Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedi feb 14 2012, 11:02

Het was heerlijk en het vervelende van fijne dingen was, dat je meteen meer wou, ook al kon dat niet altijd. Ik haalde even diep adem en glimlachte toen, terwijl ik mijn gezicht op zijn borst legde. 'De eerste keer met jou als mijn vriend en ook nog eens bijna op valentijnsdag.' Het was zo leuk en fijn om het zo te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedi feb 14 2012, 18:54

Enkel grijnsde ik naar haar. Die tittel van geliefde leek haar veel te doen. Igraine was niet saai en dynamisch. Iets wat ik nodig had. Zacht masseerde ik even haar slapen. 'Je bent heerlijk. En zo van mij.' Speels trok ik haar meer omhoog zodat ik haar weer kon kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 04:11

Ik glimlachte en bekeek hem even. Het was zo onwerkelijk, want Sebastiaan was nog knapper dan het normale standaard knappe vampierenuiterlijk. Ik streelde met mijn vinger over zijn neus en daarna over zijn lippen, om ze daarna met mijn eigen lippen te raken. 'I'm yours,' fluisterde ik goedkeurend en hield mijn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 04:26

Zachtjes kuste ik haar even terug waarna ik haar zacht begon te knuffelen. Haar warme lichaam deed deugd tegen dat van mij. 'Dreams can come true.' Weer kuste ik haar lippen en streelde door haar haren. Het was mooi gekamt, maar rommelig zag het er nog zoveel beter uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 04:34

Ik verborg mijn gezicht in zijn nek en snoof daar even zijn heerlijke geur in. Het gevoel van zijn armen om me heen was geweldig en beschermend, en eindelijk voelde ik me eens door iemand beschermd. Hoe lang heb ik wel voor mezelf moeten zorgen? Mijn hele leven eigenlijk. Mijn handen gleden zachtjes over zijn rug en ik probeerde mijn handen bij elkaar te krijgen, maar moest lachen toen ik merkte dat zijn schouders en rug veel te breed waren door zijn spieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 07:44

Ook ik grinnikte zachtjes. 'Ga me nu niet uitlachen, Iggie!' jammerde ik en kuste haar nog een paar keer. 'Ik ga straks wel weer weg. Heb besloten dat ik mijn huis nog eens moet poetsen aangezien jij vaker over de vloer zult komen en je cadeautje regelen.' Zacht drukte ik haar meer tegen me aan terwijl we meer zaten en legde mijn kin op haar kruin. 'Maar wel echt met tegenzin; ik blijf liever hier bij mijn poepie.' Dat laatste woord kwam er wel heel plagend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:01

Ik voelde mijn lip een beetje pruilen. 'Ik vind het niet erg als je huis vies is. Maar ik mag niet klagen, want je bent echt lang bij me gebleven.' Ik wierp een blik op de klok en kon niet geloven dat het echt al zo lang geleden was dat hij mijn huis binnenstapte. Ik grinnikte om zijn koosnaampje en hield hem nog even stevig vast. 'Dan zie ik je morgen he? Ik heb er echt zin in.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:08

Ik nam haar stevig vast. 'Ik verheug me er meer om. Geloof me!' Zachtjes kuste ik haar lippen voor een paar minuten. 'Oké, ik moet echt gaan voor de winkels sluiten en morgen maak ik die verloren tijd wel helemaal weer goed.' Ik grijnsde naar haar en kuste haar weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:10

Ik giechelde zachtjes en kuste hem nog even begerig, omdat ik wist dat hij elk moment kon gaan. 'Je bent veel te lief,' fluisterde ik tegen zijn lippen en liet hem toen los, terwijl ik hem zachtjes het bed uitduwde. 'Nu moet je gaan, anders laat ik je niet meer gaan hoor!' Ik stak mijn tong kort uit en ging toen op mijn buik op het bed liggen, terwijl ik naar hem lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo feb 15 2012, 08:14

Ik grinnikte en stond op waarna ik mijn boxer aantrok en mijn pakje sigaretten nam. Wat kon ik zeggen? Ik kon helemaal niet zonder. 'Get some beautysleep,' grapte ik zachtjes. 'Want morgen krijg je helemaal er geen.' Zacht kuste ik haar weer. 'Jij bent liever. Ik kon je morgen wel ophalen. Bye beautiful!' Daarna wandelde ik naar beneden. Lichtjes stijf in mijn benen, maar ik geraakte nog net in mijn broek, hemd en jasje waarna ik in mijn auto stapte en even zuchten. Godverdomme! Ik was verkocht aan een vrouw en het voelde zo heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 05:34

Nieuw
'Nee, alles plakt,' lachte ik toen ze opmerkte dat ik natuurlijk droog was, alleen doordat mijn jas erover hing was het niet te zien, of te voelen. Toen we aankwamen bij het huis keek ik naar het enorme huis. Het was net een sprookjeshuis en paste perfect bij Igraine. 'Jezus, Iggie wat hem je een enorm huis, I like it.' ik glimlachte naar haar en wachtte netjes tot ze de deur open zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 05:39

'Je mag wel wat van mij lenen,' zei ik tegen Elisa en glimlachte om haar woorden. 'Het is mijn kasteeltje,' giechelde ik en nam haar mee naar binnen. Eenmaal binnen liep ik snel de trap op naar mijn slaapkamer. 'Kom, Elies!' Ik deed mijn kast open en keek aandachtig naar mijn kleding. 'Wat wil je aan, Elies?' vroeg ik, eigenlijk best benieuwd naar haar keuze. 'Ik waarschuw alvast, ik heb nauwelijks broeken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 06:58

Ik moest lachen om haar opmerking en ging met mijn hand door haar kleding. 'Je hebt echt een hoop jurkjes,' ik schudde lachend mijn hoofd en nam een paar dingen er iets tussenuit om ernaar te kijken, er lag echt niets tussen dat ik zou kopen. 'Oké, weetje wat, ik ga eens gek doen.' zei ik, waarbij ik een jurkje ertussenuit nam. Een roze bebloemd, strapless jurkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 07:05

'Ik houd veel van jurkjes,' legde ik uit, al wist ze dat allang. Ik keek naar het jurkje en giechelde. 'Goede keuze, Elies!' Ik keek even in mijn kast en besloot om een topje met rokje te dragen. Ik gaf haar ook grinnikend een lingeriesetje. Ik kleedde me snel om en gooide onze natte kleding in de wasmand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 08:10

'Nou, ik weet nog niet zo zeker of dit een goede keuze is,' lachte ik, ik nam het lingeriesetje en deed mijn eigen kleding uit om die van Igraine aan te trekken. 'Oké, ik voel me heel raar nu' lachte ik. Voor de spiegel bekeek ik mezelf even en barstte ik in lachen uit. 'Oké, jou staat het absoluut beter.' Ik deed mijn hakken aan en vroeg me af waarom ik vanmorgen geen doc's aan had gedaan, dan had het er een stuk meer uit gezien als iets wat ik zou dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 08:14

Onwillekeurig moest ik meelachen, omdat ik Elisa nog nooit in zo'n tuttig jurkje had gezien. 'Het staat je prachtig, Elies, ik meen het!' Ik streek haar jurkje even plat en glimlachte. 'Echt prachtig! En nu lekker films kijken!' Ik plofte op mijn bed en deed de televisie aan. Even switchte ik, maar ik kon geen films op tv vinden, dus stond ik op en bekeek mijn DVD's. 'Welke zullen we kijken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 10:01

Ik liet me naast haar op haar bed vallen nadat ik mijn schoenen weer uit had geschopt. Ik keek naar de DVD's vanaf een afstand en dacht na. 'Ik weet het niet, verras me.' glimlachte ik. Er waren zo veel films die ik had gezien en het maakte me niet heel veel uit. Ik liet mezelf weer plat op het matras vallen en dacht na over welke film we konden kijken, maar het maakte me niet bijzonder veel uit. Ik vond het gewoon leuk om een film te kijken met Igraine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 20:25

Ik bekeek mijn DVD's en kwam toen op The Notebook uit. Geen klassieker, maar wel een prachtige film. Met een aanloopje sprong ik lachend op het bed en plofte in de kussens. Ik pakte even haar hand vast. 'Ik vind het heel gezellig met je vandaag, Elies!' Ik keek haar even aan en glimlachte. 'En, is Liam een beetje romantisch?' Eienlijk was ik daar best benieuwd naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 14 2012, 20:38

Ik keek haar met een brede glimlach aan, 'ik ook met hou Iggie,' ik kon een nog bredere glimlach niet onderdrukken toen ze over Liam begon. 'Als ik ja zeg, geloof je het dan?' vroeg ik. 'Kijk, de Liam waar ik tegen aankruip is echt heel anders dan die waar iedereen het over heeft. Hij is echt een schat en hij zegt lievere dingen dan dat ik ooit zou kunnen, no matter how hard I try. Hij is echt geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 15 2012, 05:25

Ze zag er zo schattig uit toen ze over Liam sprak, dat ik het niet kon laten om met haar mee te giechelen. 'Oké, oké, ik geloof je! Hij is vast een hele erge lieve vriend. Maar even serieus he, Elies,' giechelde ik en kroop naar haar toe, 'hoe ver zijn jullie in jullie relatie? Denk je dat je ooit met hem gaat trouwen of zoiets?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:28

Ik moest lachen bij haar laatste opmerking. 'Zie je mij al trouwen?' ik keek haar daarna weer serieus aan. 'Ik houd echt van hem. Ik weet dat voor altijd lang is, maar toch wil ik het proberen, ik denk dat dat wel genoeg zegt' ik glimlachte kort naar haar. 'Je hebt toch niet stiekem trouwplannen met Seb, met de bedoeling dat ik in een bruidsjurkje moet?' vroeg ik plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 15 2012, 07:43

Ik lachte om haar woorden en duwde haar even plagerig op het bed. 'Nee, ik had nog geen trouwplannen. Zie je ons al ringen om elkaars vinger schuiven?' Ik giechelde en wreef even over haar wang. 'Zal ik eerlijk zeggen dat ik je wel zie trouwen? Jij bent er misschien niet helemaal het type voor, maar Liam wel. Hij vindt je echt geweldig. En je zou er prachtig uitzien in een jurk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 15 2012, 08:02

'Ja,' zei ik met een bloed serieus gezicht, waarna ik even glimlachte, maar eigenlijk zag ik het al wel voor me. 'Denk je?' vroeg ik fronsend. Kort dacht ik na, ja misschien had ze wel gelijk. En waarschijnlijk zou ik dan nog ja zeggen ook. Tenminste, ja, waarschijnlijk wel. Niet nu, direct, na die paar maanden dat we weer samen waren. Ik merkte dat ik er echt over na ging denken en schudde toen mijn hoofd om me weer in de kamer van Igraine te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 15 2012, 08:18

Ik glimlachte en keek naar mijn voeten. 'Zo'n prachtige witte jurk,' fluisterde ik dromerig, maar schudde toen de gedachte van me af. Ik knikte gemeend. 'Ik denk het echt, Eliesje. En dan ben ik je bruidsmeisje en mag ik ook zo'n mooie jurk aan.' Ik zag het allemaal al precies voor me. Ik zwaaide even met mijn hand voor haar gezicht, toen ze aanwezig leek. 'Wel wakker blijven hè, gekkie!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 15 2012, 08:45

Ik moest lachen toen ze met haar hand voor mijn gezicht zwaaide en legde daarna mijn hoofd op haar schouder. 'Moet je me ook niet op een bed leggen met het idee van Liam in een pak.' ik glimlachte en dacht aan het pak dat Liam had aangehad met het gala. Damn, ik had echt een zwak voor mannen in pak. 'Jij ziet er trouwens sowieso prachtig uit in jurken,' glimlachte ik 'zeker in een trouwjurk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: