Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 09:29

Ik grinnikte zachtjes, maar kuste haar weer terug. Een hand streelde haar lichaam en de andere even over haar haren. 'Ik hou van je,' Het kwam er spontaan uit terwijl ik haar enkel verder kon strelen en kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 09:40

De woorden overdonderde me lichtjes, maar konden het warme gevoel in mijn onderbuikgevoel niet onderdrukken. Hij heeft het gewoon echt gezegd! 'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik tegen zijn lippen, terwijl ik breed glimlachte. Ik pakte één van zijn handen vast en legde die zachtjes op de plek van mijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:12

Ook ik was verbaasd van wat zonet uit mijn mond was gerold. Zacht streelde ik rond de plaats en tekende er een hartje waarbij een kus volgde. Kusjes over haar blote huid; buik en borstkas bleven niet bespaard. Ze zei dat ze van me hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:24

Ik giechelde bij zijn kusjes en streelde ondertussen zachtjes door zijn haren. Het was een grappig gevoel hoe ik soms zijn kleine stoppeltjes op mijn huid voelde, maar zijn zachte lippen waren natuurlijk veel fijner. Ik kon het echt wel uitgillen van blijdschap door die vier woorden die hij had uitgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:33

Zacht grinnikte ik tegen haar buik. 'Ik probeer hier wel jou te laten genieten hoor. Lukt niet als je zo blijft lachen.' Mijn gezicht kwam weer naar dat van haar waarbij ik haar in de ogen staarde. 'Film kijken, samen, doen we dus niet meer of wel vaker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 10:41

Ik moest opnieuw giechelen. 'Sorry, ik ben gewoon zo blij!' Ik veegde een pluk haar van zijn voorhoofd af en glimlachte. 'Dat is een goede vraag, want als we film kijken, dan belanden we zo en zien we niets van de film. En als we niet film kijken, belanden we ook zo. Ik vind het beide wel erg leuk.' Ik stak plagerig mijn tot uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 18:51

Om haar laatste woorden moest ik lachen. 'Je hebt gelijk en om eerlijk te zijn hou ik er ook wel van.' Met een grijns streelde ik over haar wang en drukte er een klein kusje op. Ik kon echt niet van haar af blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimema feb 13 2012, 20:22

Mijn handen gleden even zachtjes over zijn rug en opeens bedacht ik me iets. 'Seb, waar houd je eigenlijk van? Want ik ga nog een cadeautje voor je kopen, maar ik heb geen idee wat. En ik ga geen pakje sigaretten kopen!' zei ik plagerig. 'En anders ga ik mijn fantasie gebruiken en gelukkig is die heel groot.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 04:08

Ik keek haar aan. 'Moeilijke vraag; ik hou van zoveel....' Bij haar vraag kon ik enkel stom grijnzen. 'Sigaretten? Ik heb nu wel zin in eentje. Verzin maar wat. Ik ben met alles blij zolang we maar lekker intiem Valentijn vieren op de moterkap van mijn Range Rover.' Dat laatste was plagend bedoeld terwijl ik haar weer kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 05:04

'Opzich is het een goed antwoord, zodat ik weet dat je hopelijk, heel misschien mijn cadeautje dan wel leuk vindt, als je toch van veel houdt. Sorry, ik heb geen sigaretten in huis.' Ik tekende een hartje op zijn borst en glimlachte. 'Deal! En ik ga je een hele mooie brief schrijven voor Valentijn.' Ik trok hem naar me toe en drukte kusjes op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:05

Ik glimlachte enkel en kuste haar zacht terug op haar wang. 'Die van mij is al lekker af! Wat kan ik zeggen... Ik had inspiratie dus zonet is hij in mijn hoofd gekomen. Nu enkel nog neerschrijven.' Mijn handen verkende weer haar lichaam. 'Niet eerlijk dat ik jou niks meer mag kopen.' Ik dacht aan sigaretten. 'Ik heb er beneden in mijn broek nog zitten.' Echter trok ik een engelengezichtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:11

'Bij mij komt ie zeker nog. Ik wil dat hij perfect is!' Ik keek hem even aan en giechelde toen. Ik legde mijn handen op zijn wangen. 'Oké, oké dan, je mag wel iets kopen. Maar je weet dat ik met alles blij ben.' Ik zuchtte even glimlachend en grinnikte zachtjes: 'Als je maar snel bent, Sebbie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:22

Ik kroop snel van haar af waardoor ik bijna over mijn voeten struikelde. Even keek ik haar aan en liep naar beneden voor het pakje. Waarna ik weer naar boven liep. De sigaret kwam tussen mijn lippen terwijl ik me bedacht dat ik naakt rond liep. Hierbij liep ik zo snel mogelijk weer naar boven en kroop onder de dekens. 'Je waarschuwt me even niet dat we bloot waren, nee? Jij vuilertje!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:29

Ik keek hem na en grinnikte zachtjes. Ik ging even breed op het bed liggen en keek naar het plafond. Had ik dit ooit kunnen dromen? En nu kwam het ook gewoon nog uit. Ik moest hard lachen toen hij weer snel onder de dekens kroop en legde nog steeds lachend mijn armen om hem heen. 'Sorry!' Ik trok hetzelfde engelengezichtje als hij eerder trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:39

De sigaret stak ik aan en haalde deze hierna uit mijn mond om zacht haar een kusje te geven. 'Vind je het erg als ik rook of moet ik even bij het raam gaan staan?' Van eerdere plannen zou nu niks meer van in huis komen. Sigaret was er dus om me troost te bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:43

Ik schudde mijn hoofd. 'Het is niet erg, je kan hier gewoon roken. Ik doe het ook weleens.' Ik keek hoe hij de sigaret tussen zijn lippen had en draaide me op mijn rug. Ik moest echt beginnen aan mijn brief. Ik was altijd al zo'n sentimenteel en emotioneel persoon en waarschijnlijk werd de brief ook zo. Ik had wel het idee dat ik wel een mooie brief zou kunnen schrijven. Ik hield van hem en wou het hem laten weten ook, en nu eens niet met daden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:52

Daar lagen we dan; allebei op onze rug naast elkaar. Een van mijn handen streelde langs die van haar terwijl ik een trekje nam van de sigaret. 'Badass Iggie! Very sexy.' De hand schoof op naar haar bovenbeen waar ik haar plagend kietelde. 'Wil je een trekje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 09:55

Toen zijn hand de mijne aanraakte, pakte ik die even vast en kneep er zachtjes in. 'Ssst het gebeurt maar heel soms,' giechelde ik en draaide op mijn zij. Ik haalde de sigaret tussen zijn lippen vandaan en stopte hem tussen de mijne. Ik was nogal een, ja hoe noemde je dat, gezelschapsroker? Ik nam een klein trekje ervan en blies de rook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:04

'Weet je dat je erg fotogeniek bent? Echt, zoals je er nu bij... Ligt zou ik gemakkelijk op mijn muur willen hangen.' Zacht gijng ik over haar hangen -alweer. 'Ik verheug me al op morgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:09

Mijn serieuze gezicht tijdens het roken ging over in een glimlach. 'Gekkie, dan moet je nog vaker tegen me aan gaan kijken.' Ik haalde de sigaret tussen mijn lippen vandaan en stopte hem weer tussen de zijne. 'Ja, het wordt vast hartstikke leuk. Ik ben altijd gek op Valentijnsdag! Morgen ga je me echt alleen maar met mijn hoofd in de wolken zien lopen. Nou ja, eigenlijk loop ik dat al de hele tijd door jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:15

Ik dumpte wat as in een glas en keek haar aan. Echter met een grote glimlach. Nog even nam ik een strekje terwijl ik de sigaret doofde tegen het glas. Die was voor later. 'Kom hier, schatje dat je bent.' Ik kuste begerig haar lippen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:19

Ik legde mijn hoofd op mijn kussen en keek hem nog steeds aan. Spontaan kwam Your Song van Elton John in mijn hoofd en wist dat ik dat in mijn brief zou stoppen. 'Yes, ik krijg opeens geweldige briefinspiratie!' Ik reikte naar zijn lippen en met een beetje hulp van Sebastiaan kon ik ze bereiken. Ik drukte ze verlangend op de zijne en drukte mezelf dicht tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:24

'denk daar later maar aan,' lachte ik en kuste haart zacht weer. 'Wat zeg je ervan als we verder gaan met wat we nog niet afgemaakt hebben? Of heb je geen zin meer?' Haar kusjes vertelde me wel wat anders. Zacht streelde ik haar weg uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:37

'Zal ik doen,' beloofde ik en drukte wat kusjes op zijn lippen. Ik keek hem even aan en knikte toen. Stiekem was ik eigenlijk nog wel verbaasd dat we het zo lang hadden uitgesteld. En ik zat het natuurlijk ook wel heel erg aan te geven, maar ik wilde het dan ook echt. Ik streek ook een pluk haar van zijn voorhoofd af en glimlachte toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitimedi feb 14 2012, 10:44

Ik glimlachte enkel tegen haar lippen aan. Deze vrouw had me aan het houden van gejregen en ik wist dat het echt zoveel wou betekenen. Igraine wou dit en ik ging haar geven wat ze wou. 'My Valentine,' waarna ik haar zoet kuste en zachtjes stootte.

- Niet geschikt voor hersenen van kindertjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: