieren in jou geval, die me niet het verwachtingsniveau geven. Je bent grappig, open, maar lief en vooral zo speels. Alles waar ik wel van hou.' Een hand bleef rond haar middel liggen. 'Ik snapte Elsia niet bepaald; te druk met lingerie zoeken en betalen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 04:29

Ik luisterde ademloos naar zijn woorden, woorden die ik nooit uit zijn mond zou hebben verwacht. En juist daarom maakte het het ook zo speciaal en vooral, zo vreselijk lief. 'Oh, jeetje, dat had ik helemaal niet gemerkt,' lachte ik. 'Ik ben soms ook een beetje naïef.' Ik legde mijn hoofd op zijn borst en streelde met mijn handen eroverheen. Ik sloot mijn ogen en probeerde een beetje mijn gezicht te verstoppen. Waarom werd ik toch altijd zo emotioneel? 'Nou, ik weet niet of woorden me ooit eerder zo geraakt hadden. Je bent dus stiekem wel heel erg goed met woorden.' Ik trok mezelf omhoog en kuste hem lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 06:20

Even keek ik haar met een glimlach aan. Ik kuste haar zachtjes, maar lang terug. 'Shut up an kiss me, you fool!' Weer kuste ik haar lippen, maar dit keer gaf ik het een beetje heftiger. 'Tas en groen. Moet ik onthouden.' Zachtjes streelde ik in haar haren. 'Ik heb wel zin in een oude film.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 07:14

Ik kuste hem terug en keek hem toen even aan. 'Fool?' zei ik quasi-boos, maar beet speels op mijn lip. Ik kuste hem weer en daarna legde ik mijn vinger op zijn lippen. 'Je mag geen cadeautjes voor me kopen. Ik ga eerst iets voor jou kopen. En geen ge-maar, want ik ga het toch lekker wel doen.' Ik stak plagerig mijn tong uit en stond toen van de bank op. Het was grappig, want de lingerie paste echt perfect, het hoefde niet eens bijgesteld te worden. Ik streek met mijn vingers langs al mijn DVD's en keek toen over mijn schouder. 'Ik stem voor pride and prejudice.' [LAU HAHAHHAHA]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 07:27

'Enkel in de nieuwere versie dan. Ik vind de oude juist minder mooi,' zuchtte ik. Ja, ik had er eens een klein stukje van gezien. 'Ik wil geen cadeau'tjes terug, Igraine. Doe maar een strikje om jou.' Ik klopte op mijn borstkas. 'Kom je terug hier? ' Met een grijns keek ik haar aan. Ik mistte het lichaam van haar nu al. 'Hij past je hé? Hmm, wat ben ik toch goed in inschatten en observeren.' Hierna lachte ik even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitimedo feb 02 2012, 07:34

'Gelukkig heb ik ze beide,' murmelde ik, terwijl ik goed keek waar ze stonden. Uiteindelijk vond ik hem en deed hem in de DVD-speler, zodat hij al snel begon. Ik keerde me naar hem om en deed alsof ik diep in mezelf nadacht. 'Misschien?' zei ik met een glimlach, waarna ik al snel weer naar hem toe ging en tegen hem aan ging liggen. 'Goed in inschatten, maar waarschijnlijk de beste in observeren,' fluisterde ik plagerig en drukte een kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: