Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Liam en Elisa.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 04 2012, 19:44

Ik nam drie glazen en goot deze vol. Ik gaf er een aan Liam en een aan Igraine maar liet mijn eigen even staan om de kaarsen te kunnen verspreiden ober de badkamer. Ze hadden allerlei verschillende diktes en grotes. Ik had ze eigenlijk met een ander doel gekocht, maar dat kwam wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimema apr 09 2012, 20:47

Waarom had ik dit ook alweer gedaan? Oh ja - ik deed het voor Elisa. Met een dankbare glimlach pakte ik het glas aan en nam er een grote slok uit. 'Nou, veel plezier met whatever jullie ook gaan doen.' Zei ik en beende de kamer uit. Nee, ik had geen zin om daarbij te gaan zitten. Waarschijnlijk zouden ze veel gaan huilen en troosten en dan zou het net zoiets worden als de vorige keer bij Elies thuis. Ik had een beter plan, dit was de perfecte tijd om wat dingen uit te zoeken in het archief in de woonkamer. Er stonden gigantische boeken en tonnen met informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 10 2012, 03:41

'Bedankt,' zei ik zachtjes. Ik was even opgelucht dat hij wegging en begon mijn kleding uit te trekken. Na het laatste kledingdeel stapte ik in bad en sloot even mijn ogen. 'Het huis van Liam is mooi, ik snap wel waarom je bij hem bent ingetrokken,' giechelde ik plagerig. 'Zelf trek ik ook bij Sebastiaan in. Je zou zijn huis eens moeten zien.' Ik draaide me om en bekeek de verschillende badspullen om erin te stoppen. 'Aardbeien,' glimlachte ik, alsof er niets gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 10 2012, 04:27

'Ja, het is prachtig hè?' ik wist dat het echt zijn huis was, dat het van zijn familie is geweest.'Nodig me eens uit zou ik zeggen,' lachte ik. Ik stak de laatste kaarsjes aan en ging op de rand van het bad zitten. Mijn ogen gingen langs de verschillende soorten badschuim. Altijd al had ik het heerlijk gevonden om lekker te badderen. Een flinke scheut deed ik extra in het bad. Mijn jasje en schoenen legde ik weg samen met de kleding van Igraine, waarna ik weer bij haar op de rand ging zitten. 'Ik heb ook nog badzout en bruisballen, dus als je wilt,' zei ik waarna ik haar aankeek. 'Zal ik eerst je haar doen en dan bij je in bad gaan?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:00

'Ja, het is inderdaad prachtig,' gaf ik toe en giechelde. 'Ik zal je heel snel uitnodigen. Mag je op de thee bij ons,' zei ik met een knipoog en zakte het warme water in. Ik giechelde bij de extra scheut en hield mijn handen eronder. 'Heb jij badzout en bruisballen, of Liam?' zei ik plagerig en knikte daarna, terwijl ik even een pluk in mijn hand hield. 'Knip het maar kort. Er is toch niet veel meer tegen te doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 11 2012, 11:34

'Eigenlijk hebben we badzout en bruisballen.' Zri ik terwijl ik er even over nadacht, 'Iggie, je kent me, ik houd te veel van in bad gaan.' Ik ging met mijn hand door haar haar en schudde even mijn hoofd. 'Nee, dat lijkt me niet verstandig. Ik ga het wassen en kammen en invlechten.' ik glimlachte even. Als er gewassen was was de schade tenminste te zien en als het ingevlochten was niet meer. Ik nam de handdouche (heet dat zo) en voelde even het water wat eruit kwam toen ik hem zachtjes aanzette om te voorkomen dat ik gelijk de hele badkamer nat spoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimevr apr 13 2012, 00:48

Eenmaal beneden, liep ik naar de kast toe waar de familie-archieven in stonden en als het goed is stond er ook een boek met informatie over een familie die ik graag wat beter wilde leren kennen. Een enkele keer was ik met ze in aanraking geweest. Ze noemde zichzelf de familie Kole, de eerste van ons soort. De eerste van de bloedlijn. Ze waren verdomde sterk en hadden zo hun eigen manieren om niet op te vallen. Het duurde dan ook verdomd lang voordat ik aan hen had gedacht als potentiële daders. Natuurlijk hoefde ze er niet perse iets mee te maken hebben, maar het zou me niets verbazen als ze dat wel deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 14 2012, 10:01

Ik glimlachte dankbaar en hield mijn hoofd onder de douche. 'Toch zonde, het was net zo lang. En ook al knip ik het of vlecht ik het in, Seb merkt het toch wel en ik ga het hem ook vertellen.' Ik zuchtte en sloot mijn ogen. 'Ik houd van een bewogen leven, maar soms ook wel van wat rust.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 14 2012, 12:22

'Je moet het hem ook vertellen,' zei ik haar. 'Het zou niet goed zijn als hij het niet merkt en het zou ook niet goed zijn als je hem het niet verteld.' de shampoo schuimde, maar het schuim verdween zodra het water er langs kwam. 'En vanavond breng ik jou die rust.' zei ik met een glimlach hoewel ze die niet zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 14 2012, 19:53

'Nee precies, deze keer ga ik het wel goed doen,' glimlachte ik en hield mijn ogen en mond dicht bij al dat schuim. Ik zou er niet aan doodgaan, maar het was toch echt niet fijn. Ik glimlachte en knikte. 'Eindelijk eens rust,' zei ik quasi-dramatisch en kneep in haar hand. 'Ga ik gezellig tussen jou en Liam in liggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 14 2012, 20:54

Bij het laatste schuim dat verdween drukte ik een kus tegen de achterkant van haar hoofd op haar haar. Ik nam mijn kam om voorzichtig haar haar te kammen en lachte even bij haar opmerking. 'Ik ga niet het risico lopen dat jullie elkaar in jullie slaap de hersens in slaan, ik ga wel tussen jullie in,' lachte ik. Hoewel Liam toch niet bij Iggie in een kamer zou slapen denk ik. Maar goed dit huis had nog zat (?) andere slaapkamers, toch zou ik het heerlijk vinden om tussen hen in te liggen. Nouja, als ze elkaar niet de hersens in sloegen. Maar ik geloofde niet dat de uitnodiging van Liam ervoor zou zorgen dat alles goed zat tussen die twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 14 2012, 21:57

Hoewel ik verdiept zat in mijn research, kon ik hun gesprek boven met gemak volgen. 'Jullie slapen maar lekker in een van de andere kamers.' Zei ik met een grijns op mijn gezicht, later realiserend dat ze dat helemaal niet konden zien. Dan maar met hoop van zegen dat ze snapte dat ik het niet al te serieus bedoelde. Alhoewel - ze moesten ook in een andere kamer slapen. Igraine kwam er bij mij echt niet in hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimema apr 16 2012, 00:55

Ik giechelde en knikte. 'Ik zou dat inderdaad doen. En anders slaap ik ook wel thuis, als dat beter uitkomt.' Ik moest opnieuw lachen om Liam's woorden en zakte daarna weer wat dieper in het water. 'Bedankt Elies. Voor alles wat je voor me doet. En kijk maar uit met lieve daden, of ik zal je een natte knuffel geven!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimevr apr 20 2012, 02:36

Ik begon met het invlechten van haar haar en glimlachte kort bij de opmerking van Liam. 'Ik vrees dat het een bed wordt zonder Liam, of zelfs maar Liamgeur.' ik pruilde even, maar bedacht me dat ze dat beide niet zagen en ik zei het dan wel tegen Igraine, maar het was eigenlijk ook meer om Liam te laten weten dat ik het liefst tegen hem aan lag. 'Je moet je maar vereerd voelen, Iggie, dat Liam je hier laat slapen en die kans ga ik niet laten schieten, want ik ga jou vanavond niet alleen laten.' het vooruit zicht dat ik gewoon hier, thuis, een hele avond met Iggie kon zijn, zelfs met het idee dat vanaf Liam zijn kant kwam, maakte dat ik het een fijn idee vond dat ik vanavond tegen Igraine aan kon slapen. Ookal voelde het niet heel prettig om morgen pas Liam echt te kunnen bedanken. Het zou voor het eerst in inmiddels best een lange tijd zijn dat ik niet naast Liam zou liggen en ik merkte nu al dat ik zijn lichaamswarmte, geur, aanraking, ademhaling, hartslag - alles zou missen, maar ik wou ook dolgraag bij Igraine zijn en haar bij me hebben vannacht. Ergens schrok ik er best wel van, dat ik misschien wel meer... Afhankelijk was van Liam dan ik dacht. Hoewel dat misschien niet helemaal het juiste woord was. Ik zou van niemand anders willen dat hij zo'n invloed op me zou hebben. Ik vertrouwden er volledig op dat Liam dat nooit ten slechte van mij zou gebruiken. Ik besefte dat ik nog veel meer van hem hield dan dat ik beseft had. Ik legde de laatste hand aan de vlecht en maakte hem vast. Ik sliep vanavond gewoon in huis met de twee personen die het meest voor me betekenen. Een gelukzalige glimlach verscheen rond mijn lippen, waarna ik opstond en mijn kleding uit trok om tegenover Iggie in het bad te kruipen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimevr apr 20 2012, 02:47

Ik glimlachte bij de woorden van Elisa, maar gaf er geen respons op, wetend dat Igraine daar ook lag en ja - ik was nou eenmaal gesteld op mijn privacy. Toen ik de informatie die ik zocht had gevonden, sloot ik het boek weer en zette het terug in de kast. Ik liep naar het tafeltje toe waar mijn sterke-drank voorraad stond en schonk een glas Whiskey voor mezelf in. Niets ging er boven een goed glas Whiskey op een late avond als deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 21 2012, 04:49

Ik maakte plaats in bad voor Elisa en glimlachte. 'Ik voel me heel erg vereerd,' glimlachte ik en kietelde haar tenen. Ik vroeg me af wat Sebastiaan nu aan het doen was: of hij thuis was of ergens iets aan het drinken was. Misschien was hij zelfs wel aan het jagen. Ik zakte onderuit in het water en sloot mijn ogen. Ik probeerde me totaal te ontspannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 21 2012, 05:01

Ik keek haar even aan toen ze onder mijn tenen kietelden en tikte met mijn grote teen tegen haar neus aan. 'Goedzo,' lachtte ik. Ik nam mijn glas van de badrand en nam een flinke slok pm hem daarna weer naast me te zetten. 'Kom hier met die voeten van je,' zei ik waarna ik haar voet nam om deze te maseren. Echt manieren om haar verder nog te laten ontspannen wist ik niet meer. 'Straks maar leker slapen?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 21 2012, 05:04

Ik giechelde toen ze tegen mijn neus tikte en ook toen ze mijn voet begon te masseren. Zelf dronk ik mijn glas heel snel leeg en sloot opnieuw mijn ogen. Het was echt heel fijn om nu met Elisa samen te zijn. Ik had echt niet geweten wat ik thuis had gedaan. Vast erge dingen. Ik knikte. 'Zometeen lekker slapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimeza apr 21 2012, 05:33

'Ik ga zo nog wel eventjes langs Liam hoor,' glimlachte ik. Ik kon het niet maken om te gaan slapen zonder Nog even langs Liam te gaan. Ondertussen masseerde ik haar voet rustig verder. 'Maar daarna kom ik bij je liggen,' ik begon vervolgens met het masseren van haar andere voet. Het was heerlijk warm water en ik merkte dat het ontspannend was en hoopte dat het ook dat effect had op Igraine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:23

Ik knikte en glimlachte geruststellend. 'Dat is prima,' zei ik zachtjes en giechelde weer toen ze mijn voet masseerde. Het kietelde, maar liet me toch ontspannen. 'Gezellig!' zei ik enthousiast en dacht even diep na. 'Moet ik Sebastiaan even bellen of morgenochtend meteen langsgaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:47

Kort dacht ik na. 'Ik zou hem even bellen. Zeker als jullie net als ik en Liam eigenlijk elke nacht samen zijn.' daarbij zou zij het waarschijnlijk ook fijn vinden als hij het haar liet weten als hij ergens anders bleef slapen. Het water begon langzaam aan af te koelen. 'Waarom kan badwater nooit eens gewoon warm blijven?' zuchtte ik. Maar goed Igraine zat inmiddels ook al een poos erin. 'Laten we er maar uit gaan voor je straks verrimpeld bent.' ik glimlachte even 'dan kun jij iets uitzoeken om in te slapen voor ons en Seb bellen, en dan ga ik even langs Liam,' stelde ik voor met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 22 2012, 04:50

'Ik bel hem zometeen inderdaad wel even,' zei ik zachtjes en bleef nog even liggen met een pruillip. 'Niet zo snel zeuren, he Eliesje?' zei ik plagerig en tikte nu met mijn eigen teen op haar neus. 'Een heel lief, klein verrimpeld meisje loopt dan door Liams huis. Zal hij leuk vinden.' Giechelend stond ik op en pakte een handdoek om me af te drogen. 'Waar is jouw kamer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 22 2012, 05:18

Ik kan een lach niet onderdrukken toen ze met haar teen op mijn neus tikte. Ik opende het afvoerputje, blies de kaarsjes uit en droogde mezelf ook af met een handdoek. Ik ga er niet bij stilgestaan om ook maar iets klaar te leggen en nam dan ook de badjassen van hun haakje af en gaf Igraine mijne waarna ik die van Liam aantrok. Ik ging Igraine voor en opende de deur van onze slaapkamer. 'Dit is onze slaapkamer, de kamer hiernaast moeten wij vannacht maar in gebruik nemen, maar hier ligt mijn kleding.' ik opende een deurtje van de kast en nam uit de lade eronder een slipje welke ik aandeed. 'Ik ga even naar Liam, zoek jij maar iets leuks uit voor mij.' kort omhelsde ik haar om haar nog even aan te kijken voor ik haar achterliep.
Kort concentreerden ik me op of ik ergens geluid hoorden en liep er op af om vervolgens Liam tegen te komen in de werkkamer. Ik sloot van achter mijn armen om hem heen en zetten mijn lippen zachtjes in zijn nek. 'Liam, dankjewel. Je hebt geen idee hoeveel het voor me betekend dat jij Iggie uitnodigde.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Aantal berichten : 522
Geboortedatum : 26-09-92
Leeftijd : 231

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 22 2012, 05:44

Ik glimlachte toen de deur van de werkkamer open ging en niet veel later voelde ik hoe twee warme armen zich om mijn lichaam heen sloten. 'Ik ben de rotste niet.' Merkte ik grijnzend op, zette mijn glas neer en draaide me om, om haar vervolgens in mijn armen te nemen. 'Maar maak er geen gewoonte van, ik hou er niet van om zonder jou in ons bed te liggen.' Met deze woorden plaatste ik mijn lippen zachtjes op die van haar, om haar vervolgens aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitimezo apr 22 2012, 05:55

'Weet ik. Je bent alles behalve rot.' zachtjes kuste ik hem terug en legde ik mijn armen om zijn middel. 'Ik hou er ook niet van om niet tegen jou aan te kunnen liggen.' Ik keek hem met een glimlach aan. 'Verzin maar een manier waarop ik het goed kan maken,' glimlachte ik. Ik streelde even langs zijn wang. 'Everyday, I love you more.' neuriede ik zachtjes met een glimlach. Hij was echt geweldig. 'Misschien moet ik maar in jou badjas gaan slapen, dan heb ik tenminste jouw overheerlijke geur om me heen,' lachte ik waarna ik hem weer en kus gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Liam en Elisa.   Huis van Liam en Elisa. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Liam en Elisa.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: