Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Kole

Ga naar beneden 
+5
Katy
Eleanor
Tommy
Genevieve
Harper
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Genevieve

Genevieve

Aantal berichten : 313
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Huis van fam. Kole - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:28

Mijn broek gleed al snel van mijn heupen af en aangezien ik de nodige oefening had gehad, had ik zijn knoop en rits ook zo open. Ik trok hem dichter naar me toe en streek met mijn vinger over zijn ontblote borstkas heen. Mijn nieuwe speeltje, misschien zou ik hem wel veranderen. Ach - waarom ook niet, maar eerst nog even een leuke nacht: aan een newby had je op dit gebied nog niet zoveel, ze wilde alleen maar bloed - en nog meer bloed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:33

Ik glimlachte toen ze haar broek uitdeed en trok de mijne ook uit. Mijn ogen gleden over haar lichaam, om haar daarna op te tillen en op bed te leggen. Mijn hand gleed over haar bovenbeen en mijn lippen hadden de hare weer gevonden. 'Genevieve,' fluisterde ik zachtjes tegen haar lippen.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:37

Mijn lippen krulde zich op in een kleine glimlach en legde mijn handen om zijn nek heen. Zijn woorden smoorde ik door mijn lippen op die van hem te drukken en mijn benen om zijn middel te slaan. Mijn lippen speelde een spel met hem en mijn lichaam deed vrolijk mee. Ja, mijn nieuwe speeltje.
Ryan

Ryan

Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 00:42

Ik trok haar op me en kuste haar zo weer. Mijn handen gleden over haar rug, om het slotje van haar BH open te maken en deze bij haar uit te trekken. Ik legde mijn hand in haar haren en trok haar gezicht zo weer dichter naar de mijne. Ik moest glimlachen tegen haar lippen aan en kuste ze daarna weer.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 03:53

Mijn BH gleed uit en ik pakte subtiel de rand van zijn boxer beet. Deze gleed langzaam naar beneden en ik gaf een kort goedkeurend geluidje. Mijn lippen gleden langs die van hem, maar verplaatste zich al snel naar beneden, richting zijn nek. Mijn slipje gleed ook uit en een kleine glimlach sierde mijn lippen.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 04:07

Dit was zeker niet iets uit liefde, maar waarom voelde het op dit moment o zo goed? Onze laatste kledingstukken waren al snel van elkaar verwijderd en ik kwam boven haar hangen, waarna ik haar even vragend aankeek. Ik wist wel dat ze het wilde, maar het kon geen kwaad om het toch nog even bevestigd te krijgen.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 04:10

Toen hij me vragend aankeek gaf ik hem een klein knikte en kuste hem in zijn nek. Mijn benen sloeg ik subtiel om zijn middel heen en ik beet speels in zijn nek. Heel zachtjes, niet door de huid - al was dat ontzettend verleidelijk op dit moment. Echter weerhield ik mezelf ervan en maakte een paar goedkeurende geluidjes richting hem.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 04:15

Ik maakte ook geluiden van goedkeuring en legde mijn armen naast haar hoofd. Ik drukte weer begerig mijn lippen op de hare en voelde hoe ze haar benen om me heen sloeg. Ik maakte me kort van haar los en glimlachte. Ik plaatste mezelf in haar, om zo onze avond te beginnen.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 05:21

Met mijn vinger streek ik langs zijn ontblootte rug heen en kuste hem teder. Ik maakte zachte goedkeurende geluidjes en glimlachte af en toe naar hem. Mijn andere hand streek door zijn haren heen en liet deze uiteindelijk ook over zijn rug heen glijden.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 10:20

Ik bracht mijn lippen weer naar de hare en kuste deze verlangend. Mijn hand streek over haar wang, maar kwam al snel weer naast haar hoofd te liggen. 'Je bent prachtig,' fluisterde ik bij haar oor en glimlachte. Wat een geluk dat ik naar de bar ging en niet naar the Grill, wat ik eerder van plan was. Een geluid kwam uit mijn keel dat ik niet van me gewend was, maar iemand zoals haar was ik ook nog nooit tegengekomen.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 12 2012, 10:35

Ik begon zacht te giechelen. 'Jij ook.' Zei ik vleiend en streek met mijn vinger langs zijn onderbuik. Een sensuele glimlach sierde mijn gezicht bij de geluiden die hij maakte en rolde van hem af. 'Wauw.' Zei ik zachtjes en keek zijn kant op. Ik moest hem nageven: hij was goed.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 13 2012, 05:08

Ik ging op mijn rug op het bed liggen en haalde een hand door mijn haren. 'Wauw,' echode ik haar. Dit was echt heel en heel erg goed geweest. Ik rolde op mijn zij om haar aan te kijken. Zachtjes streek ik een pluk achter haar oor en glimlachte breed, terwijl ik weer mijn lippen op de hare drukte.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 13 2012, 08:32

Kort gaf ik hem een grijns en rolde me op mijn zij zodat ik hem aan kom kijken. ‘En?’ Vroeg ik een tikkeltje speels en maakte met mijn nagel figuurtjes op zijn borstkas. Dit was uiterst vermakelijk en eigenlijk was ik erover aan het nadenken om hem bij me te voegen. Ik bedoel – waarom zou ik het niet doen?
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 13 2012, 10:23

Ik streelde met mijn hand over haar rug en liet hem uiteindelijk liggen op haar onderrug. 'Dat was echt geweldig,' zei ik tegen haar lippen aan en kuste deze. Tegelijkertijd trok ik haar weer tegen me aan en sloeg lichtjes de dekens over ons heen, zodat we het niet koud kregen. Onwillekeurig moest ik kort gapen en keek naar de klok. Al ver, ver na 12en, ik dacht al na twee uur. Maar weg wilde ik niet. 'Kan ik hier blijven slapen?'
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimewo jun 13 2012, 19:44

'Natuurlijk mag je hier blijven.' Ik zou me wel voor een keer menselijk gedragen. Slapen, ontbijten en ga zo maar door. Zijn hand op mijn onderrug voelde warm aan in vergelijking met zijn borstkas waar ik tegenaan lag. Zachtjes ging ik mee in het spel van onze lippen en glimlachte toen ik ze er vanaf haalde.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 15 2012, 04:09

Ik drukte mijn lippen weer verlangend op de hare en glimlachte ook toen ik haar weer aankeek. De dekens trok ik wat hoger op en ik sloeg mijn arm om haar middel heen. Ik probeerde een gaap te onderdrukken, maar dat ging lastig, dus ik lachte maar schaapachtig. 'Sorry, ik denk dat ik een beetje moe ben.' Ik liet mijn lippen kort langs de hare strelen en legde daarna mijn hoofd op de kussens. Ik probeerde zo goed als het ging mijn ogen open te houden, want ik wist dat meteen zou slapen als ze dicht waren.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 15 2012, 20:52

'Ga maar slapen hoor.' Zei ik met een kleine glimlach rond mijn mond en nestelde me tegen hem aan. 'Als ik me ga vervelen maak ik je wel wakker.' Zei ik giechelend en pakte zijn hand beet. Ik had geen zin om te slapen, maar ook niet om hem wakker te houden. Zin om te dwingen had ik wonder boven wonder ook niet.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 15 2012, 22:54

'Ja, is het echt niet erg?' Ik drukte nog een laatste kus op haar hand en sloeg daarna mijn arm om haar heen. 'Je mag me altijd wakker maken.' Ik gaapte en ging gemakkelijk liggen, om daarna mijn ogen te sluiten. Al snel sliep ik, diep en rustig.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 16 2012, 10:22

'Nee hoor, ik maak je in de ochtend wel wakker.' Zei ik op een zoete stem en liet me naast hem neerliggen. Ik zuchtte gelukzalig uit en verstrengelde mijn hand in de zijne om vervolgens, tegen alle plannen in, ook in slaap te vallen.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 16 2012, 21:10

Ik kwam uit mijn diepe slaap en opende mijn ogen. Meteen fronste ik, want dat plafond herkende ik niet. En ook niet deze kamer, constateerde ik toen ik me omhoog duwde. En dit meisje naast me niet... Hoewel, haar herkende ik nog. Maar waarom lag ik zonder kleding in bed en zij ook? Oh-owh. Ik wist al hoe laat het was. Langzaam kwamen er weer beelden in mijn hoofd op, zodat ik me de vorige nacht in grote lijnen kon herinneren. Ik legde mijn hand op haar wang en streek daar zachtjes langs.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 16 2012, 21:13

Ik was niet meer in een ontzettend diepe slaap, dus toen zijn hand over mijn wang streek was ik vrij direct wakker geworden. 'Goodmorning Sunshine.' Zei ik met een kleine glimlach en kuste hem zachtjes op zijn lippen. 'Lekker geslapen?' Ik rekte me uit, ondanks dat ik dat totaal niet hoefde te doen, en rolde me op mijn zij zodat ik hem wat makkelijker aan kon kijken.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 16 2012, 21:18

'Goodmorning beautiful,' fluisterde ik en drukte ook een kus op haar lippen. Ik strekte me ook kort uit en kwam daarna weer naast haar te liggen. 'Heerlijk,' begon ik, 'en vooral diep. En jij dan, Genevieve?' Ik trok haar grijnzend weer een stukje naar me toe en nam haar lippen een tijdje in beslag.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 16 2012, 21:32

'Ik heb prima geslapen.' Zei ik nadat ik mijn lippen van die van hem af had gehaald. Mijn hand verstrengelde zich in die van hem en mijn lippen plaatste ik nog eventjes op de zijne. 'Kan je je nog een beetje herinneren wat er gebeurde? Je was volgens mij nogal zat gisteravond.' Zei ik grijnzend en streek wat haren weg uit mijn gezicht.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimezo jun 17 2012, 02:28

'Gelukkig,' glimlachte ik en legde mijn hand op haar wang. Schuldbewust lachte ik zachtjes. 'Ja, in grote lijnen weet ik het. Het belangrijkste en de leukste dingen kan ik me nog herinneren.' Ik kneep plagerig zachtjes in haar hand en legde hem daarna om haar middel. 'Al een beetje honger? Ik namelijk wel, al blijf ik hier veel liever liggen,' murmelde ik.
Genevieve

Genevieve

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitimezo jun 17 2012, 02:56

'Heel veel honger.' Zei ik met een glimlach rond mijn lippen, al was het niet dezelfde honger als die hij bedoelde. Mijn vinger streek langs zijn nek en ondanks dat de verleiding groot was, hield ik mezelf in. Ik zou wel wat voor hem maken, mijn bloed in zijn drankje doen, hem vervolgens vermoorden en dan kon ik voor eeuwig van mijn boytoy genieten.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 7 Icon_minitime

Huis van fam. Kole
Terug naar boven 
Pagina 7 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van Ariel
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: