Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. Peterson

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 24 2012, 07:56

Ik glimlachte dankbaar naar Alicia's moeder. Ik vond haar altijd een bijzonder aardige vrouw en ze hadden ook wat weg van elkaar. Ik legde mijn hand op haar onderrug en drukte mijn lippen lang op de hare. Ik had haar gemist. 'Ik wou je graag zien,' murmelde ik en glimlachte. 'Leuke verrassing?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 24 2012, 08:08

Ik keek hem even met een glimlach aan. 'Absoluut,' lachte ik. 'Hmm, gaan we nu in de deurpost blijven staan?' vroeg ik plagend waarna ik hem een stukje verder naar binnen trok zodat ik de deur achter hem kon sluiten. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik. Ik vond het echt leuk dat hij uit het niets was langs gekomen en merkte dat ik al een poosje dezelfde glimlach rond mijn lippen had die was verschenen bij het zien dat Teoh voor de deur stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 24 2012, 08:36

'Een deurpost is wel romantisch hoor,' plaagde ik haar en liep mee naar binnen. Ik was hier eenmaal eerder geweest, dus ik herkende het nog redelijk. 'Ja lekker,' zei ik, terwijl ik haar woonkamer en keuken bekeek. Ik pakte haar handen vast en trok haar opnieuw tegen me aan. 'De training was vreselijk!' zei ik dramatisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimedi apr 24 2012, 08:55

Ik liet mijn handen met die van hem verstrengelen toen hij me tegen zich aantrok en glimlachte even om hoe dramatisch hij het zei. 'Ahw, zal ik er dan maar voor zorgen dat je hem vergeet,' zei ik met een plagende glimlach waarna ik op mijn tenen wou gaan staan om hem een kus te geven, maar mijn moeder vond het blijkbaar niet nodig gezien ze overdreven begon te hoesten. 'Rustig maar mam, ik neem hem wel mee naar mijn kamer.' zei ik terwijl ik Teoh aan bleef kijken. 'O ja, tuurlijk dan ben ik rustig.' zei mijn moeder waardoor ik even met mijn ogen rolde. Het was dat ik een goede band had met mijn moeder en ik er ook niet op zat te wachten dat als ze ooit een keer een vriend had die dan voor mijn neus zou zoenen. Zachtjes trok ik Teoh mee naar het aanrecht om twee glazen te pakken en een fles cola. Er van uitgaand dat hij het wel liet merken als hij iets anders wou drinken. Ik bedacht me even dat hij mijn kamer nog nooit gezien had en keek hem even aan. 'Niet schrikken van mijn kamer,' lachte ik. Mijn kamer was geen rotzooi, maar wel klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 07:01

Ik lachte om haar moeder en volgde haar daarna naar haar slaapkamer. Ik schudde mijn hoofd. 'Erger dan de mijne kan niet,' grinnikte ik en trok haar mee op haar bed, waarna ik haar even uitgebreid kuste. 'Je moeder is toch niet van het storen, he?' zei ik lachend tussen de kus door en streelde zachtjes haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 07:20

'True,' zei ik waarna ik de glazen en fles cola op mijn bureau zette. 'Maar honderd keer zo klein wel.' Ik liet me door Teoh meetrekken op mijn bed en kuste hem terug. Ik glimlachte kort bij mijn vraag maar die verdween min of meer toen zijn lippen die van mij weer in beslag namen. 'Geen idee, denk het niet.' antwoorden ik eerlijk. Eigenlijk wist ik wel zeker dat ze Teohs aura net al had doorgespit voor dat hij de deur door was dus tenzij ze iets zag wat haar niet aanstond zou ze ons toch wel met rust laten. Zachtjes zette ik mijn lippen kort op die van hem waarna ik hem plagend aankeek. Kort glimlachte ik naar hem waarna ik tegen hem aan ging zitten/liggen (?). Het was zo heerlijk on alleen al tegen hem aan te zitten/liggen, dat was gewoon oneerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 07:31

'Klein maar fijn,' grinnikte ik en pakte het glas cola vast. Ik had nog niet gedronken na de training, dus ik stond nogal droog. Rustig nam ik paar slokjes en streelde Alicia ondertussen. 'Wel een lekkere ochtend gehad?' vroeg ik benieuwd. Ik gaf mijn glas aan Alicia, zodat ze ook wat kon drinken, en plaatste ondertussen zachte kusjes in haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 07:58

Ik genoot van zijn kusjes in mijn nek en nam het glas cola aan. 'Ja,' antwoorden ik. 'Ben vanmorgen even wezen zwemmen. Moeten wij samen een keer doen, zwemmen.' zei ik met een glimlach. 'En jij dan? Alleen getraind of ook nog iets anders gedaan?' ik nam een slok van de cola en gaf hem daarna weer het glas. Ik kon hem vanaf hier niet wegzetten en misschien wou hij de laatste slokken nog. Met mijn hand bracht ik zijn hoofd meer omhoog zodat ik hem een kus kon geven op zijn lippen gevolgd door enkele op zijn kin en kaak waarna ik me meer tegen hem aan nestelden en mijn hoofd op zijn schouder legden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:03

Ik keek haar glimlachend aan. 'We hebben al een keer samen gezwommen en toen kusten we voor de eerste keer, toch?' Ik tikte op haar neus en legde mijn hoofd op haar schouder. Ik schudde mijn hoofd. 'Alleen maar getraind. Zelfs toen de training af was gelopen, ging ik verder trainen. Ik ben geen workaholic, maar sportaholic,' grapte ik en kietelde haar middel. 'En nu ben ik lekker bij mijn vriendin.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:19

'Daarom,' zei ik met een glimlach. Kort legde ik mijn hoofd tegen dat van hem toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Ik lachte even toen hij bij mijn middel kietelde hoewel het niet zo zeer door het kietelen kwam. Bij mijn buik en middel kon ik wel redelijk tegen kietelen. Bij mijn voeten echter totaal niet. 'Hmm wat toevallig, mijn vriend is heerlijk bij mij.' zei ik plagend. Ik trok mijn benen iets op en streelde met mijn hand lichtjes langs zijn zij. De reden dat ik was gaan zwemmen vanmorgen was omdat ik de hele nacht erover had zitten twijfelen of ik het Teoh moest vertellen. Niet zo zeer of, eerder wanneer en hoe en eigenlijk had ik het daar graag met Danny een keer over gehad, ik was namelijk echt bang dat Teoh misschien heel heftig of boos zou reageren, maar die sprak ik de laatste tijd niet meer alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:25

Ik streelde haar nog steeds en voelde dat ik een of andere rust over me heen kreeg als ik bij haar was. Alsof we samen - ik druk, zij rustig - een balans maakte. Een heerlijk gevoel was dat. Een pluk haar bond ik om mijn vinger en draaide die zachtjes rond. 'Wat zal je blij zijn dat hij bij je is,' plaagde ik terug en leunde nu met mijn rug tegen de muur aan, terwijl ik haar op me trok. Het leek alsof ze met iets zat, maar ik vroeg er maar niet aan. Ze zou het me wel vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:37

Ik liet me door Teoh op zich trekken en legde mijn hoofd naast die van hem. Ik vouwden zijn armen om mijn buik heen en liet mijn handen op die van hem liggen. 'Je moest eens weten. Want weet je, ik hou van hem en elke keer als hij bij me in de buurt is, voelt dat zo ontzettend fijn.' ging ik verder terwijl ik hem vanaf de zijkant van zijn gezicht aankeek. Een van zijn handen nam ik vast waar ik een kus op drukte en kort tegen mijn wang aanhield als waren alsof ik er een kopje tegen aan gaf. Misschien moest ik het hem ook maar gewoon hier en nu vertellen. Hij verdiende het te weten en ik hield echt van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:43

'Zo zo, houden van, wat een woorden mevrouw Peterson,' plaagde ik haar en drukte een kus op haar voorhoofd. Ik twijfelde even, maar zei het toch. 'Ik hou ook van jou. Ik vind het heerlijk om bij je te zijn.' Ik trok haar in mijn armen en knuffelde haar stevig, terwijl ik over haar rug streelde. 'Je bent geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:55

Er verscheen een glimlach rond mijn lippen. Ik had er niet echt over na gedacht of het slim was om te zeggen en of hij het terug zou zeggen, maar het voelde gewoon goed om het hem te laten weten, en dat hij zei dat hij ook van mij hield maakte het er alleen maar beter op. Ik sloot mijn ogen een enkel moment bij de knuffel en knuffelde hem terug. 'Jij bent ook geweldig Teoh, meer dan.' zei ik hoewel het meer als fluistering klonk. Ik liet hem los en ging tegen de achterkant van mijn bed zitten met mijn benen in een boogje over Teoh zijn schoot. 'Weetje, k denk dat ik je een van mijn diepste duisterste geheimen moet vertellen.' zei ik een beetje lacherig, maar eigenlijk was ik best bang dat hij me niet meer hetzelfde zou zien, terwijl ik toch echt nu ook een heks was. Enkel wist hij dat nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 08:59

Ik begroef mijn gezicht in haar nek en wist niet of ik me in tijden zo gelukkig had gevoeld. Zachtjes streelde ik over haar haren en hield daarna afstand. 'Bedankt,' glimlachte ik en keek haar daarna benieuwd aan. 'Wauw, een van je diepste, duisterste geheimen... Dat klinkt nogal duister,' grapte ik en keek haar nog steeds benieuwd aan. 'Dus, what's up?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 09:08

Ik keek hem even met een gelukzalige glimlach aan door de manier waarop hij reageerden. Hij was zo anders als dat ik was. Maar hij zou waarschijnlijk ook anders reageren dan dat ik zou doen. 'Eerst wil ik dat je weet dat er echt maar een paar mensen zijn wie ik het heb verteld. Eigenlijk enkel aan mensen die ik al jaren ken en ze weten het ook pas net.' zei ik. 'En ik wil dat je zegt als je iets wel of juist niet wilt weten.' gezien Dan liever niets met de mythes te maken had. 'Beloof me alsjeblieft dat je me geloofd? Want ik ben echt serieus...' zei ik waarna ik een van zijn handen weer vast nam en een beetje met zijn vingers begon te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 09:27

Ik fronste bij haar woorden. Dit klonk heel erg serieus, gemeend en belangrijk. Drie dingen waar ik niet zoveel mee had, helaas. Toch knikte ik begripvol, al snapte ik echt niet welke kant ze nou op wou gaan. Alleen paar mensen wisten het, wilde ik er meer weten of niet, beloven dat ik het geloof... 'Ehm, ja, oke ik zal je geloven,' zei ik nog steeds en beetje verward en wachtte haar woorden af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 09:45

Ik beet op mijn lip bij het zien van hoe ze hem, verwarde. Man wat viel het tegen om zo iets te moeten zeggen, te willen zeggen. Persee wou ik het opbouwen in stapjes. Ergens was ik er van overtuigd dat dat her beste was. Ze liet haar hand even over zijn wang glijden met een glimlach waarna ze weer wat serieuzer keek. 'Je kent de mythes van Myatic Falls... Iedereen kent die, ook iedereen heeft daar een mening over of die er in geloofd of niet. Ik geloof in ieder geval in een van de mythes. Dat is ook op meer gebaseerd dan bij de meesten.' begon ik. 'Ergens in de stamboom van de familie Peterson is het "heksengen" gekomen. Ik ben een heks.' zei ik. Ik had hem kort niet aangekeken maar nu keek ik hem aan terwijl ik nog opnieuw zijn hand vast had met mijn beide handen nu zonder er mee te spelen. 'Niet als in vliegende bezemstelen, hogwarts, zwerkbal, kromme neuzen, naakt rond de meiboom dansen in de vollemaan in het midden van de zomer. Gewoon een mens, maar dan met wat trucjes.' zei ik. Zijn reactie peilende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 09:48

Ik luisterde stilletjes aan wat ze zei. Maar bij elk woord werd ik er meer van overtuigd wat een onzin ze aan het vertellen was. Toen ze klaar was, was ik dan ook een stil en begon heel hard te lachen, zelfs dat er tranen uit mijn ogen kwamen, helemaal vergetend dat ik beloofd had haar te geloven. 'O Alicia toch, en ik dacht dat ik goede grappen had,' lachte ik en streelde haar wang. 'Het is toch al 1 april geweest? Ik trapte er echt bijna in.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 09:56

Een combinatie van opluchting omdat hij niet gek of boos of bang werd en een lach vanwegen zijn reactie kwam er in een zucht uit terwijl ik naar zijn hand keek inmiddels. 'Je zou me geloven,' zei ik enkel terwijl ik hem aankeek. Ik was niet boos omdat hij zo reageerden, eigenlijk had ik het best kunnen verwachten. 'Je geloofd niet in de mythes, of wel?' vroeg ik. 'Ik kan je best laten zien dat het echt waar is, maar dat moet je wel willen. Danny wou het niet.' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 10:00

Door haar woorden herinnerde ik mijn belofte weer, maar ik schudde fronsend mijn hoofd. 'Kom op, dit is toch niet iets wat ik zomaar geloof, of wel soms? En nee, ik geloof niet in mythes.' Ik keek naar haar op en dacht even na, waarna ik mijn schouders optrok. 'Prima, laat maar zien.' Ik dacht even na en keek toen nog steeds fronsend haar aan. 'O, dus Danny wist het ook al? Dit is toch wel iets dat je aan het begin van een relatie wil weten,' mompelde ik. Nee, ik had dit allemaal niet zien aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 10:18

Kijk dat laatste, daar was ik bang voor geweest. 'Ja, Danny is al jaren mijn beste vriend Teoh, hij weet het net anderhalve maand.' of misschien twee zo precies wist ik het niet, ook en al waren enkel niet helemaal van toepassing. 'Ik zal je iets laten zien.' gaf ik aan. 'Het raam zit dicht,' zei ik, waarna ik uit mijn nachtkastje mijn dagboek nam en er een willekeurige bladzijde uitscheurden. Om te laten zien dat het gewoon een blaadje was, of misschien omdat ik wou aangeven dat ik geen geheimen voor hem wou hebben. Ik wist het eigenlijk niet maar dat was het eerste wat in me op kwam. Ik keek naar de datum en kon een glimlach niet onderdrukken. De avond na onze eerste zoen, mijn eerste zoen had ik deze geschreven. Toen had ik ook al 's middags zitten twijfelen, het bij mijn ma laten vallen toen ze merkte dat ik afwezig was. Ik legde het blaadje op mijn nachtkastje en concentreerde me erop dat hij omhoog ging. Omhoog zweef. Richting Teoh. Hem voor zijn gezicht te laten hangen. De kans te geven de datum en eerste regels misschien te lezen en hem daarna te laten vallen waardoor hij op mijn knieën kwam welke nog steeds over zijn schoot lagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 18:32

Ik zuchtte en wreef over mijn hoofd. Alicia was een heks, maar dat was onmogelijk. En dat Danny dat gewoon aannam, was ook gestoord. Ik keek op en zag hoe ze een blad pakte, die opeens zweefde. Zweefde! Met openhangende mond keek ik naar het blad, strekte mijn hand er naar uit, maar het vloog alweer de andere kant op. Mijn gedachtes en emoties raasden door me heen en ik wist niets te zeggen. Dus ik stond op en liep de kamer uit, richting beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimewo apr 25 2012, 21:57

Op zich had ik nu liever dat hij iets zei in plaats van dat hij stil bleef. Enkel durfde ik niet zijn aura te bekijken. Bang het verkeerd te zien of misschien te zien dat ik hem kwijt was. Ik beet even op mijn lip toen hij weg liep maar stond ook op. 'Teoh,' zei ik terwijl ik door de deur liep. Stil bleed ik even staan nadenkend over wat ik eigenlijk wou zeggen. Ik wou niet dat hij weg ging. 'Sorry,' zei ik. Wetend dat ik waarschijnlijk daarnet zijn middag verpest had. 'Maar... Teoh... Wil je... Wil je alsjeblieft iets zeggen.' zei ik twijfelend of ik het wel wou weten wat er in hem omgaat op dit moment.
____
De kamer van Alicia is beneden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitimedo apr 26 2012, 04:03

'Als vriend hoor ik dit verdomme te weten, Alicia,' riep ik boos over mijn schouder en pakte mijn jas van de haak af. Ik deed hem aan en keek naar achteren, of ik Alicia zag, en deed ondertussen de deur open om naar buiten te gaan. Bij mijn auto bleef ik stilstaan. Ze had heel wat uit te leggen. Ik wreef vermoeid over mijn slapen. Ik had deze middag heel wat anders voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. Peterson
Terug naar boven 
Pagina 4 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: