Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Lewis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 02 2012, 07:56

'Jullie mogen elkaar zeker weten,' zei ik en glimlachte toen ze haar armen om me heen sloeg. Ik sloeg ook mijn armen om haar middel en drukte een kus op haar lippen. 'Zal ik dan maar in mijn bedje gaan liggen? Ik wil geen problemen met je oma en moeder.' Ik stond op en plofte op mijn bed. 'Heerlijk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 02 2012, 08:10

Teleurgesteld keek ik toe hoe hij op zijn eigen matras ging zitten. 'Oh, okay, maar, het is hier veel comfortabeler?' Onschuldig keek ik hem aan en bedacht dat mam en oma het heus niet door zouden hebben. Bovendien waren ze niet zo erg dat ze zouden gaan controleren, toch? 'Ik beloof je dat je geen problemen met ze krijgt.'
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 02 2012, 08:25

Ik beet even op mijn lip en glimlachte. Ik stond op en plofte naast haar op haar bed. 'Het is hier inderdaad veel comfortabeler,' gaf ik toe en drukte een kus op haar lippen. 'Ik vertrouw je,' zei ik zachtjes en deed nu ook maar mijn broek uit. Met rode wangen keek ik haar even aan en knuffelde haar.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 02 2012, 08:30

Logan werd rood en ik wist zeker dat ik net zo rood was, dat maakte het in ieder geval een stuk minder erg. Glimlachend knuffelde ik hem terug en klom nog snel het bed uit om het licht uit te doen. Na bijna te struikelen in het donker, kroop ik weer op bed en sloeg de dekens open. Zelf ging ik er al onder liggen en pakte een van de kussens, ja ik had er meerdere, om hem op Logan's helft te leggen.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 02 2012, 08:44

'Pas op!' zei ik bezorgd, maar toch lachend toen ze bijna struikelde. Ik kroop onder de dekens en hield ze voor haar open. Ik ging op het kussen liggen dat Frances voor me had neergelegd en sloeg mijn armen om haar heen. 'Sorry als ik zometeen opeens slaap, ik ben echt best wel moe,' zei ik verontschuldigend, en vervolgde plagend: 'Hopelijk snurk ik niet.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 02 2012, 09:19

Met Logan's armen om me heen, nestelde ik me tegen Logan aan en giechelde zachtjes. 'Als je snurkt, duw ik je gewoon het bed uit. En ik zal zo ook wel weg zijn hoor.' Glimlachend keek ik hem aan en drukte een kus op zijn lippen. 'Ik heb zo'n gevoel dat ik vannacht heerlijk ga slapen.' Niet dat ik anders nooit goed sliep, want ik was wel zo iemand die veel sliep en dat ook nodig heeft.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 06:21

Bij haar woorden lachte ik en sloeg mijn armen om haar heen. 'Soms vraag ik me af of mijn vader me zo behandelt, omdat hij van me houdt en niet wil dat iets met me overkomt,' zei ik zachtjes. 'Mijn moeder vertelde altijd verhalen over hem. Hoe knap en heldhaftig hij altijd was.' Ik keek haar in haar ogen aan en glimlachte. 'Ik ook.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 06:46

'Als je vader zoveel van je houdt, zou hij je nooit zo moeten behandelen, Logan. Geen vader kan dat zijn zoon aandoen, geen excuus maakt goed wat hij doet.' Ik wilde niet claimen dat meneer Dallas neit van zijn zoon hield, maar hij kon het ten minste tonen. Verbitterd keek ik naar het plafond en ging toen verder; 'Waarom zijn je ouders eigenlijk uit elkaar gegaan?' Ik keek hem aan en beantwoordde zijn glimlach met een van mij zelf.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 07:46

Ik schudde even verward mijn hoofd. 'Hij houdt wel van me,' zei ik zachtjes. 'Hij hield van mijn moeder, houdt misschien wel, en hij houdt ook van mij. Dat weet ik zeker!' Ik dacht even na. 'Het is al een tijdje geleden dat ze uit elkaar gingen. Mijn vader was geloof ik boos dat mijn moeder zwanger was en eiste dat ik weggehaald zou worden. Ik denk, omdat hij wist dat ik weerwolf zou worden. Of vermoedde in elk geval.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 07:54

'Natuurlijk houdt hij van je, waarom wilde hij je anders zo graag hier? Waarom leert hij je anders al die dingen?' Ik probeerde hem gerust te stellen, maar ik twijfelde er zelf wel aan. Maar ik wist de redenen ook niet achter het belachelijke gedrag van meneer Dallas en dat maakte het mij moeilijk om hem ook maar een beetje te mogen. 'Ik ben blij dat je moeder je toch heeft gehouden.' merkte ik glimlachend op en plaatste een hand op zijn wang.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 08:28

Ik werd al geruster en glimlachte. 'Ja, precies, daarom. Hij had soms scharrels, maar sinds hij weer met mijn moeder heeft gesproken, is hij steeds alleen geweest.' Ik keek haar aan en streek een pluk naar achteren. Ze was zo lief en mooi. 'Ik ook,' zei ik zachtjes.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 08:36

Ik kwam wat overeind om Logan een kus te geven en bleef daarna met mijn hoofd op Ă©Ă©n hand steunen, zodat ik hem goed kon bekijken, of eigenlijk zodat ik zijn aura goed kon bekijken. Het deed me goed te voelen dat hij hier, nu, gelukkig was. Giechelend liet ik mijn hoofd terug in het kussen neerkomen en vouwde me weer tegen Logan aan. 'Als ik ooit iets doe, waardoor je me niet aardig vindt of gemeen vindt of haat, sla me dan.'
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 03 2012, 19:55

Ik keek haar aan en tikte even op haar neus. 'Ik ken die blik,' grinnikte ik zachtjes. Toen ze weer lag, sloeg ik mijn arm om haar heen en drukte mijn voorhoofd tegen de hare aan. Ik sloot mijn ogen en dacht even na. 'Je weet dat ik dat nooit zou willen of kan doen. Als ik zoiets doe, wat waarschijnlijk ooit wel gaat gebeuren, ontloop me dan maar gewoon, want ik meen er echt niets van. Onthoud dat echt he, Frankie?'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:32

'You sure do.' zei ik geheimzinnig en keek hem glimlachend aan. Bij zijn woorden zocht ik zijn handen en hield die vast. 'Dan is het niet jouw schuld en ik zou je nooit kunnen ontlopen.' Zwakjes probeerde ik een glimlach op te zetten en nadat ik zijn handen had losgelaten prikte ik zachtjes in zijn wang. 'En nu niet serieus voor ik nog nachtmerries krijg.'
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:37

Ik grinnikte even en trok haar toen bovenop me, terwijl ik een arm rond haar middel hield. 'Minder serieus, dus?' lachte ik en drukte mijn lippen voor een tijdje op de hare. 'Je moeder en oma's slaapkamers grenzen toch niet aan deze, he?' Ik tikte even op haar neus en glimlachte toen geruststellend. 'Ik beloof je dat je geen nachtmerrie's zult hebben.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:48

Ik voelde het bloed naar mijn hoofd stromen toen Logan me boven op hem trok. Gelukkig was de kleur die mijn hoofd had niet te zien in het donker. Op zijn vraag schudde ik nee als antwoord en gaf hem een kus. 'Ik geloof je meteen.' antwoordde ik zachtjes lachend.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 08:26

'Gelukkig maar,' zei ik glimlachend en streelde haar wang. Ik legde haar weer naast me neer en legde mijn eigen hoofd op het kussen. Opnieuw gaapte ik en sloot mijn ogen. 'Zullen we maar gaan slapen? Ik wil geen vriendin met een ochtendhumeur,' zei ik plagerig en prikte in haar buik.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 08:36

'Oh, dat is nou jammer, ik geloof dat je in dat opzicht de mening van mijn moeder zal delen, zij heeft al genoeg ochtenden met mij door moeten brengen.' Lieflijk glimlachte ik naar Logan. 'En ja het is een goed idee om te gaan slapen.' Ik drukte een kus op zijn slaap en zocht een goede houding om in slaap te vallen. 'Welterusten.' Glimlachend sloot ik mijn ogen.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 19:19

'Vreselijk jammer,' zei ik met een pruillip en kuste zachtjes haar lippen. 'Zelfs met een humeurtje vind ik je nog leuk.. Nou ja, misschien.' Ik stak mijn tong uit en nam zelf ook een comfortabele houding in om te gaan slapen. 'Welterusten, Frankie,' fluisterde ik. Ik sloot mijn ogen en viel al snel in slaap.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:19

Langzaam werd ik wakker en merkte dat ik mezelf helemaal tegen de muur aangewerkt had. Geeuwend draaide ik me om en zag Logan liggen. Een glimlach verscheen op mijn slaperige gezicht, natuurlijk, hij was hier blijven slapen. Ik kroop terug naar hem toe en ging tegen zijn warme lichaam aanliggen, zo zacht mogelijk, want ik wilde hem niet wekken.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 09 2012, 03:46

Ik werd nog steeds slaperig wakker en voelde Frances tegen me aanliggen. Even glimlachte ik, om daarna mijn arm om haar heen te slaan. 'Hoe laat zal het zijn?' mompelde ik en drukte een kus op haar achterhoofd. 'En goeiemorgen Frankie. Ik vraag me nu echt af of je moeder of oma vannacht is binnengekomen?' Ik grinnikte even en trok de dekens weer een stukje omhoog.
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 09 2012, 03:59

Ik steunde op mijn onderarmen terwijl ik naar mijn klok op mijn bureau keek. 'Half 9.' antwoordde ik op zijn vraag en ging terug liggen waarna ik mijn hand op zijn borst legde en er cirkeltjes op tekende. 'Laten we maar hopen van niet.' zei ik grijnzend en trok mijn been dat buiten de dekens lag er weer onder.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 09 2012, 04:52

Ik trok even verbaasd mijn wenkbrauwen op en ging weer liggen. 'Het lijkt wel alsof ik hier al eeuwen lig,' glimlachte ik en keek naar haar hand op mijn borst. 'En nooit meer weg wil.' Ik pakte haar hand en gaf zachte kneepjes. 'Zou je vandaag willen laten zien wat je allemaal kan?' fluisterde ik zachtjes. 'De krachten van een heks.'
Frances

Frances

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimema apr 09 2012, 05:26

Ik glimlachte bij zijn woorden en drukte een kus op zijn slaap, ik had precies hetzelfde gevoel. Ik staarde naar onze handen, maar keek op bij zijn vraag. Ik had niet meteen een antwoord, het was niet dat ik het hem niet wilde laten zien, maar meer dat ik het altijd geheim had moeten houden en het vreemd was om er nu zo openlijk over te zijn. 'Oke.' antwoordde ik uiteindelijk, maar onzeker. Ook omdat ik het nooit iemand anders had laten zien, had ik ook geen idee hoe iemand er op zou reageren.
Logan

Logan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 10 2012, 04:02

Ik keek naar haar op en hield mijn handen omhoog. 'Je hoeft niet alles te laten zien hoor. Ik ben gewoon heel erg benieuwd. Al mag jij nooit iets zien van mij tijdens de transformatie, dus heel eerlijk van me is het niet,' merkte ik droogjes op. Ik hoorde de stemmen van Frances' oma en moeder al beneden. 'Zullen we maar opstaan? Voordat ze ons toch nog betrappen?'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Lewis   Huis van fam. Lewis - Pagina 4 Icon_minitime

Huis van fam. Lewis
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum