Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Kole

Ga naar beneden 
+5
Katy
Eleanor
Tommy
Genevieve
Harper
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Genevieve

Genevieve

Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Huis van fam. Kole - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 22:22

Ik keek Harper zuur aan en keek op naar Eleanor en Tommy. 'Lang? Sinds wanneer is drie dagen lang?' Zei ik heet gebakend en rolde met mijn ogen toen Tommy die opmerking maakte. Ik was snel, dus stond ik binnen nog geen één seconde voor zijn neus om Eleanor van hem over te nemen. 'Best, dan laat ik d'r bellen - maar stopt hij niet met z'n onderzoek, dan is dat heel spijtig voor jou.' Zei ik, kijkend naar Eleanor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper

Aantal berichten : 165

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 22:45

Ik trok een wenkbrauw op toen Eleanor toch op de deal in ging. Tenminste toen ze zei toch Arthur te bellen. Ik zette de stoel waar Eleanor op had gezeten weer overeind en nam er zelf plaats waarna ik mijn benen over elkaar sloeg en naar mijn zus keek. 'Gen, je hebt een deal gemaakt, zij belt Arthur en je laat haar gaan. Er is geen reden om haar iets aan te doen als jouw plan niet lukt.' Want het was nou eenmaal niet het beste idee dat Gen had gehad.
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:04

Wauw. Vampieren die voor me op kwamen. Lachend keek ik even naar Tommy. Ik zou zeggen dat ik eerder op oudere mannen val, maar dat werkt niet aangezien je waarschijnlijk eeuwen oud bent. Laat ik het dan zo vragen: Zou je het willen?' Mijn glimlach was iets of wat brutaal. Deze verdween dan ook weer toen Genevieve me in handen had. 'Niet zo hard! Ik ben niet uit beton gemaakt zoals jij.' siste ik aangezien haar hand hard rond die van mij was gevestigd. 'Geef me die verrotte telefoon.'
Tommy

Tommy

Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 768

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:09

Haar glimlacht stond me aan, dus liep ik achter haar aan en ging achter haar staan. 'Je wilt half niet weten hoeveel ouder ik ben dan die Arthur,' grinnikte ik. Ik voelde me op de een of andere manier verantwoordelijk voor haar. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en gaf het aan haar. 'Ze mag wel met mijn mobiel bellen. Als hij dan nummers na gaat zoeken, komt hij bij mij terecht, omdat jullie toch zo bang voor hem zijn.' Ja, oké, ik zat ze ook erg op te jutten.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:13

'Daar heb je gelijk in Tommy, ik zie jou liever dood dan mezelf.' Zei ik spits en typte het nummer in van Arthur, aangezien Eleanor's handen nog vast zaten. Ik drukte op het knopje om te bellen en hield de telefoon bij Eleanor's oor. Vervolgens keek ik om naar Harper en rolde met mijn ogen. 'Best.' Zei ik zuur en wachtte tot ze zou beginnen met praten.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:40

Ik wachtte tot de toon zou overgaan en daar hoorde ik zijn vertrouwde stem. Voor mij zorgde het er even voor dat ik met een brok in mijn keel zat. 'Arthur. Met Eleanor.' Even zuchtte ik diep. Hier zou ik dan een dreigement maken tegen de man waar ik me zo vertrouwd bij voelde. 'Ik weet wat je bent en dat allemaal dankzij vampieren. Ik moet een soort waarschuwing voor je voorstellen dus ik weet niet wat je allemaal aan het uitdiepen bent over hun geschiedenis, maar stop ermee. Of ik ga eraan. Jij gaat eraan. Stop er dus alsjeblieft mee. Ik zie je binnenkort wel weer.' Hierbij haalde ik mijn gezicht weer weg van de telefoon en keek Genevieve verachtelijk aan. Ik was uitgepraat.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:44

Toen ze me aankeek klapte keek ik naar de mobiel en zette hem aan mijn eigen oor. 'Je hebt je meisje gehoord,' Zei ik vermakelijk en klapte hem daarna dicht. 'Nou, dat was toch niet zo moeilijk hè.' Zei ik en gooide de mobiel in het haardvuur. 'Je koopt maar een nieuwe.' Zei ik tegen Tommy, pakte het mes en sneed de touwen rond haar handen door. 'Nou, ik zou zeggen - ga maar.' En met deze woorden liep ik naar boven toe.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:48

'Bedankt trut.' Hierbij wreef ik pijnlijk over mijn polsen. Hierna keek ik naar Tommy en Harper. 'Ik zou zeggen bedankt, maar ik zeg liever innige deelneming met zo'n zus. Blij dat ik enigst kind ben.' Hierbij liep ik naar de deur en zag in een spiegel hoe erg ik eruit zag. De wandeling naar huis zou lang zijn, maar alles liever dan hier blijven. Hierbij deed ik dan ook mijn hakken aan zodat ik eerder naar huis zou kunnen redden. Het zou pijn doen; ik was stijf en wolfsbane had me niet goed gedaan, maar ik zou het eerder zo halen dan wandelend op hoge pijnbanken.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimeza jun 02 2012, 23:53

Bewegingloos luisterde ik wat ze tegen de man zei en gromde daarna toen Genevieve mijn mobiel in de haard gooide. 'Ik heb ook nogal medelijden met mezelf ja,' mompelde ik, maar ging toen snel achter Eleanor aan. 'Wil je een lift? Je komt zo echt niet leven thuis, of nog eerder halfdood.' Ik keek haar vragend aan. 'Echt waar, ik zal je niets aandoen.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 00:04

Ik keek in Tommy zijn ogen. Hij leek het bij het rechte eind te hebben. 'Ik weet niet zo zeker of ik wel naar huis wil. Geen idee wat ik iedereen moet vertellen.' Hierbij ging ik door min haar. Teoh wist niets van dit, Zoe wou ik niet ongerust maken en Arthur... Hoe zou ik hem onder ogen kunnen komen? Logan ging ik overhalen om Genevieve haar hoofd eraf te bijten. 'Als je een trucje met me uithaalt dan zweer ik je kerel dat ik persoonlijk je ballen kom afbijten.' Hierbij bedoelde ik het eerder speels. Met de bedoeling dat ik meer van hem gedaan zou kunnen krijgen. Ik deed mijn jurk uit waardoor ik enkel nog in een witte onderjurk stond om zo naar zin auto te lopen. Zo zou ik iets minder opvallen bij de buren dan een kapotte, bebloede baljurk.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 00:32

Ik maakte de garage open en wees naar mijn auto. 'Of ik kan je mijn boomhut laten zien en ons helemaal lam zuipen, of we gaan rondrijden in dit monster.' Ik grijnste en sloeg mijn armen over elkaar heen, om daarna de deur van mijn auto voor haar open te maken. Ze had dus al gekozen. 'Heb je iets warmers nodig?' zei ik, met mijn oog op haar witte jurk.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 00:35

Ik keek naar de auto. Ergens voelde ik me schuldig dat ik zou instappen en het zou aftrappen. Kom op, Ellie. 'Ik geloof dat ik wat goed te maken met je heb...' Hij had me eenmaal geholpen en voor me op gekomen. Wie weet had ik daar nu nog steeds jankend en jammerend gezeten. 'Dus we doen wat jij wilt?'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 00:42

Ik keek haar aan en slikte toen ik zag hoeveel ze me aan Tessa deed denken. Maar dat was jaren en jaren geleden en ik schudde de gedachte snel weg. Ik deed de verwarming in mijn auto aan en ging zitten. 'Kom, dan gaan we rondrijden tot we een plek hebben waar je graag wilt zijn.' Ik klopte op de plaats naast me en glimlachte uitnodigend.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:01

Ik stapte in zijn auto met nog steeds die twijfel. Toch leunde ik met mijn hoofd tegen het raam en mijn gordel ging aan. Ik wou nergens zijn op dit moment. Voor het eerst wou ik een wolf zijn. Dit keer zou ik weten waar ik zou moeten transformeren om mijn plicht als weerwolf te voldoen. Waar deze gedachten vandaan kwamen wist ik echter niet.
Harper

Harper

Aantal berichten : 165

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:06

Ik keek Tommy en Eleanor na en wierp een blik achter me waar Gen al verdwenen was. Hopelijk was dit genoeg om Ivers te laten stoppen met zijn werk. Met gesloten ogen zuchtte ik. Als vampier was je nooit moe, maar het gevoel van uitputting leken we toch te bezitten. Misschien bestond dat alleen als je wist dat je sterfelijk was. Kort luisterde ik naar het gesprek tussen Eleanor en mijn broer, maar verdween toen het huis uit. Ik snakte naar een maaltijd.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:12

Ik startte de auto en reed ons landgoed af, de grote weg op. Ik keek opzij naar Eleanor en daarna weer naar de weg. 'Dus, jij en Arthur he? Is het een beetje een goede man?' Ik keek opnieuw naar haar, deze keer bezorgd. Ze zag er echt slecht uit. 'Genevieve heeft je echt veel pijn gedaan, he?' Ik zag alleen het resultaat van de martelingen en dat zag er niet goed uit.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:24

'Ik heb niks met Arthur. Hij is knap en ik voel me aangetrokken tot hem, maar van meer is er blijkbaar geen spraken van. Niet voor hem.' Ik zuchtte geirriteerd. Vampieren wisten maar al te goed hoe ze bloed onder je nagels vandaan kregen. 'Hij is goed als in de manier dat hij me niet met Wolfsbain onder wrijft? Ja, dan is hij geweldig goed. Jij vond me nog steeds knap dus zo slecht zal ik er ook weer niet uitzien?'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:29

'Hey, ga nou niet in de aanval tegen me. Ik heb je net uit dat huis gekregen hoor.' Geïrriteerd ging ik een bocht om en staarde uit het raam. Hoe intrigerend ik haar net vond, hoe irritant ze nu doet. 'Tja, als hij niets met je wilt, dan zou ik gewoon doorzoeken. Die krullen en babyface van hem zijn echt niet het wachten waard,' grinnikte ik en keek haar glimlachend aan.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 01:57

Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Die van jou soms wel? Ik hoorde daar een erg grote hint achter.' Ik wond een lok rond mijn vingers. 'Laten we maar naaar de wilgen gaan. Hoewel het in de auto tenminste warm is...' De schemering was al weer aan het vallen. 'En sorry. Ik ben drie dagen gemarteld geweest door vampiers. Geen idee, maar kinky was het al niet, hoor...'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimezo jun 03 2012, 02:07

Ik glimlachte geamuseerd en sloeg de weg in richting de wilgen. 'Hoe vervelend het toch is dat jij al mijn hints door hebt,' zei ik grinnikend. 'Alhoewel, het is ook wel handig.' Ik keek haar aan en keek daarna naar haar jurk. 'Je mag zometeen wel mijn jas aan bij de wilgen. Dan krijg je het niet koud. En nee, dat kan ik heel erg begrijpen.'

naar wilgen?
Katy

Katy

Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 765

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimema jun 04 2012, 10:06

Ergens halverwege het gesprek was ik al naar boven gegaan om nog maar net een half oor te luisteren terwijl ik besloot dat ik zin had in een warm bad. Ik had het idee door wat ik hoorde dat Tommy door de wolf op een of andere manier aan Tessa moest denken en ik kon alleen maar hopen dat hij er ook maar iets meer overheen was gekomen. Maar wat Geneviève had gedaan was ook ronduit een kutstreek. Zachtjes uitgedrukt.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimema jun 11 2012, 23:57

NEW.

Al vrij snel kwamen we aan bij het huis. Ik sloot de deur achter mij dicht en liep richting die van hem om deze open te houden. Een verleidelijke glimlach verscheen op mijn gezicht. Wij zouden ons vanavond in ieder geval niet vervelen.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:10

Ik stapte uit de auto toen ze de deur opendeed en sloeg mijn armen om haar middel, om weer haar lippen op te zoeken. Gemakkelijk tilde ik haar op en zo liep ik met haar naar de voordeur toe. Ik duwde haar er zachtjes tegenaan en wachtte geduldig tot ze de deur open zou doen, terwijl ik mijn lippen in haar hals drukte.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:18

De sleutel stak ik in het slot en duwde vervolgens de deur open. Met een klap viel deze achter ons dicht en ik trok hem zacht mee naar boven. Op weg naar boven gingen mijn schoenen uit, eveneens als mijn jas en shirt. Mijn lippen zochten die van hem steeds op en eenmaal op de kamer waar ik sliep, duwde ik hem zacht tegen de muur aan.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:25

Ik hinkelde op één been om mijn schoen uit te schoppen en daarna ook de ander. Jas en shirt gingen eveneens zoals de hare uit en ik liep met haar mee naar haar slaapkamer. Mijn handen hielden haar heupen vast en ik zoende haar opnieuw. Deze vrouw had me echt gek gemaakt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 6 Icon_minitime

Huis van fam. Kole
Terug naar boven 
Pagina 6 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van Ariel
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: