Aantal berichten : 896 Geboortedatum : 26-04-90 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers vr jun 22 2012, 03:58
Het duurde even voor ik echt wakker was. Ik had heerlijk diep geslapen en had dus mijn tijd nodig om te ontwaken. Ik voelde Eleanor's zachte lichaam naast me en kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht. 'Goedemorgen.' zei ik met een gebroken ochtend stem. En kwam wat overeind zodat ik naar haar kon kijken.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers vr jun 22 2012, 04:31
'Goedemorgen glimlachte ik en draaide op mijn zij naar hem toe waarbij mijn hoofd op een hand leunde. Zacht drukte ik een kusje in zijn hals. 'Ik heb echt zoveel zin in een luie dag,' zuchtte ik waarna ik een geeuw onderdrukte. Het leek redelijk laat te zijn of wel was het zo licht doordat de zomer eraan kwam. Het voelde warm en geborgen hier onder de lakens met hem dicht tegen me. Meer wou ik niet.
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers vr jun 22 2012, 09:43
Gelijk Eleanor zuchtte ik. 'Ik ook, maar zoals gewoonlijk, heb ik veels te veel te doen.' Ik wilde maar al te graag een dag niets doen met Eleanor, maar ik had zo mijn verplichtingen die ik niet zomaar kon laten schieten. Ik trok de dekens wat naar beneden en legde mijn hand op haar wang. 'Maar ik hoef nog niet meteen aan het werk.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers vr jun 22 2012, 10:12
Ik lachte enkel en trok hem aan zijn T-Shirt meer naar me toe. 'Dat lijkt me sterk van niet,' giechelde ik. Weer verbaasd vanmezelf, maar smoorde dit door mijn lippen op die van hem te drukken. Zacht en liefdevol.
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 23 2012, 03:55
'Maar-' Ik wilde protesteren, of eerlijk gezegd wilde ik het niet, maar vond ik dat het moest. Echter vergat ik die gedachten weer toen ik Eleanor's lippen voelde. Glimlachend kuste ik haar terug en sloot mijn handen om haar gezicht. 'Laat me op z'n minst een ontbijtje voor je maken.' zei ik smekend toen ik haar weer los gelaten had en een pluk haar uit haar gezichtje streek.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 23 2012, 04:54
'Wat als ik niet zoveel honger heb?' Hierbij kroop ik tegen hem aan en drukte ik mijn lippen zacht een paar keer tegen zijn hals. Met een glimlach keek ik hem aan, die lichtjes speels was. Ik zou heel de dag hier kunnen blijven liggen. Zijn kussens waren zacht en het was hier warm en het feit dat hij hier was, was voor mij meer als genoeg.
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 23 2012, 05:58
'Dan zorg ik wel dat je honger krijgt wanneer je de aroma's uit de keuken ruikt.' zei ik lachend. Iedereen kreeg honger als ik ging koken. Zelfs mensen die normaal weinig aten hadden de neiging om dubbel zo veel te eten. Ja, ik vond dat ik goed kon koken. Maar de meeste credits gingen naar mijn moeder die me alles geleerd had. Ik drukte een kusje op Eleanor's neus en ging weer terug in de kussens liggen.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 23 2012, 06:14
Ik kroop op hem en drukte een kusje op zijn lippen waarna ik hem aan keek. Zachtjes streelde een hand langs zijn wang naar zijn krullen. 'Laten we dat ook stellen tot zo?' vroeg ik glimlachend, bijna grijnsend. Hij had een knap gezicht en vooral zijn ogen waren degene waarvoor ik gevallen was. 'Arthur, Arthur, Arthur,' zuchtte ik waarbij ik me weer neerlegde op zijn borstkas.
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers ma jun 25 2012, 05:40
'Omdat je het zo graag uit wilt stellen, vooruit.' Glimlachend aaide ik over haar haar en drukte haar zachtjes tegen me aan. 'Lieve, Eleanor.' fluisterde ik naar haar en streek over haar schouderbladen, onder de stof van het katoenen shirt. Ze was erg warm, wat aangenaam voelde.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers ma jun 25 2012, 05:51
Zijn aanrakingen zorgde voor warme tintelingen over mijn lichaam. 'Soms lieve, Eleanor.' verbeterde ik hem met een glimlach waarbij ik ook het riskeerde om voorzichtig zijn buikspieren te verkennen. 'Wat ga je doen dan vandaag?'
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers do jun 28 2012, 00:51
'Zorgen dat jij een geweldige ochtend hebt en hopelijk mijn werk afkrijgen.' Ik keek naar haar en glimlachte lief, waarna ik wat overeind ging zitten en door mijn haar warde. 'En ik ben een vreselijke langslaper of in bed-blijver. Dus nu ga ik echt er uit voordat ik er nooit meer uit wil.' zei ik met een speelde grijns en sloeg de dekens open. Ik stapte het bed uit en opende de gordijnen. Het was een mooie, stralende dag.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers do jun 28 2012, 01:58
'Zolang ik erin mag blijven heb ik daar geen probleem mee.' En toen stond mijn warmte bron op. Het was heerlijk geweest op bij hem te slapen. Ik kroop ook uit bed waarna ik me uitrekte. Zachtjes omsloten mijn armen zijn middel. 'Mijn ochtend is al geweldig, Arthur.' Zacht drukte ik een kusje op zijn schouder. Wat dan weer eerder op zijn T-Shirt was. 'Zal ik vanavond langs komen met wat eten dan?'
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers do jun 28 2012, 06:16
Glimlachend draaide ik me om zodat ik Eleanor aan kon kijken en sloeg mijn armen om haar lichaam heen. Ze leek zo klein in mijn armen. Het paste perfect. 'Als je dat wilt, zou dat geweldig zijn. Ik kan mijn werk echt niet gaan verloederen, dan komt het nooit meer goed met me.' zei ik met een lach en drukte een kus op haar lippen. Zo zoet, zo zacht. Ik zuchte gelukzalig en legde een hand op haar wang.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers do jun 28 2012, 09:42
Mijn handen nestelde zich rond zijn T-Shirt waarbij het zacht even de huid daaronder streelde. 'En ik kan je niet laten verhongeren. Of wel soms?' Dit fluisterde ik zowat tegen zijn lippen op terwijl ik hem aankeek. Zacht plantte ik mijn lippen weer op de zijne en kuste die teder en liefdevol. Ik wou zolang mogelijk bij hem zijn. 'Binnenkort moet je me gaan misssen. Volle maan.'
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers vr jun 29 2012, 19:14
'Nee, dat is geen goed idee.' gaf ik zachtjes lachend toe. Haar lippen raakten de mijnen en vol overgave hield ik haar tegen me aan. 'Ik mis je altijd als je niet hier bent en ik heb lange tijd op je gewacht, dus ik geloof dat ik die paar dagen wel overleef.' Ik glimlachte naar haar. Natuurlijk zou ik het niet leuk vinden om haar rond volle maan niet te kunnen zien, maar voor haar was die tijd waarschijnlijk vreselijker dan voor mij. Ik zou er wel doorheen komen als ik maar genoeg werk had. En koffie.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers vr jun 29 2012, 20:22
Ik glimlachte naar hem. Deze armen waren degene waarin ik me geborgen voelde. 'Wat ik ook doe: Ik kom op het einde van de dag toch weer naar jou, want jij bent degene die ik liefheb.' Zachtjes streelde ik door zijn haren en keek hem aan. Ik had het me vaak afgevraagd, vaak aan andere gedacht, maar altijd ging ik aan hem denken. Altijd. 'Dus ik zal maar met je naar beneden gaan voor dat ontbijtje?'
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 05:13
'Graag, want ik wil me uitsloven voor je. Dat verdien je.' Ik drukte nog een kus op haar wang en nam haar toen aan haar hand mee naar beneden. De vloer was koud aan mijn blote voeten, maar het kon me niet veel deren. Ik was een en al warmte vanwege Eleanor. 'Heb je veel honger?' vroeg ik haar toen we in de keuken stonden en ik haar hand losliet om in de koelkast te kijken wat er nog was. Misschien kon ik een eitje koken, broodjes in de oven of toast in de broodrooster.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 07:25
Ik glimlachte enkel breed bij zijn woorden. 'Verdien ik? Aan wat zou ik dat dan te danken hebben?' Zacht kneep ik in zijn hand en ging op de tafel zitten bij zijn loslaten. Ik haatte de combinatie van tegels en blote voeten, vooral in de ochtend. 'Valt wel mee... Gisteren veel gegeten. En ik zat te denken misschien moeten we iets gaan doen in de vakantie? Geen Mystic Falls even, geen roddels, geen pottekijkers die zich bemoeien met ons.' Het laatste woordje klonk vooral prettig i mijn mond. Hier in Mystic Falls zou het gerucht zo verspreiden en dan waren we beiden niet veilig. Hoewel iedereen het van mij mocht weten.
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 09:57
'Aan het feit dat je prachtig bent.' Ik legde mijn hand kort op haar been en drukte mijn lippen op die van haar. 'Dat-' zei ik met een glimlach, 'is een geweldig idee. Al een bestemming in gedachten?' vroeg ik haar terwijl ik in de weer ging met pannen, brood en borden. Ik dekte de tafel om haar heen, nadat ik water op had gezet. 'Wat drink je meestal bij het ontbijt?' Het was natuurlijk erg logisch als zij geen koffie dronk 's ochtends.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 10:06
'Ik hou van thee 's morgens of fruitsap, maar koffie is best of melk.' Ik glimlachte en liet hem even stoppen met dekken om hem zacht een kusje te geven. 'Het feit dat ik prachtig ben? Wauw. De sterkste reden ooit.' Dit giechelde ik zowat tegen zijn lippen op. Mijn ogen keken speels in die van hem. 'Nee, niet echt. Ik had meer het idee van dagen rond jou nek te hangen.' Zacht grinnikte ik. 'Grand Canyon? Canada? Of Peru! Iets avondtuurlijks, maar ook romantisch. Wat jij maar wilt!'
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 10:17
'En wat we kunnen betalen.' voegde ik lachend toe. 'Je bent wel erg ambitieus, Ellie, ik vond een kampeer vakantie in de bergen 20 km verderop al heel wat.' Ik wreef over mijn achterhoofd en gaf haar nog een kus voor ik de eitjes in het kokende water stopte. 'Ik zet wel wat thee. Ik moet toch water koken voor de koffie.' Het koffie zet apparaat was kapot gegaan, dus ik moest het op de provisorische manier met een trechtertje doen. Ach, het werkte zo ook.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 10:30
Ik drukte een kusje terug waarna ik van de tafel afglipte en naar hem toe liep. Zacht gleed een hand rond zijn middel. 'Hmm, een tentje. Wij twee. Dicht tegen elkaar...' Ik fluisterde haast. 'Met honderde muggen. Zweet. Fijn.' Hierbij lachte ik. Het was vroeg en ik was niet op mijn best met grapjes. 'Ja, oké, kamperen. Altijd leuk, maar ik dacht dus aan even helemaal weg van Mysic Falls. Ik kan voor het geld zorgen. Deels.'
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 10:51
'Vooral die muggen zijn érg aantrekkelijk.' Met een grijns draaide ik me naar haar om en met haar kin op mijn handpalm gaf ik haar een zacht kusje. 'Ik heb ook wel geld. En anders moet ik maar wat harder werken, want ik neem je maar graag hier ver vandaan voor vakantie.' Ik glimlachte naar Eleanor en keerde me weer naarhet fornuis om het vuur uit te draaien en de waterkoker aan te zetten. 'Hard gekookt of zacht gekookt eitje?'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers za jun 30 2012, 11:21
Ik glimlachte naar hem, maar toch vervaagde die al snel weer. 'Nee, Arthur! Je werkt sowieso al harfd genoeg. Ik wil niet dat je zo hard je uitslooft vanwege een vakantie met mij. Zolang het jou en mij is, ons, is alles best voor mij.' Zacht streelde ik over zijn borstkas en leunde met mijn hoofd tegen zijn rug. 'Kan ik ook een omeletje krijgen?' Met een onschuldig gezicht liet ik hem los om hem aan te kijken. Weer speelde die glimlach rond mijn lippen. 'Ik heb nog een tent en matras met pomp, slaapzak ook nog ergens. Ooit nodig gehad voor een uitje met Zoe.' Ik dacht werkelijk al na ovee ons tripje.
Arthur
Onderwerp: Re: Huis van fam. Ivers zo jul 01 2012, 19:20
'Oh, dat is geen probleem hoor. Een paar uurtjes meer kan geen kwaad en ik doe het graag.' Ondertussen pakte ik een filter en de koffie. 'Ja, prima, alles kan.' Ik pakte nog een eitje er bij en een koekenpan. Met wat boter ging het eitje de pan in en siste zachtjes. 'Ik heb slechts één keer gekampeerd. Toen mijn moeder het een leuk idee vond me op een christelijk zomerkamp te sturen.' Ik moest lachen bij de herinnering.