Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedi sep 18 2012, 23:52

'Ja, ik vond hem kort leuk en hij vond mij daarna leuk, maar daar zijn we overheen, Seb. Ik heb jou, hij heeft Eleanor. Dus verspil je energie niet daaraan, maar aan andere dingen,' zei ze en streek met haar hand over zijn wang. Een glimlach trok over haar gezicht. 'O bah, ballen oppompen, dat klinkt inderdaad niet zo opwindend,' giechelde ze en knikte daarna. 'Afleiding klinkt goed. Had je iets in gedachte of zullen we naar huis gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:11

Sebastiaan glimlachte enkel fllauwtjes terug. Dat zei ze, maar of ze dat deed of niet meer zou doen... Hij had vertrouwen in Igraine, maar gevoelens waren iets heel apart. 'Ik weet het niet. We zouden film gaan kijken, maar voor die zijn wel al te laat. Misschien een andere of wel iets drinken of wel gaan we thuis wat drinken én film?' Zacht streek hij over haar wang en drukte een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:18

Ze moest zachtjes lachen en drukte een kus op zijn neus. 'Dat is de reden dat we altijd in de bios een film kijken in plaats van thuis. Want thuis komt er niet veel van de film kíjken terecht.' Ze drukte nu haar lippen de op de zijne en beet heel zachtjes en teder even op zijn onderlip. 'We kunnen inderdaad wat gaan drinken in het centrum. Of heerlijk thuis relaxen. Misschien laat ik wel een bad vollopen of nestelen we ons toch op de bank voor een film?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:24

Sebastiaan kreunde zacht tegen haar lippen aan. Al enkel bij haar voorstel kon hij zich iets inbeelden. 'Jij mag kiezen omdat dit werkelijk een moeilijke keuze is.' Hij zou gaan voor het bad, maar wat ze ook zou kiezen; Sebastiaan zou haar liefde tonen deze avond. Dat wist hij nu al en zelfs zonder cristalle bol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:28

Ze ging dichter tegen hem aan zitten en legde haar lippen langzaam en zacht tegen zijn nek. 'Ik voel wel iets voor thuis zijn. Samen, zonder andere mensen, we kunnen doen wat we willen.' Hierbij keek ze weer naar hem en glimlachte. 'Dan gaan we het net zo fijn maken als in Canada!' zei ze enthousiast en drukte weer een kus op zijn lippen, waarna ze opstond. 'Ik kan mijn auto hier wel even laten staan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza sep 22 2012, 01:26

'Net zo fijn is wel een opgave, maar ik ben ervoor in.' grijnsde Sebastiaan waarna hij ook op stond en zacht haar kuste. 'Wat dacht je van een bad, lekker glaasje wiskey en wat muziek?' Hierbij streelde hij haar heupen waarna hij haar meenam naar zijn auto. Igraine liet hem steeeds weer heerlijk warm en intens gelukkig voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza sep 22 2012, 01:31

'Inderdaad een opgave, maar we gaan het gewoon proberen,' glimlachte Igraine en streek met haar hand door zijn haren. 'Sounds like heaven to me.' Ze ging in de auto zitten en keek in de spiegel. 'Wauw, ik zie er echt als een monster uit,' mompelde ze en probeerde de uitgelopen make up weg te vegen. 'O jee, het wordt alleen maar erger!' giechelde ze en legde haar benen op het dashboard.

Verder bij het huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 10 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: