Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Igraine Green

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedo feb 02 2012, 21:00

Ik kuste haar met een glimlach rond mijn lippen terug, maar toen ze afstand wou nemen beet ik in haar onderlip. Nog steeds speels. 'Waarschijnlijk.' Eigenlijk vroeg ik me af hoelang dit door zou gaan met Igraine. Tot zij iemand gevonden had of bleven we doorgaan? Misschien stopte het als een van ons verhuisde, misschien ook niet. Ik hield van dit, maar maakte me er tergelijktijd zorgen om. Zacht streelde ik haar zij en rug terwijl ik naar de film keek. Toch stopte mijn lieve aanrakingen niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 06:08

Ik kuste hem nog even zachtjes en draaide me toen om, om met mijn rug tegen zijn borst te leunen. Mijn handen streelde zachtjes zijn benen en mijn wang legde ik tegen zijn kaak aan. Door zijn aanrakingen kon ik me maar half op de film concentreren, maar dat was niet erg, want ik had hem al zo vaak gezien, dat ik de tekst mee zou kunnen praten. Ik sloot even mijn ogen en glimlachte, omdat dit allemaal zo geweldig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 06:16

Ik keek even haar richting in. Ze leek gelukkig. Erg gelukkig. Ik wist niet zo zeer wat ik hier van moest denken. Het was leuk ergens, maar de andere kant boezemde het me een beetje angst in. Toch wist ik dat als ze een relatie wou aangaan, ik zou instemmen. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om haar teleur te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 06:31

Ik draaide mijn hoofd een beetje om en keek hem aan. 'Je ziet er heel in je gedachten verzonken uit,' glimlachte ik en aaide even over zijn wang. 'Of je geniet gewoon vreselijk van Elizabeth Bennet. Nou, dan zeg ik het maar eerlijk, heel stiekem heb ik ook wel een crush op mister Darcy.' Ik grinnikte en drukte een kus op zijn wang, om weer tegen hem aan te nestelen en verder te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 07:33

'Nee, Igraine Green zie ik meer zitten, liggen.' Zacht streelde ik over haren en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Mr. Darcy is toch niks tegenover Mr. Vaugh?' Ik grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 07:55

'Niets eens een beetje,' fluisterde ik en sloot mijn ogen, terwijl hij zachtjes door mijn haren ging met zijn handen. 'Seb, als je mij niet was tegengekomen, en hier nu ook niet was, wat denk je dat je nu dan aan het doen was?' Ik draaide me om en keek hem aan, terwijl ik met mijn vingers langs zijn wang ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 08:28

Die vraag was serieus en diep aangezien ik er even moest over nadenken. 'Waarschijnlijk whiskey drinken met een goed boek voor de haard of gewoon een film kijken. Misschien dronk ik wat in een bar en probeerde een vrouw te strikken voor een "liefdes"avontuurtje. Waarschijnlijk zou het lukken en die volgende ochtend zou ik weer haar bed verlaten en doorgaan met een soort van leven. Ik weet het niet, Igraine... Wat vraagt het jou zo af?' Ik bleef door strelen en keek kort van Elizabeth Bennet naar Igraine Green. Ze was mooi, erg mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 10:44

Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet niet,' zei ik eerlijk en hield even zijn hand vast. Ik draaide me om en keek hem glimlachend aan. 'Ik denk dat ik gewoon nieuwsgierig ben wat Sebastiaan Vaugh voor persoon is, wat hij in zijn vrije tijd doet. Ik weet natuurlijk dat je al lief, eerlijk, grappig en onwijs knap bent.' Ik streek even licht met mijn lippen over de zijne. 'Sorry als ik te persoonlijk word.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 10:54

Ik keek haar met een lichte frons aan. 'Dit draait toch ook niet enkel om seks? Ik was enkel nieuwsgierig waarom jij dat juist van mij wou weten.' Weer kuste ik haar op de lippen, maar deze keer pasioneler. Even wou ik haar laten voelen dat ik toch werkelijks gevoelens had en niet toneel speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 03 2012, 21:49

Ik schudde mijn hoofd. Bij mij draaide het echt totaal niet om de seks, en het was goed om te horen dat hij dat ook niet vond. Het gevoel achter de kus was diep; zo voelde ik het in elk geval. Hij probeerde me te laten beseffen dat hij echt om me gaf, en ik vond het echt een fijn gevoel. Ik ging dus gretig mee erin en trok mezelf dicht tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 05 2012, 06:02

Mijn armen vouwden zich rond haar middel terwijl ik haar terug kuste. Het was niet zachtjes, eerder hunkerig, maar niet dat ik haar lippen eraf zou bijten. Het moest niet altijd voorzichtig aantoe gaan. Mijn vingers daarin tegen verkende weer stukjes huid en even liet ik een goedkeurend geluidje tegen Igraine haar lippen aan voordat mijn tong een passoionele, maar vooral liefhebbende dans speelde met de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 05 2012, 10:01

Ik legde mijn handen op zijn wangen en ging enthousiast en liefdevol mee in de kus. Het was fijn om zijn lippen te voelen en tegelijkertijd zijn aanrakingen op mijn lichaam. Ik merkte aan alles dat hij dit natuurlijk al jarenlang misschien elke week wel minimaal een keer deed. Zou dit speciaal voor hem zijn? Zou ik speciaal voor hem zijn? Elke keer dat ik dit deed was met speciale mensen en Sebastiaan hoorde er ook echt tussen. Mijn handen gleden over zijn nek naar zijn borst en liet ze daar liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 05 2012, 10:11

Toch haalde ik mijn lippen weg hoewel de kus heerlijk was. Ik voelde de twijfel of toch de vragen. Vrouwen moesten daarom niet perse mens zijn. Ik kende het, herkende het. 'Je bent niet overtuigd hé? Wel dan ben ik genoodzaakt om dit te doen.' Ik kwam rechtop zitten en trok haar wat mee. 'Ik ken niet het verschil tussen liefde en lust om dat beiden passioneel zijn, maar ik weet dat ik ontzettend veel lust voor je voel. Hoewel je zo anders bent aan de andere kant. Ik voel me sneller schuldiger, genoodzaakt om lief te zijn, geen hypnose. Dat laatste zou moeilijk gaan omdat je een vampier bent. Maar wat denk je dan toch maar van een soort relatie te beginnen? Niet enkel afspraakjes als we elkaar lichamelijk nodig hebben...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 05 2012, 10:19

Ik keek hem even sprakeloos aan, want de woorden moesten even tot me doordringen. Ik keek in zijn ogen om te zien of het een grapje was, maar ik dacht van niet, aan zijn blik te zien. Ik knikte even zachtjes, maar daarna enthousiaster en ik glimlachte. 'Heel graag,' fluisterde ik en sloeg mijn armen om hem heen, om hem te knuffelen. 'Echt heel graag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimezo feb 05 2012, 10:33

Ik keek haar grijnzend aan waarna ik haar ook goed knuffelde en een paar kussen in haar hals drukte. Onze neuzen kwamen daarna tegen elkaar waarbij die van mij zachtjes over die van haar streelde. 'Igraine,' fluisterde ik zachtjes omdat ik niet bepaald wist wat te zeggen. 'Hopelijk maak ik je gelukkig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimema feb 06 2012, 04:54

Ik sloeg mijn armen stevig om hem heen en begroef even mijn hoofd in zijn nek. Ik wist gewoon dat dit een hele interessante relatie zou worden, en eigenlijk was ik er ook heel nieuwsgierig naar. Ik keek in zijn ogen en glimlachte, terwijl ik even speels op het puntje van zijn neus drukte. 'Ik hoop dat ik jou gelukkig maak,' fluisterde ik en streek met mijn hand langs zijn wang. Ik keek even opzij naar de televisie en grinnikte. 'Aftiteling. Nu hebben we dé kus gemist!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimema feb 06 2012, 05:19

Ik glimlachte tegen haar lippen. 'Doe je vast en zeker niet,' fluisterde ik terug waarna ik naar de televisie keek. 'Wil je dan niet jou eigen romantische kusje.' Met een speelse grijns keek ik haar aan en nam haar gezicht tussen mijn handen. 'We are all fools in love.' citeerde ik een meisje uit de film en kuste haar zacht weer op de lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimema feb 06 2012, 05:37

Ik knikte en liet zijn lippen op de mijne drukken. Mijn handen lagen op zijn hals en zijn lippen voelde nog specialer, omdat ik nu echt met mijn vriend kuste. Ik liet zijn lippen met rust en voel ook naar achteren in de kussens. 'Wat een geluk dat ik zo'n grote bank heb,' giechelde ik, terwijl ik met mijn voet langs zijn scheenbeen streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimema feb 06 2012, 10:26

'Heel erg veel geluk,' beaamde ik en ging weer boven haar hangen. Het was leuk om zo naar haar te staren. Met een glimlach eindigde ik bij haar ogen. 'Hmm, binnenkort Valentijn en ik mag niks meer voor je kopen? Komt niet goed dus.' Zacht drukte ik wat kusjes in haar hals waarna ik er speels in beet aan een tekort aan inspiratie. Mijn hersenen dachten enkel aan Igraine en haar lichaam. Ik was erg, ja, maar ik was goed. Goed in de zin van dat ik iemand speciaal kon laten voelen. Je kon stellen dat ik nu liefhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 07 2012, 04:24

Ik liet mijn vinger over zijn borst glijden en glimlachte. 'Jij mag iets voor mij kopen, als ik ook iets voor jou mag kopen. Deal?' Ik sloot mijn ogen toen hij zijn lippen op mijn hals drukte en bedacht me toen iets. 'Op Valentijnsdag is er in het dorp een openluchtvoorstelling of zoiets. Wil je met me mee? En er is daarna een afterparty.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 07 2012, 05:54

'Dat mag je.' Ik glimlachte tegen haar hals aan waarna ik haar aankeek. 'Vroeg jij me daarnet mee uit, Igraine Green?' Zacht drukte ik een kusje op haar kin. 'Afterparty? Dat stikt dan ook van de studenten, waarschinlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 07 2012, 07:44

'Ik beloof je dat ik het allerleukste cadeau ooit ga kopen voor je!' Ik grinnikte even en beet verlegen op mijn lip. 'Ja, eigenlijk wel. Ik geloof dat het best leuk wordt. En het is op een groot veld, dus je zit niet opgepropt en mensen zitten ook niet bovenop je te kijken. Dus, wil je mee?' Ik glimlachte even naar hem en hoopte echt dat hij ja zou zeggen. 'Ja, waarschijnlijk bestaat het alleen maar uit leerlingen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 07 2012, 08:11

'Wel, verwacht niet dat ik van je af ga kunnen blijven of ik extreem netjes me ga gedragen, maar ja, ik wil erg graag mee.' Hierbij keek ik haar glimlachend aan en drukte een kusje op haar lippen dit keer. 'Zo schattig als je verlegen bent.' Ik kietelde haar zachtjes in haar buik en liet mijn zij rusten op de kussens. Ik voelde me veilig en vooral goed bij haar. Mezelf en niet geforceerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 07 2012, 08:30

Ik glimlachte blij. 'Dat verwacht ik ook zeker niet van je. Super dat je mee wilt!' Ik kon niets anders dan lachen om de kieteling in mijn buik, want ook al was ik een vampier, ik kon er nog steeds niet tegen. Ik kroop tegen hem aan en drukte mijn lippen op zijn buik. 'Gelukkig ben ik ook nog eens heel vaak verlegen,' giechelde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 07 2012, 10:10

Ik streelde door haar haren en glimlachte gelukzalig. Bij de kus op mijn buik voelde ik het vurig verlangen weer mij zich in zijn greep pakken. Het verlangen naar Igraine. Mijn hoofd ging naar benden om een kus op haar haren te drukken. Hierbij gingen mijn ogen weer open. 'Mag ik hier blijven voor de rest van de dag of heb je dat liever niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Igraine Green   Het huis van Igraine Green - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: