Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Liam en Elisa.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 13:27

Toch kon ik de verleiding niet weerstaan en ik pakte de onderkant van haar shirt beet. Het duurde niet lang voor deze naast ons op de bank lang. Met mijn vingertoppen streek ik langs haar ivoor witte, zachte huid rond op haar rug. Ik kon het niet helpen, het voelde zo natuurlijk aan. Dit alles. Het was alsof het voorbestemd was om te gebeuren. Ik kon niets anders doen dan genieten op dit moment. Van haar, van haar geur, haar lichaam, haar lippen. Alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 13:34

Ik voelde zijn handen mijn shirt omhoog doen en keek hem even aan of hij dat echt wou. Mijn handen baande een weg naar de onderkant van zijn shirt om die vervolgens ook naast de bank te laten belanden, nu hun lippen even van elkaar gescheiden waren bekeek ik met een glimlach zijn bovenlichaam. Ik bracht daarna mijn mond weer tegen die van hem aan en sloot vervolgens mijn ogen weer. Als hij wou dat ik stopte kon hij dat prima laten merken. Dit was vreemd, maar het voelde o zo goed en misschien nog wel belangrijker, vertrouwt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 13:41

Even had ik de neiging om haar mee naar boven te nemen. Het bed was comfortabeler dan de bank. Een stuk comfortabeler. Zonder moeite tilde ik haar op en met de snelheid die ik bezat was ik zo boven. Zacht liet ik haar op bed vallen en kroop er zelf naast, mijn lippen weer samensmeltend met de hare. Dit voelde zo goed, alsof ik nooit anders gewend was. Mijn schoenen lagen inmiddels langs het bed en ook de hare had ik binnen no time uit. Snelheid bezitten had zo zijn voordelen. Met een zachte kracht duwde ik haar het kussen in en zoende haar vurig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 13:52

Ik glimlachte toen hij me vast nam en op bed legde. Nee, een bank was misschien niet echt comfortable. Het zachte bed zorgde dan ook voor een bredere glimlach. Ik voelde hoe mijn schoenen met snelheid uitgingen. Ik had willen zeggen dat ik niet van porselein was toen hij al met wat meer kracht haar in het kussen duwden. Zijn zoen beantwoorden ik minstens net zo vurig terwijl ik met mijn voet speels zijn broekspijp in kroop, om langs zijn been te strelen. Het voelen van zijn blote bovenlijf tegen mijn bovenlichaam maakte me nog meer naar hem verlangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 13:59

Haar voet langs mijn been voelde aan als meer. Zonder erbij na te denken, begon ik wat aan de knoop van haar broek te frummelen. Mijn lippen nog steeds gefocust op die van haar. Toen ik de knoop los had, trok ik haar broek over haar heupen heen en streelde vervolgens over haar bovenbeen. Dit had ik gemist. Haar aanraking, al die jaren had ik dit moeten missen. Met de tijd was het verlangen langzaam weggeëbd, maar inmiddels wist ik weer hoe alles voelde. Iedere herinnering die ik met haar had was zo levendig als maar zijn kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 14:12

Ik voelde mijn broek uitgaan en was blij dat ik simpele zwarte slip en een zwarte bh aanhad. Ik voelde de tinteling die ik had gemist welke zich over mijn bovenbeen verplaatsten. Ik schopte mijn broek van het bed af terwijl ik de rollen omdraaiden en weer op hem ging zitten. Met een speelse en vooral uitdagende blik beet ze nogmaals op zijn lip, iets harder dit keer, maar niet hard genoeg om zijn bloed te proeven. Mijn handen maakte ondertussen zijn knoop los om zijn broek in een enkele seconde ook op de grond te hebben liggen en hem weer aan te kijken. "Damn dit miste ik," fluisterde ik tegen zijn lippen aan terwijl ze weer samensmolten. Mijn benen waren om zijn dijbenen heengeklemt. Ja, dit had ze echt gemist. Onbewust, door de jaren heen, maar nu was ze zich heel bewust van de verlangens en het gemis, van zijn lichaam en dat van mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 22:20

De speelse, verlangende blik op mijn gezicht werd steeds groter. Toen ze haar tanden weer in mjn lip zettr, draaide ik haar om, zodat ik weer boven haar lag. 'Ik ook,' Zei ik en plantte mijn lippen weer vurig op de hare. Mijn verlangens werden gevoed door alles wat ik aan haar zag. Haar donkere ogen met die speelse blik erin, haar dijen, buik, zachte huid alles liet me genieten hiervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 22:54

Ondanks dat ik er van hield de leiding te hebben, lag deze nu bij Liam. Ik liet hem bij hem toen hij mij weer onder legden. Ik wachte erop dat hij mijn bh zou losmaken, de laatste kledingstukken naast ons zouden laten vallen. Mijn voet streelden langs die van hem terwijl mijn handen in zijn haar en in zijn nek lagen. Om zelfs hun zoen door Liam te laten leiden. Dat hij toe zei dat hij dit gemist had, deed me goed, hoewel ik het bij hem eigenlijk al wist. Hij beantwoorden mijn verlangens zonder dat ik hem erheen hoefden te leiden, iets waar ik misschien wel aan kon wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 01 2012, 23:51

Oefening baart kunst, dus met een simpele beweging lag ook haar BH op de grond. Mijn vingertoppen streelde langs haar zij en mijn lippen waren nog steeds vurig op dit van haar geklemd. Mijn handen waren inmiddels verplaatst naar haar haren toe en merkte al snel dat zij zich volledig overgaf aan de daden die wij aan het verrichten waren. Op de eerste plaats voelde het al goed om hier met haar te zijn, maar het maakte het nog veel beter om te weten dat zij er volledig van genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimema jan 02 2012, 05:21

Mijn BH ging uit en ik voelde hoe mijn mondhoeken even omhoog krulden, enkele seconden om me daarna weer volledig te geven. De warmte, zijn lichaam, zijn geur, zijn smaak alles liet haar hiervan genieten. Er niet bij stilstaand hoe het hierna zou zijn en wat hij zou denken. Enkel dit moment beleven, me er fijn bij voelen, me laten genieten. Hij kreeg mijn volledige aandacht, mijn warmte, mijn lichaam, wetend dat hij er net zo van genoot als dat ik deed, iets wat me er nog beter bij liet voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 00:00

Toen haar lippen opkrulden, deden de mijne dat ook. Even stopte ik en streek ik enkel langs haar kaaklijn heen. Mijn blik alles zeggend over hoe ik me op dit moment voelde. Opgelaten, verlangend, genietend. Het waren grote termen, maar het waren ook grote gevoelens die zich in mij oplaaide. Ik besloot om te rollen, zodat zij bovenop lag. Ik wist dat ze ervan hield om de leiding over dingen te nemen - dat deed ze namelijk altijd, dus ik wilde haar een kans geven. Ik was tenslotte net degene geweest die het heft in handen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 01:09

Ik zag de blik in zijn ogen en hoopte dat hij dat bij mij ook zag. Het verlangen, het genieten, hoe fijn hij me liet voelen. Hij rolde om, stond zo de leiding af, ik bleef hem aankijken terwijl ik mijn handen naar zijn heupen bracht en mijn duimen onder de rand van zijn onderbroek bracht. "Liam," fluisterde ik, terwijl ik mijn lippen dichter bij die van hem bracht. "Ga je gang," stond ik toe terwijl ik hem weer op mij rolden. Hij wist dat ik er van hield om te leiden, juist daarom liet ik hem mij leiden. Het was mijn manier om hem te laten merken dat ik om hem gaf, dat verdiende hij nu te weten. Hij liet me op dit moment geweldig voelen, het voelde goed. Beter dan ooit. Wetend dat ik het niet snel tegen hem zou zeggen, hoopte ik dat hij het begreep, het voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 01:22

Een warm gevoel vulde mijn lichaam. Ik wist dat het heel wat betekende als ze zo reageerde en dat deed me goed. Misschien bestond er nog een kleine kans dat het iets tussen ons zou worden. Als het aan mij lag, was er allang iets geweest. Maar haar blik, haar uitstraling, deed mij zoveel goeds. Zachtjes, maar vurig kuste ik haar weer en dit keer was ik degene die zachtjes in haar onderlip beet. Ook mijn handen gleden naar haar simpele slipje.

- laten we dit stuk even skippen, right XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 01:44

-stukje geskipt-

Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ga tegen hem aanliggen. Mijn hand lag om zijn buik, klaar om hem tegen te houden als hij op wou staan, want dat wou ik niet. Ik keek hem even aan en plaatste een kus tegen zijn kaaklijn. "Ben je nog boos, over toen?" vroeg ik. Omdat ik het me simpelweg afvroeg. Ik vroeg me af, of nu hij de reden wist, hij het me vergaf. Ik realiseerde me hoe erg ik naar hem verlangt had, hoe erg ik hem eigenlijk gemist had. Niet enkel zijn lichaam, maar ook hemzelf. Ik had nooit begrepen waarom hij toen bij me wou blijven, maar ik begreep al helemaal niet dat hij dat na tweehonderd jaar weer wou, nog wou. Ik was niet makkelijk, niet lief of zorgzaam, onvoorspelbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 03:06

'Ik ben nooit boos geweest. Ik heb het - tot nu - nooit begrepen, maar ik ben nooit boos op je geweest.' Ik plaatste een kus op haar voorhoofd en streek met mijn vingers zachtjes door haar haren heen. Nee, ik was inderdaad nooit boos geweest, simpelweg omdat ik niet boos op haar kón zijn. Hoe graag ik het ook in het begin had gewild, ik was niet boos. Eerder teleurgesteld, dat gevoel was in de loop der jaren ook altijd gebleven. Nu ik het wist was het nog moeilijker om het haar kwalijk te nemen, dus deed ik dat ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 03:57

"Weetje, ik had een briefje voor je geschreven... Maar ik was bang dat je het niet zou begrijpen dus had ik hem verscheurd en verbrand..." biechtte ik op. Ik voelde me enigszins schuldig nu. Zeker nu ik besefte hoe erg ik hem had gemist en dat ik het gewoon had weg gedrukt, uit had gezet. Misschien kon ik het nog eens proberen. Ik keek even omhoog, richting zijn ogen, maar sloot daarna mijn ogen, om enkel te luisteren naar zijn hart dat klopte en zijn ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 04:20

Mijn blik gleed naar beneden en ik trok haar ietsjes omhoog zodat ze met haar hoofd naast de mijne lag. 'En wat stond er in die brief?' Vroeg ik liefkozend, terwijl mijn vingertoppen langs de contouren van haar lichaam streken. Mijn lippen werden eventjes op haar kaaklijn gedrukt en met een kleine glimlach op mijn gezicht keek ik haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 04:55

Ik keek hem weer aan toen hij me een stukje omhoog trok. "Dat het me speet, maar dat ik weg wou, een deel van wat ik je net heb uitgelegd, dat ik je zou missen." somde ik op. Dat ik van je was gaan houden. Ik plaatste een kus op zijn kin. Ik wou me niet zo kwetsbaar opstellen, want zo voelde ik me nu, kwetsbaar. Omdat hij wist wat er in mij omging toen, nu... Of in ieder geval voor een groot deel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 04:59

Ik knikte begrijpend en trok haar iets op mijn lichaam zodat ik mijn lippen goed op de hare kon plaatsen. Ik kon zien dat ze iets verborg door de blik in haar ogen, maar besloot er verder niet op in te gaan. Het was voor haar vast al moeilijk genoeg om alles zo aan mij te vertellen. Ik had het idee dat ze in die zin wel was veranderd: Dat ze zich meer open stelde naar mij en daar was ik blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 05:13

Ik kuste hem terug en keek hem daarna weer aan. "Je moet niet te veel aan deze Elisa wennen hoor," plaagde ik hem om hem daarna nog een keer te kussen. "Even iets heel anders," begon ik terwijl ik hem aan bleef kijken en met mijn hand over zijn borstkas streelden. "Wat denk jij, zal ik hier weer eens een half jaar naar school gaan?" ik zat er enorm over te twijfelen, en naast Liam zou ik anders overdag vrij weinig kunnen doen, althans, zo levendig leek me dit plaatsje niet, daarnaast was het een perfecte overstap om niet meer over mijn gevoel voor hem te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 05:33

'Zou je kunnen doen, dan wordt je mijn leerling.' Lachte ik en keek haar eventjes aan. 'Nee, ik geef geen les. Tenminste nog niet, de laatste geschiedenis leraar is vertrokken, dus misschien kom ik in aanmerking voor die baan.' Mijn blik gleed over haar heen. 'Je kan ook een leuke baan zoeken,' Stelde ik voor en keek even naar de tijd, op de klok die tegenover ons hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 06:51

"Sinds wanneer zijn geschiedenisleraren sexy?" Ik kon het niet laten mijn lippen weer op die van hem te plaatsen. "Ik denk dat het in eens heel aantrekkelijk is om geschiedenislessen te gaan volgen," Ik lachte naar hem terwijl ik iets van hem afrolden. "Hmm een verboden liefde" zei ik op een zwijmeltoon. Hoewel ik over het algemeen niet bepaald romantisch ingesteld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 07:16

'Sinds ik geschiedenis ga geven.' Zei ik en keek haar aan toen ze van me afrolde. De dekens lagen half over ons heen, maar totaal in de kreukels. 'Als jij geschiedenis gaat volgen is het ineens heel aantrekkelijk om het te geven.' Even dacht ik aan ons: Zij in de banken en ik voorin de klas, het zag er werkelijk waar niet uit: ze was ten eerste ouder dan ik was - geestelijk dan - en ik zou de lach niet van mijn gezicht af kunnen houden. Altijd als ik haar zou zien, zou ik aan dit moment denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 07:44

Ik glimlachte bij het idee dat hij mij geschiedenis zou gaan geven, naast het feit dat ik een groot deel zelf meegemaakt had, was ik ouder en zou dat best vreemd zijn. Hoewel eigenlijk was ik jonger, maar het zou heerlijk zijn om hem te kunnen verbeteren. Ik denk alleen dat dat niet zo snel zou voorkomen. "Ik ga er nog even over na denken, want als jij leraar wordt, kan ik niet zomaar dit doen," ik plaatste mijn lippen weer op die van hem terwijl mijn mondhoeken iets omhoog krulden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04 2012, 07:55

Ik tilde haar weer op mij toen ze me begon te zoenen en staakte de kus even. 'Dan kan je dat inderdaad niet meer doen nee.' Zei ik en plaatste mijn lippen weer op die van haar. Zachtjes streek ik langs haar haren en onze zoen werd iets heviger dan hiervoor. Het was een voordeel dat we in principe geen slaap nodig hadden. Het was heerlijk geweest om de hele nacht naast haar te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Liam en Elisa.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Yorke
» Huis van fam. Lewis
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van Ariel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: